Viime yönäkin sain taas kuulla spekulaatioiTA SIITÄ, MITEN IMMENKALVOANI EI VIITSITTY RIKKOA KUNNOLLA. mISSÄHÄN NOIDEN PUHUJIEN MUKAAN MUN IHMISARVO ON? MISSÄ ON MIESTEN SEKSIN TARVE. SILLOIN KUN OLI SEN EKA SEKSIN AIKA OLIN HOIKKA JA KAUNIS. JA ILMAN MUUTA VÄHÄN SEKAIASIN PÄÄSTÄNI, MUTTA SEHÄN KUULUU ASIAAN.
OLISIN HALUNNUT OLLA AVIOVAIMO JOLLEKULLE IHANALLE MIEHELLE JA SEKSIÄ KAHDESTI VIIKOSSA.
jA KAKSI KUUKAUTTA SEKSIÄ KOKOAJAn. se oli suuri toiveeni jumalalle.
ei teistä suomimiehistä (tuskin ehkä muistakaan) ole seksiin kunnollisten märkien naisten kanssaq
menkää helvettiin kun ette osaa pitää kivaa
Miehet on paskaa ne ei osaa muuta kuin kiusata
4
1072
Vastaukset
- wäöklkjjjmnbvvcv
Ja mulla on gynekologin mukaan iso vagina siis pitkä ja tietenkin siihen aikaan immenkalvollinen Te miehet sotkette jotkut lesbot ja aseksuaalit ja kehitysvammaiset seksintarpeisten uskovaisten naisten kanssa. Moni etsii täälä elämässä Jumalaa ja kausina ajattelee Jumalasta eri tavalla ja se vaikuäytökseen ja siihen missä kulkee.
- Mies40_-
Eli mitä yrität sanoa..Oletko panokaveria vailla vai mitä?
- Aloittaja-ugf
Joskus tuskissani olen kirjoittanut tuon kauan sitten. No, hyvä että tuli sanottua. Sillä miehet ovat mahdottomia. Jos rakastuu, eivät he välitä. Jos ei välitä, saattavat he olla kiinnostuneita. Onkohan mulla joku väärä "status" tai tyyli tai jotain? Joo. Ja olen edelleen "panokaveria" vailla. OleN vailla ymmärtäväistä, seksikästä, luotettavaa miestä, joka ei ainakaan petä. Ja joka näkee mut kokonaisvaltaisena ihmisenä ulkonäköineni, luonteineni, töineni..... Ja joka ei välitä muiden miesten mielipiteistä ja kiehnää aina samaan "rakoon" muiden kanssa.....
- Tämmötti
En ymmärtänyt koko viestiä. Kokemattomuus ei tarkoita että olis mitään immenkalvoa. Joillain ei ole, joillakin vähän, joillakin enemmän. Yksilöllistä. Jos onkin, sitä voi venyttää itse. Ja kannattaakin, niin yhdyntä on helpompi. Ei miehen tarvitse rikkoa mitään.
Eikä nykyisen kannata valittaa entisistä eikä sellaista tartte hyväksyä.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Purra sössi kaiken 2 vuodessa, itkee nyt Marinin perään
Nyt on taas sama vanha itkuvirsi, kun ei omat taidot riittänee. Kaikki on taas muiden syytä. No miten sen "Tunnin juna"799011Ikuiset kaipaajat
Miksette vaan mene sen kaipauksen kohteen luokse ja puhu sille suoraan? Mitä järkeä on kaipailla jotain puolituttua vuo1635728Nyt se on selvitetty: Sanna Marinin hallitus lisäsi menoja 41 miljardilla
”vasemmistohallitus oli katastrofaalisen huono”, sanoo kokoomus. Sanna Marinin (sd.) hallituksen tekemät menolisäykset1375118Orpon hallitus runnoi Tunnin junan ilman tarvetta
Näinkö valtiontaloutta hoidetaan? Siis asiantuntijoidenkin aikoja sitten kannattamattomaksi laskema Tunnin juna tehdään253939Riikka ottaa miljardi euroa EU:n yhteisvelkaa Suomelle
Niin kääntyi irvipersun takki taas, vaikka vaalilupauksissa oli ettei yhteisvelkaa Suomi enää koskaan ota. No nyt otti m853490Lindtman ylivoimainen suosikki pääministeriksi
Lindtmania kannattaa pääministeriksi peräti 50 prosenttia useampi kuin toiseksi suosituinta Kaikkosta. https://www.ilta563418Sanna Marin - Maailman paras talousasiantuntija?
PersKeKoa pukkaa? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011636623.html1032781Veronmaksajat kustantavat yrittäjien eläkkeitä jo yli 500 miljoonalla
Suomalaista yrittäjää ei kommunistista erota. Aktiivisen "yrittämisen" maksattaa yritystukina yhteiskunnalla, ja vieläpä402761En tiedä ymmärrätkö
Kuinka paljon merkitset mulle. Näet minut minuna etkä silti käännä selkääsi. Tökit jatkuvasti kepillä jäätä ja menit ehk102751- 251781