Mitäs muut syö. Myllyn paras makaroonin hinta laatu suhe on hyvä. Sitä voi käyttää vaikka mihin. Mikro mararoonitki hyviä jos on kiire ja kauhea nälkä. Pussista suoraa en enään viitti syyä kun muutama hammas enään jäljellä.
Myllyn paras pakaroni on parasta
7
334
Vastaukset
- Keino.Makaroninen
Hyllyn Paras raparoni maistuu.Juhlapäivinä laitan edellisyöksi varpaiden väliin juustottumaan villasukat jalkaan.
on hyvvee tryffeliin verrattava maku.
kahvin kera kun herää siinä klo 11-12 taino 14-16 - Turhaluullaettävaikenen
Vanha vitsi jo leena,mutta nännäännn vastaan. Priima makarylli. Ja olen aina oikeassa ja paras ja hyvännäköinen.
- työntäkääpylly
Työnnä makaronit suoraan pyllyreikään ja nuolase suklaa sormea sen jälkeen.
- el_macarone
Äläs hötkyile makarooneinesi. Minäkin juon ensin rahani ja SITTEN valitsen makaroonimakaryllin merkin.
- makaroniajokapaiva
Myllyn paras on numero uno. Torino hyvänä kakkosena. Kolmosena EU-makaroni.
- Anonyymi
Valmistin lihamakaronilaatikon Xtran makaronista ja hyvältä vaikutti ja maistui. Myllyn parasta ei ole saatavana vieläkään. Xtran koukkumakaronit on pieniä ja ohutseinämäisiä, kuin pierun kuoret🤭 Keittoaika 1.5-2minuuttia ja se riitti hyvin. Paistoaika ~ 1h. Iltapäivällä ääntä kohti ja NAM🫠
- Anonyymi
Olen ostanut halpakaupasta ulkomaista makaroonia se oli spagetin muodossa. Ja se oli todella hyvää ja ravitsevaa. Seuraavalla kerralla kun käyn kaupassa, katson taas uudellen, onko siellä samaa makaroonia, jos muistan sen.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olit niin lähellä
Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa1185121Kun me näemme taas
Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen332792- 342629
Haleja ja pusuja
Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺302418Onko mukava nähdä minua töissä?
Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭211640- 1181637
En kirjoita sulle tänne
Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä101540Hei rakas sinä
Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle231304- 951168
Tänään oli
Noiiiiin 🤏 vähällä ettei tapahtunut jotain mieletöntä. Valitettavasti olosuhteet esti. Odota hetki vielä 😘351153