Jos suuri määrä valtioita antaisi minulle yksinoikeuden tehdä rahaa ja ne joutuisivat sitten ostamaan kaiken rahansa minulta korkoa vastaan, olisin loputtoman rikas. Tehtyjen sopimusten ja rahavarojeni turvin pystyisin päättämään lähes täysin ko. valtioitten lainsäädännöstä, koska poliitikot ovat suht halpoja.
Jos sitten vielä omistaisin niiden valtamedian ja viihdeteollisuuden, ne olisivat lähes täysin hallinnassani, mutta vain lähes. Saadakseni ne täydellisesti hallintaani minun pitäisi murskata niiden valtiorakenne mutta niin, että ne tekevät sen itse ja minun tarvitsee vain maksaa poliitikoille. Olisin itse täysin turvassa.
MITEN TEKISIN SEN?
Se on tässä vaiheessa jo yksinkertaista koska omistan niiden rahat, median ja poliitikot: ohjailen niiden lainsäädäntöä niin että niiden oikeuslaitoksista tulee vääryyslaitoksia ja ennen pitkää niissä vallitse täydellinen sekasorto. Kun ne sitten ovat tappaneet toisensa vähiin päihin ja väsyneitä verilöylyyn, ne hyväksyvät kenet tahansa käskijäkseen jos se saa tappamisen loppumaan. Ja sehän loppuu helposti koska omistan niiden rahat, median ja poliitikot.
NIIN YKSINKERTAISTA SE ON KUN SEN OSAA JA VASTASSA ON PELKKIÄ ZOMBEJA.
JOSSITTELUA
5
986
Vastaukset 5
- Maailmankansat
Tuollaisesta yksittäisvallasta voit vain uneksia,koskaan et tule sitä oikeasti saamaan,se on varmaa se.
- Vatsakarva
VASTAKARVA kirjoitti:
Et varmaan ole huomannut mutta joku on jo saanut.
Putin!
Ja muista tuon suunnitelman ydinkohta: oikeuslaitoksesta tehdään vääryyslaitos.
Oletko mahdollisesti huomannut jotain sen tapaista?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1361143
Mahdoton tilanne
Täällä monella tuntuu olevan jumissa oleva tilanne. Joillakin kaipuu ja ikävä on kestänyt jo vuosia. Osapuoli/puolet ova90853Välillä tulee haikeus
Et kaikki päättyi näin. Etten saanut vastauksia. Ei meitä oltu tarkoitettu. Niin se vain on.78824Tunteilla leikkiminen
Oletko leikkinyt kaivattusi tai jonkun kiinnostuneen tunteilla, pelannut jotain peliä tai pelleillyt asioilla? Miksi?113785- 30529
On ikävä sinua ihana
En jaksa syvempiä tuntoja enää kirjoittaa. Kaipaan sinun läsnäoloa ja läheisyyttä nainen. Hyvää yötä.28503Mä olin ihan peloissani sun lähellä
Huomasitko? En uskaltanut edes katsoa sua. Näin sivu silmällä sun vinon hymyn. Oliko hyvä vai paha juttu kun tulit lähel19485- 96469
- 41457
Kaipaamalleni naiselle
Hyvää iltaa! Täytyy vain toivoa että törmäämme toisiimme pian Toivoo. mies29427