Tajusin juuri kuuluvani joukkoon

Help..me

Olen 21 vuotias poika ja kassatilanteet jännittää hulluna, varsinkin jos tyttö jonottaa takana.
En tahdo mennä lääkäriin, mutta tahdon apua minun ongelmiin.

5

566

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä_vaihtoehtosi

Vaihtoehdot: sairaudet hoidetaan lääkärissä, pystyt itse tajuamaan ja rauhoittamaan tilanteen, kärsit jatkossakin ja kapeutat elämäsi pikkuriikkiseksi.

• Help..me

Et näköjään ehtinyt auttaa, sain avun magnesiumista.
        Vieläkin jännittää, mutta ei tule enää paniikkia!
        En enää vastaa tänne, kiitos kaikille!

• tohtori.hypnölä
        Help..me kirjoitti:

Et näköjään ehtinyt auttaa, sain avun magnesiumista.
        Vieläkin jännittää, mutta ei tule enää paniikkia!
        En enää vastaa tänne, kiitos kaikille!

Luet kuitenkin vielä :D Magnesiumit, omega3set, kaliumit yms. on enimmäkseen plasebolääkkeitä psyykkisiin ongelmiin, mutta koska kyseessä on psyykeen vaikuttaminen, niin plasebo osuukin hyvin juuri tuohon alueeseen. Itsensä suggeroimisella on monia tasoja, joista voi löytää apua. Toimit itse itsesi terapeuttina. Ihminen on mielenkiintoinen olento kaikessa monimutkaisuudessaan.

• TervetuloaJoukkom

Osa väestöstä on ns. "jännittäjiä". Ne jännittävät usein sosiaalisissa tilanteissa, kahvipöydässä ja kassalla. Joskus jos he eivät "muista" ajatella siten kun ovat tottuneet, he eivät jännitä ollenkaan, mutta enimmäkseen ovat juuri sellaisia jännittäviä. Sitä piirrettä ei poista sekään että on parisuhteessa, tai naimisissa ja vaikka olisi lapsia, tai vaikka olisi tosi rikas. Me vain olemme erilaisia. Jotkut eivät ymmärrä jännittäjien käytöstä. Jännittäjien on opittava menemään välillä pelkoa päin (ei se satuta), ja ymmärtämään itseään. Ei saa pilkata myöskään muita jännittämisestä, vaan se pitää hyväksyä, että voit hyväksyä sen itsessäsikin. Pitää olla itselleenkin armollinen. Jännittäjille on kurssejakin olemassa, myös netissä, mutta psykologin ja ryhmän apu on paras.

• Pois432

Paraskin neuvonantaja.
        Sinä just olit se tyyppi, joka kouri mun p*rsettä kassajonossa.
        Ja näyttelit muka "jännittäjää", joka toimi "itse tiedostomattaan".
        Hyi h*lvetti sinun kaksinaismoraaliasi

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vihamielisyys naisia kohtaan on jo yllättävän suuri ongelma

Esiintyy laajemmassa mittakaavassa, mitä vain tällä palstalla. Mistä tuo ilmiö nyt oikein johtuu, ja saa alkuvoimansa?
      Sinkut
      614
      2803
    2. Muistatko kaivattusi

Syntymäpäivän? Päivämäärä riittää. 🌹
      Ikävä
      107
      1472
    3. Odotan sitä hetkeä

kun nähdään taas. Tiedän, että sinäkin odotat. Kun se päivä koittaa, katseesi hakee minua. Ehkä arkailemme toisiamme väh
      Ikävä
      67
      1456
    4. Olen melko vakuuttunut

etten tule olemaan koskaan täysin onnellinen ilman sinua. En uskonut, että näin kävisi kenenkään kanssa. Kunnes sain kok
      Ikävä
      83
      1370
    5. Leijonat Maailmanmestareita!

Ihanaa Leijonat, ihanaa!!!
      Maailman menoa
      138
      1256
    6. Minkälaisessa asennossa

Haluaisit kaivattusi kanssa olla?
      Ikävä
      114
      1254
    7. 101
      1058
    8. Postimerkki kirjeeseen ja kortiin maksaa jo 3 euroa!

https://yle.fi/a/74-20229241 Kyllä tämä on järjetön hinta, Posti tuhoaa itsensä tällä hinnalla, täytyyhän Postin "Herro
      Maailman menoa
      135
      1033
    9. Sinä siellä lähistöllä

Tahtoisin tutustua paremmin 💫
      Ikävä
      48
      940
    10. Mulla on ikävä

sua nainen ja niitä katseita ❤️ Lupaatko, että katseemme kohtaa taas?
      Ikävä
      47
      881
    Aihe