Olen miettinyt että mistä ihmiset löytää marimekon käytettyjä vaatteita esim(jokaraitapaita) kun itse niitä löydän niin harvoin ja kalliilla. Haluaisin tietää että mistä niitä voisi löytää halvalla
Vastaukset 3
- Aulikki53
Ainakin Kaunotar ja Kulkuri Tampereella Tammelassa myy käytettyä marimekkoa.
- mummojen.muotia
Marimekot on aivan kamalia. Jos semmosia on kirppispöydässä, kierrän ne kaukaa. Varsinkin raitapaidat on yleensä reikäisiä ja kulahtaneita ja silti niissä on hintaa kymppi tai enemmän.
- Kirpparihaukka
Marimekkoa kuten muitakin hyviä brändejä löytyy käytettynä second hand alan kaupoista mm. Saaga Lifestyle (www.saagalifestyle.com) Emmy, Rekki, vähänkäytetty ja kirpputoreilta kuten esim Kirpputori Swapista (www.kirpputoriswap.fi)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa
Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja2951205Miksi vanhusraiskaajaa ei ole palautettu?
Ukkola kysyy Rantaselta, vaikka perussuomalaiset ovat olleet hallituksessa kolme ja puolivuotta. Rantasen vastaus on "3061123Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä
Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔50948- 87904
- 106899
- 101869
- 109725
- 64578
Anni Ihamäki ja Ilkka-rakas vetivät tiukan rajan TTK:ssa: "Kyllä spekuloitiin"
Anni Ihamäki on naimissa Ilkka Ihamäen kanssa. Aviopuoliso tunnetaan myös nimellä Hovimuusikko Ilkka. Heillä on kaksi yh3577Katri Helena rikkoi hiljaisuuden dramaattisella uutisella: "Elossa ja ilossa ollaan"
Katri Helena on sinivalkoinen ääni. Hänen klassikkohittinsä ovat tärkeä osa suomalaista kansanperintöä. Katri veti jääh12559