40 v nainen haluaa munaa

Nainen124

Kotona ei enää saa...en ole mikään susi ruma, tiedän sen itsekin. Ikäähän on jo kohta 40, omaa ukkoa ei enää kiinnosta palaneen puupennin verataa. Itse olen seksuaalisesti todella aktiivinen. Turhauttaa, kun on suoraan sanottuna pillu märkänä useasti, mutta kotona edes turha enää yrittää....

13

1351

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Miehel

Hei mistä päin oot, täällä ois 33v mies

• mä voin tulla painaa. olis vaihtelua itellekkin

• minä50

Moi laita viestiä niin katsotaan onnistuuko TXT 0465605268 tai soita

• Rivax

Minä olen 28 vuotias erittäin kiimainen mies joka kyllä rakastaa seksiä yli kaiken mutten saa sitä nyt itsekkään

• Rivax

Olisi kiva saada sinulta joku kuva että näen minkälainen kaunotar on kyseessä eihän siis ulkonäkö tärkeintä ole vaan luonne ;)

• täältämätuun

Oliko hetken mielijohteesta kirjoiteltu vai vieläkö kelpaisi muna!?

• Nuoriiii
    • 22 vuotias mies Vantaalta. Tän nimen alla sähköposti toimii jos kiinnostaa.

• Moi täällä olisi lihaksikas 51v mies Lahdesta. Huolehtisin varmasti että saisit orgasmeja. En vaan nopeasti tökkäis ja moikka.
      [email protected]

• Kikkeliskok

Suosittelen laatimaan ilmoituksen jonnekin järkevään treffipalveluun. Kerro selkeästi mitä olet hakemassa. Voin veikata, että voit laittaa kriteerit aika tiukalle, koska ylitarjonta vastaavassa tilanteessa olevista miehistä on huima. Sitten vain kokemaan verkkoja ja kokeilemaan mikä on sopiva.

• Anonyymi

Tapailin kerrostalon naista pihalla useasti, ihan mielyttävä nainen, Ruskea tukka ruskeat silmät noin 35v sain aika pian tietoon että sen mies saman ikäinen ei hoida naista kotona iltaisin.
      Sanoin että minä pitäisin huolta olinhan silloin poikamies 25v. Eräänä iltana nainen tuli kylään puhuttiin ja puhuttiin kaikesta, Senja oli lähtenyt kaverilleen. Parvekkeella tupakilla ollessa katsottiin vain pitempään toisia oli kuin silmien välähdys alettiin suutelemaan josta ei meinannut tulla loppua siirryttiin sisälle sain heti hyväillä rintoja suudellessa nainen riisui ylä osan paljaaksi, sen oikein tunsi kuinka nautti kuiskas tämä salamyhkäisyys lisää himoa oltiin pian molemmat alasti kaksin käsin runkkasi kalua ja kumartui imemään nostin ylös Senja halasi kuiskas tämmöistä tunnetta ei ole ollut kuukausiin kun työnnyin naisen pyhimpään halasi ja suuteli kiihkeänä naitiin kiihkeästi kolme kertaa, kun makoiltiin kysyi sievästi saako käydä minun luona, siitä alkoi meidän salasuhde se oli pelkkää seksiä vaikka Senja oli mukava. Kerran soitin ja kysyin onko saatavana nättiä huoraa kuiskas puhelimessa älä sano noin pitää vaihtaa housut.
      Tuli illalla otin takin pois alla oli puna musta seksi asu, koko ilta oli villiä seksiä ja nuolemista sen jälkeen oli erilaisia rooli tapaamisia. Senja tykkäsi hämärästä ja vieraan rajuimmista otteista. Sitä jatkui niin pitkään kun muuttivat kauas työn perässä. Joskus kesäisin tavataan kun käyhän ihmiset loma reissuilla viimmeisin kerta olin jo naimisissa kaksi lasta oli kotona ja ihana vaimo.

• Anonyymi

Moi. Mistä päin olet.Olen kiinnostunut auttamaan sinua.Olen hoikka siisti mies.

Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kaksi tyttöä putosi

Minkä takia ne tytöt katolle oli kiivenny?
      Helsinki
      138
      4890
    2. Nyt tajusin mitä haet takaa

En epäile etteikö meillä olisi kivaa missä vaan. Se on iso hyppy henkisellä tasolla sinne syvempään päätyyn, kuten tiedä
      Ikävä
      41
      3263
    3. Mitä haluaisit tänään sanoa kaivatullesi?

Onko sydämelläsi jotain?
      Ikävä
      242
      3039
    4. Kukapa se Ämmän Kievarissa yöllä riehui?

En ole utelias, mutta haluaisin tietää, kuka riehui Ämmän Kievarissa viime yönä?
      Suomussalmi
      44
      2608
    5. Kiitos kun sanoit ikävästi minulle, herkälle

Sait kesälomani pilattua😔
      Ikävä
      36
      1794
    6. Naiselle mieheltä

Huomasin tuossa, että jääkaapissani on eräs sinun ostamasi tuote edelleen avaamattomana. Arvaatko mikä?
      Ikävä
      27
      1585
    7. Salilla oli toissapäivänä söpö tumma

Nuori nainen, joka katseli mua. Hymyili kun nähtiin kaupan ovella sen jälkeen
      Ikävä
      41
      1546
    8. Kaipaan niin....

Aaawww mikä kaipuun tunne iski ja lujaa🥺😭❤️
      Ikävä
      16
      1447
    9. Eiii...

Etkä! 😘
      Ikävä
      23