Edom mikä maa nykyään?

LeoMellerIsBibleTeller

Helvetin mahdollinen paikka on Edomissa, arvelee Mauno.

Mutta eikö tämä nykyinen maa tuhoudukaan?

Olen ymmärtänyt Raamatun Ilmestyskirjan ilmoituksen niin että nykyinen maa tuhoutuu pois ja Jumala luo uuden maan ja oma päätelmäni on että tässä yhteydessä Herra luo Helvetin.

35min12s - 36.35

https://www.youtube.com/watch?v=1sD8HJjWV-g

Yksi mahdollinen selitys on se että uudessa maassa on alue, jota kutsutaan Edomiksi.

5

332

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Muinainen Edom oli Kuolleenmeren eteläpuolella nykysen Israelin ja Jordanian alueella. Kuningas Herodes oli kotoisin Edomista.

• en.tiennyt

Kiitos.

• en.tiennyt kirjoitti:

Kiitos.

Ole hyvä 🙂

• Apppp

Jeesus kuoli kertakaikkisesti lihassa ja veressä ristillä.

Jeesus kuoli vain kerran !

Englanninkielisenä sanoo Raamattu: ONCE = Kerran

Se tarkoittaa yhden ainoan kerran. Jeesus ei Raamatun mukaan mennyt sen jälkeen kuolemaan helvettiin vaan saarnaamaan/julistamaan helvettiin! Jos kuka löytää Raamatusta todisteet että Jeesuksen kuolemattomaksi ymmärtämäni Henki olisi mennyt helvettiin niin tehköön asian minulle selvästi selväksi jakeineen!

Jeesus kuoli kerran ristillä lihassaan! Näin käsitän itse mutta otan mahdollisuuden huomioon että olen väärässä koska Veijo ja Aulikki ovat olleet kauemmin uskossaan.Olen kuitenkin Maunon esittämässä ilmoitksessa samassa "rintamassa." opin tulee olla puhdasta ja pitää puhtaasta opusta kiinni.Siihen on muistaisin kehotuksen paikka Raamatussa.

• Samasejalisääkahvia

Eenok, Jota Jeesus sekä Paavali, ja mahdollisesti uudessa testamentissa on lainattu yli 100 kertaa, niin Eenok
      ilmoittaa että se on maan pohjalla.
      Nyt monet uskovat, 'uskovat' että kysyinen paikka on "etelämantereen" alla.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Häiriköinti

Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as
      Ähtäri
      64
      3202
    2. Askanmäessä Huippu esitys

Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna
      Puolanka
      24
      2978
    3. rakastan sinua!

Tule ja ota, kasvetaan yhdessä paremmiksi ❤️❤️❤️❤️ kaikki anteeksi ❤️❤️❤️
      Ikävä
      51
      2872
    4. Näin lähellä

Se on näin 🤏 lähellä että heitän hanskat tiskiin sun kanssasi.
      Ikävä
      56
      2678
    5. Mä sanon tän suoraan.

Se on sun käytös mikä ajaa pois. Et välitä muitten tunteista kun omistasi.
      Ikävä
      58
      2568
    6. Kerro jotakin hauskaa. :)

Kirjoita jotakin mukavaa vaikka kaivatustasi. :) Ei törkytekstejä kiitos. :)
      Ikävä
      48
      2540
    7. On olemassa tiettyjä sääntöjä!

Ja jos aiot pärjätä mun kanssa niin teet vain niinkuin mä sanon. Mieheltä Naiselle
      Ikävä
      53
      2311
    8. Pohdinttavaksi

No siis, saiko yrityksen toimitusjohtaja potkut vaiko älysi ihan itse jättää nimellisen tittelin ettei maine enää enempä
      Kotimaiset julkkisjuorut
      78
      2198
    9. Mulla ei oo anteeksi pyydettävää

Muista se! Mieheltä yhdelle naisellE
      Ikävä
      69
      2088
    10. Siis hetkonen

Rakastetaankohan me kummatkin toisiamme, ja aletaan tajuamaan se pikkuhiljaa 🤯
      Ikävä
      45
      2082
    Aihe