Olen 21 vuotias poika ja kassatilanteet jännittää hulluna, varsinkin jos tyttö jonottaa takana.
En tahdo mennä lääkäriin, mutta tahdon apua minun ongelmiin.
Tajusin juuri kuuluvani joukkoon
5
510
Vastaukset
- tässä_vaihtoehtosi
Vaihtoehdot: sairaudet hoidetaan lääkärissä, pystyt itse tajuamaan ja rauhoittamaan tilanteen, kärsit jatkossakin ja kapeutat elämäsi pikkuriikkiseksi.
- Help..me
Et näköjään ehtinyt auttaa, sain avun magnesiumista.
Vieläkin jännittää, mutta ei tule enää paniikkia!
En enää vastaa tänne, kiitos kaikille! - tohtori.hypnölä
Help..me kirjoitti:
Et näköjään ehtinyt auttaa, sain avun magnesiumista.
Vieläkin jännittää, mutta ei tule enää paniikkia!
En enää vastaa tänne, kiitos kaikille!Luet kuitenkin vielä :D Magnesiumit, omega3set, kaliumit yms. on enimmäkseen plasebolääkkeitä psyykkisiin ongelmiin, mutta koska kyseessä on psyykeen vaikuttaminen, niin plasebo osuukin hyvin juuri tuohon alueeseen. Itsensä suggeroimisella on monia tasoja, joista voi löytää apua. Toimit itse itsesi terapeuttina. Ihminen on mielenkiintoinen olento kaikessa monimutkaisuudessaan.
- TervetuloaJoukkom
Osa väestöstä on ns. "jännittäjiä". Ne jännittävät usein sosiaalisissa tilanteissa, kahvipöydässä ja kassalla. Joskus jos he eivät "muista" ajatella siten kun ovat tottuneet, he eivät jännitä ollenkaan, mutta enimmäkseen ovat juuri sellaisia jännittäviä. Sitä piirrettä ei poista sekään että on parisuhteessa, tai naimisissa ja vaikka olisi lapsia, tai vaikka olisi tosi rikas. Me vain olemme erilaisia. Jotkut eivät ymmärrä jännittäjien käytöstä. Jännittäjien on opittava menemään välillä pelkoa päin (ei se satuta), ja ymmärtämään itseään. Ei saa pilkata myöskään muita jännittämisestä, vaan se pitää hyväksyä, että voit hyväksyä sen itsessäsikin. Pitää olla itselleenkin armollinen. Jännittäjille on kurssejakin olemassa, myös netissä, mutta psykologin ja ryhmän apu on paras.
- Pois432
Paraskin neuvonantaja.
Sinä just olit se tyyppi, joka kouri mun p*rsettä kassajonossa.
Ja näyttelit muka "jännittäjää", joka toimi "itse tiedostomattaan".
Hyi h*lvetti sinun kaksinaismoraaliasi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisi tutkii murhaa Paltamossa
Poliisi tutkii Kainuussa sijaitsevassa Paltamon kunnassa epäiltyä henkirikosta, joka on tapahtunut viime viikon perjanta344571Jos me voitais puhua
Jos me voitais puhua tästä, mä sanoisin, että se on vaan tunne ja se menee ohi. Sun ei tarvitse jännittää mua. Mä kyllä203175Jenna meni seksilakkoon
"Olen oppinut ja elän itse siinä uskossa, että feministiset arvot omaava mies on tosi marginaali. Todennäköisyys, että t2692311Jere, 23, ja Aliisa, 20, aloittavat aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla: "Vaikka mä käytän..."
Jere, 23, ja Aliisa, 20, ovat pariskunta, joka aloittaa aamunsa Subutexilla tai rauhoittavilla. Jere on ollut koko aikui492182- 1632039
Vain yksi elämä
Jonka haluaisin jakaa sinun kanssasi. Universumi heitti noppaa ja teki huonon pilan, antoi minun tavata sinut ja rakastu891670- 171643
Vielä kerran.
Muista että olet ihan itse aloittanut tämän. En ei silti sinua syyllistä tai muutenkaan koskaan tule mainitsemaan tästä3601641Aku Hirviniemi tekee paluun televisioon Aiemmin hyllytetty ohjelma nähdään nyt tv:ssä.
Hmmm.....Miksi? Onko asiaton käytös nyt yht´äkkiä painettu villaisella ja unohdettu? Kaiken sitä nykyään saakin anteeksi1111611M nainen tiedätkö mitä
Rovaniemellä sataa nyt lunta, just nyt kun lähden pohjoiseen. Älä ota mitään paineita tästä mun ihastumisesta sinuun, ti151269