Suomi tarvitsee

tosiasia

maahnmuuttajia. Ei mulla muuta.

36

1568

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Stop-somal

      KYLLÄ 100,000 ahkeraa somalia siivoaamaan ja ajaman linkkureita KYLLÄ ..

      • segretaristi

        Koska aloittajan omat lapset (ellei aloittaja ole peräti tuhkamuna) ovat kyvyttömiä noin vaativiin tehtäviin. Mikä ei ole lainkaan ihme, jos edes vain toisenkin vanhemman ÄO on tasolla, jolla maahanmuutto näyttäytyy välttämättömänä.


      • tekosuvakki
        segretaristi kirjoitti:

        Koska aloittajan omat lapset (ellei aloittaja ole peräti tuhkamuna) ovat kyvyttömiä noin vaativiin tehtäviin. Mikä ei ole lainkaan ihme, jos edes vain toisenkin vanhemman ÄO on tasolla, jolla maahanmuutto näyttäytyy välttämättömänä.

        suosittelen kaikille suvakin näyttelemistä, silloin vasta kunnolla pääsee näkemään kuinka järkyttävän pihalla se porukka oikeasti on. avoimesti höpöttelevät omia juttujaan kuvitellen että kaikki ovat automaattisesti samaa mieltä, ymmärtämättä hölkäsen pöläystäkään mistään ns tärkeästä. tietomääräkin ihan perus asioita on nolla, eivät ilmeisesti lue edes valtamedian lehtiä tai seuraa uutisia. välillä on pokassa pitelemistä, mutta kannatan. edellinen vastaaja kuuluu näköjään myös tähän hönöjen laumaan.


    • Suominousuun

      Näin on, vaikka muutamat öyhöttäjät eivät sitä tajua.
      Suomen tulevaisuuden kannalta ee on välttämätöntä , että rakas isänmaamme on voimissaan vielä toiset sata vuotta.
      Tärkeää on myös, että maahanmuuttomme sujuu hallitusti, ettei sellaista yllätystä tule kuin v2015.

      • Jukka.Joensuusta

        Siis Suomen kannalta? Tarkoitat siis että maantieteellisellä aluueella nimeltä Suomi täytyy olla maksimaalinen taloudellinen toimnta ja jatkuva Bkt:n kasvu? Tuota....mihin unohtui etninen ryhmä nimeltä "suomalaiset" joita varten tämä valtio perustettiin v.1809? Tai siis Aleksanteri I antoi armossaan tämän tapahtua.
        Kaikki Suomen kansalaiset eivät ole "suomalaisia", vaan suomalaiset ovat geneettisesti tunnistettava oma ryhmänsä kuten mm- Pohjois-amerikan intiaanit.
        Entisaikana ( aina 1980-luvun puoliväliin) talous palveli suomalaisia. Nyt suomalaiset palvelevat taloutta. Jos panos ei riitä, kansa korvataan toisilla. En tosin usko että Afeikkalaisten ja länsi-aasialaisten panos on korkeampi, paitsi lisääntymisessä...
        Tätä rulettia pyöritetään ulkomailta. Demokratia ei toimi, vaan Suomen päättäjät hillotolpan toivossa tuhovat Suomen toimivan yhetiskunnan ja kansan. Tämä siksi että kansaivälisten suuryhtiöiden omistajat saisivat kerätä Suomestakin muhkeat tulot. "Maahanmuutto" ja kaikki yksityistäminen ovat saman kolikon eri puolia. Meille jää intiaanien asema, tai vielä huonompi, ei edes reservaatteja saa suomalaiset perustaa.
        "Intiaanien pelikasinot ovat iso bisnes Yhdysvalloissa
        Vanhoja vääryyksiä hyvitellään heimojen kasino-oikeuksilla"
        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000004409035.html


      • Jukka.Joensuusta kirjoitti:

        Siis Suomen kannalta? Tarkoitat siis että maantieteellisellä aluueella nimeltä Suomi täytyy olla maksimaalinen taloudellinen toimnta ja jatkuva Bkt:n kasvu? Tuota....mihin unohtui etninen ryhmä nimeltä "suomalaiset" joita varten tämä valtio perustettiin v.1809? Tai siis Aleksanteri I antoi armossaan tämän tapahtua.
        Kaikki Suomen kansalaiset eivät ole "suomalaisia", vaan suomalaiset ovat geneettisesti tunnistettava oma ryhmänsä kuten mm- Pohjois-amerikan intiaanit.
        Entisaikana ( aina 1980-luvun puoliväliin) talous palveli suomalaisia. Nyt suomalaiset palvelevat taloutta. Jos panos ei riitä, kansa korvataan toisilla. En tosin usko että Afeikkalaisten ja länsi-aasialaisten panos on korkeampi, paitsi lisääntymisessä...
        Tätä rulettia pyöritetään ulkomailta. Demokratia ei toimi, vaan Suomen päättäjät hillotolpan toivossa tuhovat Suomen toimivan yhetiskunnan ja kansan. Tämä siksi että kansaivälisten suuryhtiöiden omistajat saisivat kerätä Suomestakin muhkeat tulot. "Maahanmuutto" ja kaikki yksityistäminen ovat saman kolikon eri puolia. Meille jää intiaanien asema, tai vielä huonompi, ei edes reservaatteja saa suomalaiset perustaa.
        "Intiaanien pelikasinot ovat iso bisnes Yhdysvalloissa
        Vanhoja vääryyksiä hyvitellään heimojen kasino-oikeuksilla"
        https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000004409035.html

        Suomi siis itsenäistyi vuonna 1809? Ja minä kun luulin että Suomi olisi 100 vuotias.


      • mädättäjätvalehtelee
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

        Suomi siis itsenäistyi vuonna 1809? Ja minä kun luulin että Suomi olisi 100 vuotias.

        Olet valemedian uhri.
        Ylekin toitotti valeuutistaan, Suomen 100 vuotista itsenäisyyttä.


      • mädättäjätvalehtelee kirjoitti:

        Olet valemedian uhri.
        Ylekin toitotti valeuutistaan, Suomen 100 vuotista itsenäisyyttä.

        Aivan kaikki mikä on erimieltä juuri sinun kanssasi jostakin on heti valhetta.


    • Dr.Doom

      Höpöhöpö...

    • huoltosuhde

      Ei sillä kyllä parane vaan huononee.

    • Kysynvaan

      Mihin?

      • Vastaanvaan

        Oikeisto tarvitsee hyvinvointivaltion ylikuormitusta romauttamaan sen, sitten halpaa orjatyövoimaa. Vasemmisto tarvitsee äänestäjiä. Kansalta ei kysytä.


    • siinäkaikkimulta

      Ruotsi tekee viisaasti kun islamisoituu ja suomi perässä.

      • öyhönöyhönöö

        Eivät ne kumpikaan islamisoidu.


    • eimullaluutan

      Tähän on vastattu säntöjen mukaisesti

    • fhiuwe

      Maahanmuuttajat joilla on suunnitelma mitä alkavat tekemään työkseen, ja tehty työ hyödyntää maata ja maan tarpeita jotenkin. Veroja kertyy samoin kuin suomalaisenkin tekemästä työstä.

      Sen sijaan MAAHANTUNKEUTUMISTA ei tarvita. Loiset jotka ovat tulossa elätettäviksi ja tyhmiä kakaroitaan siittämään suomalaisten toimiessa AISUREINA, joutavat jäädä hyödyttöminä tulematta.

      Jos ei tulijalla ole selvää työpaikkaa olemassa tai suunnitelmaa miten perustaa ravintolansa tms. ei tule maahankaan päästää ollenkaan.

      Loisia ei tarvita ostokeskuksiin lorvimaan, jengiytymään ja kantasuomalaisia vanhuksia ja heikompia ryöstelemään.

      • Kelan-tytöt

        eimuutentarvita Kyllä tarvitaan,,No muutenhan meiltä loppuu työt...


    • qåaäzm

      Miksi pitää väkimäärän jatkuvasti kasvaa? Eihän luontokaan siitä kiitä, eikä työttömyyslukemat. Nämä jotka nyt tulevat, ovat omiaan rasittamaan luontoa, koska ei heille luontoarvot ensimmäisenä tule mieleen. Koskaan eivät ole kuulleetkaan moisista asioista.

      • qåaäzm

        Jos väkimäärä putoaa vaikka neljään miljoonaan, mitä sitten. Kyllä sellainen väki yhden maan pystyy hoitamaan, varsinkin kun on robotit. Ei sitä aukkoa pidä elätettävillä paikata.


    • VihreästiAjattelin

      Suomi tarvitsee perusuomalaisia. Ei mulla muuta.

      • qåaäzm

        Näin juuri.


    • Rajavalvontaa

      Suomi tarvitsee hallittu työperäistä maahanmuuttoa.

      Suomi ei tarvitse rikollisten, raiskaajien, terroristien tai naisten alistajien maahantunkeutumista

      • Ohhohhh

        Lavikaisen lauluja ei kukaan halua kuunnella.


    • pahaltanäyttää

      Jos nykyinen vauhti kehitysmaamuslimien ja afrikkalaisten tuonnissa jatkuu, niin Suomi on kehitysmaa v 2050 viimeistään. Meillä on islam-enemmistöinen eduskunta ja meno on sen mukaista.

    • Kysyvä

      Suomi tarvitsee myös Ilja Janitskinin kaltaisia ihmisiä.Mihin muuten hävisi kommenttiketju hänestä vähän aikaa sitten? Ja minkähän vuoksi? Oli hyviä kommentteja.

      • Suominousuun

        Hän on maahanmuuttaja, joka on oppinut täysin kielemme.

        Ehkä hän ei välttämättä ole paras esimerkki maahanmuuttajien tarpeellisuudesta.


      • qåaäzm
        Suominousuun kirjoitti:

        Hän on maahanmuuttaja, joka on oppinut täysin kielemme.

        Ehkä hän ei välttämättä ole paras esimerkki maahanmuuttajien tarpeellisuudesta.

        Eikös hän ole Lieksassa syntynyt, joten ei hän mikään mamu ole. Isänsä voikin olla.


    • johntravoltanserkku

      Aloittaja lienee osanen sitä "kotoutusketjua" joka rahansa saa tuosta matujen tarhaus-työstä
      Ennen oli minkit,,ja ketut,,nykyisin matut. Jos mietitään mitkä noista esimerkiksi tarpeellisimpia niin sanoisin ketut..koska käyttökelpoisia turkiksia.

      • dwdwdw-

        On osa jotain ketjua tai ei, niin oikeassa hän ainakin on.


      • eitodellakaanole
        dwdwdw- kirjoitti:

        On osa jotain ketjua tai ei, niin oikeassa hän ainakin on.

        Ei ole oikeassa. Sorry vaan, unelmoija.


    • töihintaiulos

      maahanmuuttajat kyllä siis työn perässä tulleet, siipeilevät elintasopakolaiset niitä ei tartte kukaan

    • inHölmölandia

      Kehitysmaamuslimit ja afrikkalaiset ovat oikeasti maan muuttajia, ei maahanmuuttajia. Ne muuttavat Suomen tahtonsa mukaan tai tahdottomastikin pikkuhiljaa takapajulaksi. Sellaiseksi, mistä ovat itsekin lähtöisin. Ja me hölmöt suomalaiset annamme tuon kaiken suvakkijohtoisesti tapahtua juurikaan vastaan panematta.

    • mätäpuhvi

      Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa, mutta ei sellaista kansainvaellusta Afrikasta ja Lähi-idästä kuin 2015. Se oli pelottavaa ja sen seurauksista kärsii koko Eurooppa vielä pitkään. Kaikki turvapaikanhakijat, jotka silloin tulivat, eivät saaneet turvapaikkaa, mutta he eivät palaa vapaehtoisesti. Eikä heidän kotimaansakaan halua heitä takaisin. Koko turvapaikkapolitiikka on kokenut inflaation, koska turvapaikanhakijoista suurin osa on paremman toimeentulon etsijöitä kuten Turun puukottaja.

      Pelottavaa on, että Afrikan väestö kasvaa kiihtyvällä tahdilla, ja kaikki siellä syntyneet haluavat Eurooppaan. Euroopan päättäjät ovat ottaneet vastuun tästä tilanteesta, ja YK painostaa heitä tähän. Frontex partioi Libyan rannikolla pelastamassa siirtolaisia Eurooppaan. Onko Afrikka vajaaälyisten maanosa ? Afrikkaa tuetaan taloudellisesti sadoilla miljardeilla, mutta maat eivät pysty seisomaan omilla jaloillaan ( kehitysapua käytetään väärin ). Sodat siellä kestävät kymmeniä vuosia eikä loppua ole näkyvissä ( Somalia ). Afrikka ei kykene ratkaisemaan ongelmiaan itsenäisesti, ei kehittymään eikä huolehtimaan väestöstään. Onko niin, että Eurooppa on alkanut holhoamaan sitä liikaa? Kehitysapua tungetaan sinne, mutta tulokset ovat laihoja. Koko ajan täällä hoetaan, että pitää mennä juurisyihin. Mitään uusia rakenteita ei luoda, vaan elämä pyörii kuten ennenkin. Odotetaan uutta rahapottia, jolla taas eletään vuosi tai pari. Tilanne ruokkii itseään. Eu on ottanut vastuun kaikesta. Miksi siis tehdä mitään, kun kaikki tulee ilmaiseksi. Eu on taas kykenemätön muuhun rooliin. Se vetoaa arvoihinsa: sen kuuluu löytää vastaus Afrikan ongelmiin, olla humanitäärinen, syytää ennen kaikkea rahaa, rahaa ja rahaa.


      Eu ei ole nopea päättämään mistään, ja vaikka se päättääkin jostain, päätöksien täytääntöönpano takkuaa. Ei ihme, että ääriliikkeitä syntyy ja äänenpainot kovenevat jäsenmaissa. Samanaikaisesti jäsenmaitten omat kansalaiset jäävät jalkoihin. Jostain ne miljardit on otettava maahanmuuttajien elättämiseen ja kehitysaputyöhön.


      Yksittäinen turvapaikanhakija saa Suomeen tultuaan lakimiehen, tulkin, sosiaalityöntekijän, terveydenhuollon, koulutuksen jne... palvelut. Lakimiespalvelut pitävät sisällään valitukset korkeimpaan oikeuteen asti ja vielä sen jälkeenkin, jos on tarvis. Koska sosiaaliturva on Suomessa asumisperusteinen, rahaa tulee ainakin yhtä paljon kuin kantasuomalaiselle. Sitten on vielä harkinnanvaraiset lisät esim. uusien välineitten hankintaan. Turvapaikanhakijan ei tarvitse osallistua työhön ja vaikka haluaisi osallistua, sopivaa työtä ei ole.

    • mätäpuhvi

      Suomi tarvitsee työperäistä maahanmuuttoa, mutta ei sellaista kansainvaellusta Afrikasta ja Lähi-idästä kuin 2015. Se oli pelottavaa ja sen seurauksista kärsii koko Eurooppa vielä pitkään. Kaikki turvapaikanhakijat, jotka silloin tulivat, eivät saaneet turvapaikkaa, mutta he eivät palaa vapaehtoisesti. Eikä heidän kotimaansakaan halua heitä takaisin. Koko turvapaikkapolitiikka on kokenut inflaation, koska turvapaikanhakijoista suurin osa on paremman toimeentulon etsijöitä kuten Turun puukottaja.

      Pelottavaa on, että Afrikan väestö kasvaa kiihtyvällä tahdilla, ja kaikki siellä syntyneet haluavat Eurooppaan. Euroopan päättäjät ovat ottaneet vastuun tästä tilanteesta, ja YK painostaa heitä tähän. Frontex partioi Libyan rannikolla pelastamassa siirtolaisia Eurooppaan. Onko Afrikka vajaaälyisten maanosa ? Afrikkaa tuetaan taloudellisesti sadoilla miljardeilla, mutta maat eivät pysty seisomaan omilla jaloillaan ( kehitysapua käytetään väärin ). Sodat siellä kestävät kymmeniä vuosia eikä loppua ole näkyvissä ( Somalia ). Afrikka ei kykene ratkaisemaan ongelmiaan itsenäisesti, ei kehittymään eikä huolehtimaan väestöstään. Onko niin, että Eurooppa on alkanut holhoamaan sitä liikaa? Kehitysapua tungetaan sinne, mutta tulokset ovat laihoja. Koko ajan täällä hoetaan, että pitää mennä juurisyihin. Mitään uusia rakenteita ei luoda, vaan elämä pyörii kuten ennenkin. Odotetaan uutta rahapottia, jolla taas eletään vuosi tai pari. Tilanne ruokkii itseään. Eu on ottanut vastuun kaikesta. Miksi siis tehdä mitään, kun kaikki tulee ilmaiseksi. Eu on taas kykenemätön muuhun rooliin. Se vetoaa arvoihinsa: sen kuuluu löytää vastaus Afrikan ongelmiin, olla humanitäärinen, syytää ennen kaikkea rahaa, rahaa ja rahaa.


      Eu ei ole nopea päättämään mistään, ja vaikka se päättääkin jostain, päätöksien täytääntöönpano takkuaa. Ei ihme, että ääriliikkeitä syntyy ja äänenpainot kovenevat jäsenmaissa. Samanaikaisesti jäsenmaitten omat kansalaiset jäävät jalkoihin. Jostain ne miljardit on otettava maahanmuuttajien elättämiseen ja kehitysaputyöhön.


      Yksittäinen turvapaikanhakija saa Suomeen tultuaan lakimiehen, tulkin, sosiaalityöntekijän, terveydenhuollon, koulutuksen jne... palvelut. Lakimiespalvelut pitävät sisällään valitukset korkeimpaan oikeuteen asti ja vielä sen jälkeenkin, jos on tarvis. Koska sosiaaliturva on Suomessa asumisperusteinen, rahaa tulee ainakin yhtä paljon kuin kantasuomalaiselle. Sitten on vielä harkinnanvaraiset lisät esim. uusien välineitten hankintaan. Turvapaikanhakijan ei tarvitse osallistua työhön ja vaikka haluaisi osallistua, sopivaa työtä ei ole.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      281
      690
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      626
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe