Lyhyt suuseksi ilman kumia :(

464556

Satunnainen kumppani otti noin 30 sekunnin ajan ilman kumia suihin eilen minulta. Hirveä morkkis tällä hetkellä! Tietysti puhdas pitäisi olla ja terveen näköinen nuori nainen oli kyseessä, mutta tiedä sitten...kumppaneita hänellä ilmeisesti on kuitenkin riittänyt...

Kävin suihkussa heti kyllä, mutta siitä tuskin on apua!

Kiihkossa en tajunnut vetää sitä esiin. Loppuaika meni kumilla.

Ainakaan vielä ei mitään oireita ja hyvä kun sain nukuttua. Ei ikinä enää....!!!!

5

1916

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pikamulkku

      😂😂😂😂👍

    • ihanamiesvoima

      no johan oli kauhea tapaus! Minulla niitä on ollut yli 40v. ja olen nukkunut todella hyvin ja raukeana. Sulle ne on aivan hirveitä olleet ne 30 sekuntia! Voi, kuinka sä selviät?????????

    • komea

      voi kauheata mitä sulle on tapahtunut, ihan 30 sekuntia. mä olen jo yli 40 vuotta ottanut/antanut imea kullia ilman kumia ja hyvältä on tuntunut. Voi miten sää nyt selviät????????

    • ihanamiesvoima

      Voi kauheeta, miten sä nyt selviätkään, ihan 30 sekuntia ilman kumia. Mä olen harrastanut samaa jo yli 40 vuotta ja ihanalta on tuntunut. Yritä nyt jotenkin selvittää sun karmea ongelmasi, että ihan 30 sekkaa, karmeen pitkä aikakin vielä.

    • kuoliaaksi_nauraja

      30sek vs 40v. hih

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tykkään sinusta tosi tosi paljon

      Siksi en pysty sisäistämään sitä, että se ei ole molemminpuolista. Sattuu liikaa. En osaa käsitellä sitä tunnetta, koska
      Ikävä
      57
      3799
    2. Mikä sai sut ihastumaan

      Mitä tapahtui?
      Ikävä
      167
      2367
    3. Kaupan kassalla kannataa olla kylmä käytös

      https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010488540.html "19-vuotias Minja ja 59-vuotias Anne työskentelevät sillä todelli
      Sinkut
      212
      2095
    4. Mitä tehdä asialle?

      Jos laitan deitti-ilmon "40-vuotias nainen etsii seuraa" niin ketään ei kiinnosta (korkeintaan paria runkkaripenaa joill
      Sinkut
      141
      1999
    5. Mitä helvettiä pakolaisille pitäisi tehdä RAJALLA?

      Jos Venäjä työntää rajalle pakolaisia ja tekee Suomelle selväksi että heidän puolelleen ei ole pakolaisilla asiaa - mitä
      Maailman menoa
      414
      1418
    6. 79
      1231
    7. Ethän syytä itseäsi

      siitä miten asia menivät. Mä en antanut sulle tilaisuutta.
      Ikävä
      137
      1170
    8. Hyvää heinäkuuta

      Hyvää huomenta ihanaa. 🦗🌾☔🤗🌻❤️
      Ikävä
      235
      1145
    9. Olen pahoillani mies

      Olen surullinen puolestasi, ettet saanut kaipaamaasi naista. Yrititkö lopulta edes? Teistä olisi tullut hyvä pari
      Ikävä
      55
      1060
    10. Olet mies varmasti peto

      Makkarin puolella. 🤤
      Ikävä
      75
      1027
    Aihe