tein väärin kun suutuksissani tänä aamulla kirosin
minun oikea vihan lähde on itse ja muiden tekemä synti eikä Herran vika
perun kiroukset Herran jeeesuksen päältä.
anteeksi kun kirosi
2
201
Vastaukset
- olematoneituomitse
Olet retardi, koska pyytelet anteeksi olemattomilta.
- SaatananJeesus
Sorry, mutta kyllä se KusiPäät on olemassa, kannattaa jättää uskovaisetkin rauhaan ja muillekin ihmisille toivoa hyvää, koska Noi Psykopaatti-KusiPääJeesukset ja Isä Jumalansa laittaa kaikki meidät maksamaan v...un pahasti, vaikka ei oltais mitään tehtykään.
Tuskin EDES olet ihminen, taidat olla KUSIPää-JEESUS Itse, joka täällä YRITTÄÄ viimeistä keinoaan, saada ihmiset "sotaan" ja kivittämään toisiaan vastaan. Saatanan Spaghetti-Hirviö, lennä Idiootti-Ikaros sinne Aurinkoosi.
...ja tämähän viesti ei ollut kellekään ihmiselle, vaan lentäville Idiootti-Diktaattoreille! Uskot niiden olemassaoloon tai et, He ovat silti olemassa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723053
- 552715
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322325- 792178
- 951996
- 541896
- 121576
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171537Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301370Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291339