Puhutaan aurinkorannoista poijat . . .

Ihmettelen, kun on minulta ainakin jäänyt huomaamatta EU-vihaajien
arkumentit aurinko rannoista ja ranta-baari elämästä ?
Euroopassa on paljon ranta-baareja ja monia kivoja paikkoja ja aina vain ne
hölisee siitä vitu* kansastaan, menisivä juttelemaan lääkärin kanssa siitä kansasta
ja rodun kadotuksesta. Tää viimeinen oli ihan oikeesti.

Meillä on paljon oikeita asioita, kuten drinkki, olut ja aurinko ja juomat ja voiteet.
Euroopan unioni antaa mahdollisuuden asua aurinko-rannalla ja eikö se ole hieno asia?
Eikö se ole oikeasti ole hieno asia asua aurinkorannalla ja juoda vaikka bisseä ?
Tämä oli ihan peruskysymys. Vastaa siihen edes.

Sinne sinä kuitenkin menet jos sä pääset eduskuntaa ja saat rahaa. . . ?
Jokaisella on haave ja sitä mitä haluaa ja jos sitä ei ole, on syytä mennä sinne lääkäriin.
Minä ainakin tykkään hirveän paljon aasialaisista naisista ihan rehellisesti, se poninhäntä
tukka on ihan kiva ja viehättävä.

Varmasti moni muukin tykkää samoista tytöistä ja näyttää ne tytötkin tykkäävän
noista pakolaispojista, kun katsoin niitä depatteja youtubelta. Miten sen kansan ja
rodun nyt sitten käy . . . Olihan se vain vitsi ja pask* puhetta, että sä saat sen vitu*
kansanedustajan paikan eikö niin ? Niinhän moni muukin siellä todellisuudessa
ajattelee. Sen vuoksi minä tykkään puhua mieluimmin rehellisitä ja oikeista asioista
kun kerran me tiedetään mitä se muu valtio paska on. Eikö niin ?

Tää Euroopan unioni palsta ei voi olla mikään valtio-paskan palsta ja täällä pitää
puhua todellisista asioista mitä jokainen kokee ja tahtoo ja näkee. Minä kirjoitan tätä
nyt Belgradista ja Serbiasta on tulossa hieno matkailumaa sanokaa minun sanoon.
Kansat muuttuu koko ajan ja myös kulttuurit muuttu ja ruokatavat muuttuu koko ajan.
Kulttuurin säilyy ja se jää kirjoihin, mutta kuuntelijat ja lukijat ovat taas eriä.

Minä tiedän, että sinä olet sellainen joku vanha mulkk* juntti jostakin korpikylästä ja
kuvittelet, että maailma on sellainen ja sellainen ja kirjoitat siitä tänne nettiin.
Tiedätkö, että minä en ole katsonut TV:tä liki 20 vuoteen, koska siellä valehellaan
ja panetellaan asioita, mitä todellisuudessa ei ole. Minulla on tieto internetistä eli
vapaasta mediasta hankittua sekä itse kokemia ja näkemiä asioita ja esineitä.
Sinä et koskaan pysty voittamaan minua millään TV:stä hankitulla tieto taito osaamisella.

Minä kerron sinulle, että suurin syy ulkomaalaisvihaan on pelko ja tietämättömyys.
Minä mietin sitä samaa asiaa, kun minulle sanoi yksi lääkäri, että se on pelko syynä
ulkomaalaisvihaan ja mietin sitä pitkään ja se on kuitenkin pelko. . . se näkyy monessa
asiassa. . . Niin kuin sanoin siitä kiinalaistytöstä joka oli yksin matkoilla, kuten minäkin.
Me ollaan henkisesti paljon vahvempia, siis ne jotka matkustelee yksin.

Mark* on tietenkin menossa eduskuntaan ja yrittää kaikin keinoin näin parantaa omaa
talouttaan, vaikka änkyttää. Sitten nämä huu haa hepelit sieltä junttiloista, ne on vaan
niitä yksinkertaisia . . Oletteko nähneet niiden kirjoittavan monipuolisesti ja asiantuntevasti
perustellen yksityiskohtaisesti. . . vaatii älykkyyttä ja osaamista. Sellainen kirjoitus mitä
on vaikea kritisoida.

Eurooppa on hieno maa ja se on paras talousjärjestelmä mitä maailmassa on. Sanon
tämän ihan ammattilaisena. Ihmisten vapaus on maailamassa kaikkein tärkein ja silloin
kun sinä olet vapaa, niin sinä olet oikeasti vapaa. Sinä voit tehdä itsellesi paljon rahaa
silloin, kun sinä olet vapaa. Mutta Kristillisessä mielestä minä en tykkää tuollaisesta
ihmisten huijaamisesta ja huijaamalla ja valehtelemalla saadusta omaisuudesta.
Valtioa ja politiikkaa voi käyttää hyväksi niin paljon kuin vain pystytte, sillä ette Te ole
syntisiä silloin. Sen vuoksi juuri eläkkeet ja sairasturva ja sosiaaliturva olisi hyvä
siirtää yksityisten vakuutusyhtiöiden huoleksi.

Sen jälkeen tulee omaisuuden ja sijoitusten arvo mm. Euroopan unioni on maailman
hienoin keksintö mitä eurooppalaisille ihmisille on tapahtunut. Valtio jos se haluaa
rahaa, niin sen on houkuteltava ihmisiä ja yrityksiä ja se on heidän business.
Olen huomannut, että Hjalliksen puheissa on paljon asiaa siitä mistä se puhuu.
Ei se ole valehdellut vielä mitään, ei ainakaan merkittävää.

2

129

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Poijat no eikö kukaan ole käynnyt aurinkorannalla ?
      Ostin tuommoisen Rubinov vinjak litran putelin, onko poijat maistelleet ?

• Nyt mä taidan tajuta, miksi EU-vastaiset poijat ei puhu Euroopan eikä muunkaan
      maan matkailusta ja kokemuksista, saatika naista.

Olin aamiaisella ja ryhdyin siinä vähän itsekseni hymyilemään, kun tajusin.
      Nehän on niin kuin Matti ja Maija joka näki sen junan ensikertaa. Tämä ja monet
      paikat euroopassa on isoja kaupunkeja ja niissä on metroja ja raitiovaunuja a busseja
      ja junia myös.

Eihän ne tajua, miten niitä käytetään ja ei ne tiedä missä nyt mennään.
      Ajatelkaa nyt itsekin joku euroopan iso kaupunki ja sitten joku Bangkok tai Hong kong
      tai Guangzhou tai joku New york. Hei poijat minä tiedän, että siellä päät kääntyy
      ihmisillä, kun sinne menee S-marketin ja halpahallin kuteissa jostakin junteista.
      En minäkään kyllä kovin lähellä viitsi olla.

Ne on varmaan juuri näitä, mitä näkee aina silloin tällöin jopa Helsingissä ja Tallinnassa.
      Ne muuten on just tätä porukkaa joka on EU-vihaajia ja persuja ja joilla on se identtiteetti
      kriisi ja ainut millä ne puolustaa olemustaan on se sana suomalainen.

En koskaan kuullut minkään varakkaamman ja rikkaamman ihmisen sanovan, että hän
      on suomalainen samassa merkityksessä. Rikkaat tahtoo sanoa suvustaan yleensä, että
      he polveutuvat ruotsista tai saksasta tai ranskasta ym. ym. Poliittinen mulkk* kyllä
      koska se saa siitä rahan ja valehtelee myös rahasta.

Huomasin, että täällä Belgradissa on se pommiettu raunio ja sitä vario vieläkin sotilas.
      Miksi se on heille merkittävä on ensimmäinen kysymys, kun tajusin, että sehän on
      juuri heille siis heille merkittävä. Mutta se miksi se pommitettiin niin tahdotaan unohtaa
      juuri heidän kohdaltaan siis niiltä valtio mulkk* kohdalta. Koska se on heidän valheen ja
      vallan sympoli. Ihmiset Serbiassa haluaa liittyä Euroopan unioniin.

Mitäs poijat on näneet Euroopassa ?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      297
      6844
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2069
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1797
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1287
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1156
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1066
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1031
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe