Tajusin juuri kuuluvani joukkoon

Help..me

Olen 21 vuotias poika ja kassatilanteet jännittää hulluna, varsinkin jos tyttö jonottaa takana.
En tahdo mennä lääkäriin, mutta tahdon apua minun ongelmiin.

5

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • tässä_vaihtoehtosi

      Vaihtoehdot: sairaudet hoidetaan lääkärissä, pystyt itse tajuamaan ja rauhoittamaan tilanteen, kärsit jatkossakin ja kapeutat elämäsi pikkuriikkiseksi.

      • Help..me

        Et näköjään ehtinyt auttaa, sain avun magnesiumista.
        Vieläkin jännittää, mutta ei tule enää paniikkia!
        En enää vastaa tänne, kiitos kaikille!


      • tohtori.hypnölä
        Help..me kirjoitti:

        Et näköjään ehtinyt auttaa, sain avun magnesiumista.
        Vieläkin jännittää, mutta ei tule enää paniikkia!
        En enää vastaa tänne, kiitos kaikille!

        Luet kuitenkin vielä :D Magnesiumit, omega3set, kaliumit yms. on enimmäkseen plasebolääkkeitä psyykkisiin ongelmiin, mutta koska kyseessä on psyykeen vaikuttaminen, niin plasebo osuukin hyvin juuri tuohon alueeseen. Itsensä suggeroimisella on monia tasoja, joista voi löytää apua. Toimit itse itsesi terapeuttina. Ihminen on mielenkiintoinen olento kaikessa monimutkaisuudessaan.


    • TervetuloaJoukkom

      Osa väestöstä on ns. "jännittäjiä". Ne jännittävät usein sosiaalisissa tilanteissa, kahvipöydässä ja kassalla. Joskus jos he eivät "muista" ajatella siten kun ovat tottuneet, he eivät jännitä ollenkaan, mutta enimmäkseen ovat juuri sellaisia jännittäviä. Sitä piirrettä ei poista sekään että on parisuhteessa, tai naimisissa ja vaikka olisi lapsia, tai vaikka olisi tosi rikas. Me vain olemme erilaisia. Jotkut eivät ymmärrä jännittäjien käytöstä. Jännittäjien on opittava menemään välillä pelkoa päin (ei se satuta), ja ymmärtämään itseään. Ei saa pilkata myöskään muita jännittämisestä, vaan se pitää hyväksyä, että voit hyväksyä sen itsessäsikin. Pitää olla itselleenkin armollinen. Jännittäjille on kurssejakin olemassa, myös netissä, mutta psykologin ja ryhmän apu on paras.

      • Pois432

        Paraskin neuvonantaja.
        Sinä just olit se tyyppi, joka kouri mun p*rsettä kassajonossa.
        Ja näyttelit muka "jännittäjää", joka toimi "itse tiedostomattaan".
        Hyi h*lvetti sinun kaksinaismoraaliasi


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1886
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      48
      1638
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1574
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1415
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1138
    Aihe