Trumpia ei pysty enää edes katsomaan

hyisaatanatrump

Mitä enemmän sitä paskapäätä on katsellut ja kuunnellut, sitä vastenmielisemmältä se on alkanut tuntumaan. Olen nyt saavuttanut pisteen että täytyy vaihtaa kanavaa tai kääntää katse pois kun se juustonaama jossakin näkyy. Mitään kuuntelemisen arvoistahan se mistään mitään tietämätön idiootti ei ole koskaan sanonut joten mitään ei menetä. On uskomatonta miten tuollainen pelkuriraukka, raivopää, hullu, itsekäs toistenhaukkuja, pahantahtoinen ja ylimielinen kusiaivo on päässyt presidentiksi, USA:ssa on todella tyhmiä, suorastaan mielisairaita ihmisiä.

14

162

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hyvä.Trump

      Tottakai suvakki kokee asian noin. Minusta taas Trump on todellinen Valtiomies, joka todella osaa laittaa asiat tärkeysjärjestykseen. Onneksi on edes yksi ei kumartele suvakeille ja suosi ulkomaisten loiselämää ja elintasosurffailua kuten poliitikot yleensä. Oman maan kansalaisilla pitää olla ensisijainen oikeus itse rakentamaansa hyvään, eikä pidä sallia heinäsirkkojen syödä maita tyhjiksi ja elinkelvottomiksi.
      Trump on Valtiomies, kuten meillä Kekkonen aikanaan oli, vaikka tosin isommassa mittakaavassa. Toivottavasti Trump saa Euroopankin silmät avautumaan.

      • hohoijakkaa

        Minunkin mielestä Trump on hyvä valinta USAn presidentiksi. Jos nyt joku suomalainen tässä maassa ei Trumpista tykkää, niin mitä sitten? Tosin kun keskittyy Trumpin haukkumiseen, niin ei ehdi turhaa murehtia Suomea hallitsevan eduskunnan ja hallituksen toilailuja. Välikös sillä, jos meillä verot nousee ja avustuksia leikkaillaan, parasta vaan parkus Trumpin tekemiä päätöksiä!


      • hyisaatanatrump

        Ensinnäkin en halua hallitsematonta maahanmuuttoa ja islam on mielestäni sovinistinen ja epäinhimillinen ideologia/uskonto jossa ei ole mitään kannatettavaa.

        Mutta se ei poista sitä tosiseikkaa että Trump on täysi rotta ja roisto joka ei ole elämässään saanut muuta kuin pahaa aikaan. Valehdellut ja huijannut koko ikänsä ja pettänyt mm. yksityisyrittäjiä rakennusprojekteissaan niin paljon että pienyrittäjät ovat joutuneet konkursseihin kun kusipää-Trump on tekaissut valheellisia oikeusjuttuja.

        Täysi. Pohjaton. Paskatunkio.


      • Bwanaobana

        Obaman paviaani olikin varmaan sun ihanne muslimipresidentti joka puhui paljon saamatta muuta kuin sotia aikaiseksi, tuota Hussein obamaa saamme kiittää Kymmenistä tuhansista Vuohennussijoista maassamme!


      • grhhhh
        hohoijakkaa kirjoitti:

        Minunkin mielestä Trump on hyvä valinta USAn presidentiksi. Jos nyt joku suomalainen tässä maassa ei Trumpista tykkää, niin mitä sitten? Tosin kun keskittyy Trumpin haukkumiseen, niin ei ehdi turhaa murehtia Suomea hallitsevan eduskunnan ja hallituksen toilailuja. Välikös sillä, jos meillä verot nousee ja avustuksia leikkaillaan, parasta vaan parkus Trumpin tekemiä päätöksiä!

        Jos USA presidentti julkisesti joka päivä valehtelee ja osoittaa tietämättömyyttään asioista jotka tavallinen lapsikin ymmärtää , käyttäytyy kuin ADHD hörhö ja varsinkin oma kansa häpeää presidenttiään , näin vain lyhyesti miten tämä lapsi narsisti on virkaa hoitanut.


      • äå09
        grhhhh kirjoitti:

        Jos USA presidentti julkisesti joka päivä valehtelee ja osoittaa tietämättömyyttään asioista jotka tavallinen lapsikin ymmärtää , käyttäytyy kuin ADHD hörhö ja varsinkin oma kansa häpeää presidenttiään , näin vain lyhyesti miten tämä lapsi narsisti on virkaa hoitanut.

        Trump valehtelee julkisesti, mutta millä tavoin se on pahempaa kuin se että valehtelee salaa, kuten Suomen poliitikot . Trump on joka lailla avoimempi, hänen valheensa tulevat julki ja hän tietää sen, ei edes yritä peitellä niitä. Ja juuri siksi kukaan suvakki ei saa hänestä otetta eikä pysty manipuloimaan Trumpia. Sen häpeämättömyyden takia hänestä ei saa otetta. Trump on rohkea. Jokainen järkimies tajuaa tämän. Erittäin hyvä taktiikka.
        Teot puhuvat puolestaan.
        Teot kummonkin puhuvat puolestaan.


      • grhhhh
        äå09 kirjoitti:

        Trump valehtelee julkisesti, mutta millä tavoin se on pahempaa kuin se että valehtelee salaa, kuten Suomen poliitikot . Trump on joka lailla avoimempi, hänen valheensa tulevat julki ja hän tietää sen, ei edes yritä peitellä niitä. Ja juuri siksi kukaan suvakki ei saa hänestä otetta eikä pysty manipuloimaan Trumpia. Sen häpeämättömyyden takia hänestä ei saa otetta. Trump on rohkea. Jokainen järkimies tajuaa tämän. Erittäin hyvä taktiikka.
        Teot puhuvat puolestaan.
        Teot kummonkin puhuvat puolestaan.

        Niin ne teot ovat että USA on diktatuuri valtio eikä demokratiasta ole jäljellä mitään. Bil Gates kertoi kun puhui terv asioista Trumpin kanssa niin presidentti kysyi mikä se HIV on !!!!!


      • trurkmrprprp
        grhhhh kirjoitti:

        Niin ne teot ovat että USA on diktatuuri valtio eikä demokratiasta ole jäljellä mitään. Bil Gates kertoi kun puhui terv asioista Trumpin kanssa niin presidentti kysyi mikä se HIV on !!!!!

        Sanoi ehkä piruuttansa, ettei tiedä hivistä...:)


    • TrumpOnKuningas

      Eikö suvakin sipuli enään kestä? Jos sinulle ei kelpaa länsimaiden elämäntapa voit muuttaa lähi-itään.

    • ohjukset.ilmaan

      Toivottavasti Trump aloittaa maailmansodan niin päästään kaikista paskoista kerralla eroon myös teistä runkkareista.

    • HyväAlku

      Itse olen kovasti tykännyt Trumpista. Asia ei kyllä meille kuulu pätkääkään, mutta mielestäni Trump on yllättänyt pelkästään positiivisesti. Kausi on alkanut paremmin kuin odotin.

    • RobertKinty

      Höpöhöpö. Trump on Usan paras presidentti sitten Kennedyn. Saa asioita oikeasti tapahtumaan, eikä vain lätise. Ei mulla muuta.

      • buusteri

        Reagan sai isompia asioita aikaan - oli jouduttamassa neuvostoimperiumin tuhoa!!!!


    • röhröhröööööhhhh

      Sillon silmät just ku sialla,,,että röhhhhh nyt sitte vaan !

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      291
      3197
    2. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      82
      1591
    3. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      43
      1480
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      41
      1321
    5. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1222
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      47
      1210
    7. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      6
      1170
    8. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      44
      1136
    9. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      26
      1107
    10. Persut vajosivat pinnan alle

      Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
      Maailman menoa
      156
      1025
    Aihe