Kotona ei enää saa...en ole mikään susi ruma, tiedän sen itsekin. Ikäähän on jo kohta 40, omaa ukkoa ei enää kiinnosta palaneen puupennin verataa. Itse olen seksuaalisesti todella aktiivinen. Turhauttaa, kun on suoraan sanottuna pillu märkänä useasti, mutta kotona edes turha enää yrittää....
40 v nainen haluaa munaa
11
919
Vastaukset
- Miehel
Hei mistä päin oot, täällä ois 33v mies
mä voin tulla painaa. olis vaihtelua itellekkin
- minä50
Moi laita viestiä niin katsotaan onnistuuko TXT 0465605268 tai soita
Missäpäin olet ? laita viestiä [email protected]
- Rivax
Minä olen 28 vuotias erittäin kiimainen mies joka kyllä rakastaa seksiä yli kaiken mutten saa sitä nyt itsekkään
- Rivax
Olisi kiva saada sinulta joku kuva että näen minkälainen kaunotar on kyseessä eihän siis ulkonäkö tärkeintä ole vaan luonne ;)
- täältämätuun
Oliko hetken mielijohteesta kirjoiteltu vai vieläkö kelpaisi muna!?
- Nuoriiii
Laita viestiä [email protected]
22 vuotias mies Vantaalta. Tän nimen alla sähköposti toimii jos kiinnostaa.
Moi täällä olisi lihaksikas 51v mies Lahdesta. Huolehtisin varmasti että saisit orgasmeja. En vaan nopeasti tökkäis ja moikka.
[email protected]- Kikkeliskok
Suosittelen laatimaan ilmoituksen jonnekin järkevään treffipalveluun. Kerro selkeästi mitä olet hakemassa. Voin veikata, että voit laittaa kriteerit aika tiukalle, koska ylitarjonta vastaavassa tilanteessa olevista miehistä on huima. Sitten vain kokemaan verkkoja ja kokeilemaan mikä on sopiva.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell1453136- 1082573
- 512561
Aloitetaan puhtaalta pöydältä
Mukavaa iltaa mukaville. 😊 ❤️ ⚜️ Minusta ei kaikki täällä tykkää, eikä tarvitsekaan. Kun eivät ymmärrä, niin sitten ei2402228Koulussa opetetaan anaali- ja suuseksiä
"Kirjassa puhutaan varsin suorasukaisesti ”vehkeistä, flirttailusta, suostumisesta ja kieltäytymisestä, nautinnosta sekä4801924- 1101881
Mitkä on ne arvot?
Itselleni särähtää korvaan joka kerta kun kuulen arvoista ja arvomaailmasta. Olen miettinyt paljon, että mikä on se minu2521855Tavarakirppis lopettaa ilkivallan takia.
Tähänkö on jo Kajaanissa tultu? Onko lasten kuriomuus jo näin pitkällä, ei kait tätä aikuiset tee. Mikä on seuraava j91704Tätä et nähnyt tv:ssä: TTK-voittaja Anssi Heikkilä avautuu suhteesta Linnea Leinoon: "Sie annoit..."
Menikö voitto mielestäsi oikeaan osoitteeseen? Linnea Leino ja Anssi Heikkilä voittivat TTK:n vain 1,2 % erolla yleisöää151627R.I.P. Kristian Antila
Entinen huippumaalivahti ja -kiekkoilija menehtyi äkillisesti 44-vuotiaana. Kunnia muistolleen. https://www.iltalehti.fi241482