Miehet on paskaa ne ei osaa muuta kuin kiusata

rtyuikmbva

Viime yönäkin sain taas kuulla spekulaatioiTA SIITÄ, MITEN IMMENKALVOANI EI VIITSITTY RIKKOA KUNNOLLA. mISSÄHÄN NOIDEN PUHUJIEN MUKAAN MUN IHMISARVO ON? MISSÄ ON MIESTEN SEKSIN TARVE. SILLOIN KUN OLI SEN EKA SEKSIN AIKA OLIN HOIKKA JA KAUNIS. JA ILMAN MUUTA VÄHÄN SEKAIASIN PÄÄSTÄNI, MUTTA SEHÄN KUULUU ASIAAN.

OLISIN HALUNNUT OLLA AVIOVAIMO JOLLEKULLE IHANALLE MIEHELLE JA SEKSIÄ KAHDESTI VIIKOSSA.

jA KAKSI KUUKAUTTA SEKSIÄ KOKOAJAn. se oli suuri toiveeni jumalalle.

ei teistä suomimiehistä (tuskin ehkä muistakaan) ole seksiin kunnollisten märkien naisten kanssaq

menkää helvettiin kun ette osaa pitää kivaa

4

1109

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wäöklkjjjmnbvvcv

Ja mulla on gynekologin mukaan iso vagina siis pitkä ja tietenkin siihen aikaan immenkalvollinen Te miehet sotkette jotkut lesbot ja aseksuaalit ja kehitysvammaiset seksintarpeisten uskovaisten naisten kanssa. Moni etsii täälä elämässä Jumalaa ja kausina ajattelee Jumalasta eri tavalla ja se vaikuäytökseen ja siihen missä kulkee.

• Mies40_-

Eli mitä yrität sanoa..Oletko panokaveria vailla vai mitä?

• Aloittaja-ugf

Joskus tuskissani olen kirjoittanut tuon kauan sitten. No, hyvä että tuli sanottua. Sillä miehet ovat mahdottomia. Jos rakastuu, eivät he välitä. Jos ei välitä, saattavat he olla kiinnostuneita. Onkohan mulla joku väärä "status" tai tyyli tai jotain? Joo. Ja olen edelleen "panokaveria" vailla. OleN vailla ymmärtäväistä, seksikästä, luotettavaa miestä, joka ei ainakaan petä. Ja joka näkee mut kokonaisvaltaisena ihmisenä ulkonäköineni, luonteineni, töineni..... Ja joka ei välitä muiden miesten mielipiteistä ja kiehnää aina samaan "rakoon" muiden kanssa.....

• Tämmötti

En ymmärtänyt koko viestiä. Kokemattomuus ei tarkoita että olis mitään immenkalvoa. Joillain ei ole, joillakin vähän, joillakin enemmän. Yksilöllistä. Jos onkin, sitä voi venyttää itse. Ja kannattaakin, niin yhdyntä on helpompi. Ei miehen tarvitse rikkoa mitään.
      Eikä nykyisen kannata valittaa entisistä eikä sellaista tartte hyväksyä.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"

Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä
      Maailman menoa
      234
      3992
    2. Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen

Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.
      Maailman menoa
      123
      2307
    3. Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä

Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575
      Maailman menoa
      82
      1996
    4. Harmi nainen kun

olet niin elähtäneen näköinen. Miestä et koskaan löydä itelles. j
      Ikävä
      141
      1461
    5. Mistä kehon osasta

Pidät minussa eniten?
      Ikävä
      77
      929
    6. Seuraavakin hallitus joutuu leikkaamaan

Sitähän tämä hallitus nyt höpöttää, kun itse on ajanut tilanteen katastrofaaliseksi. Orpon hallitus lähti suurin puhein
      Maailman menoa
      127
      927
    7. Hotelli kainuu

Mietityttää, hotelli Kainuussa, se, että asiakkaat voivat valita ketä saa olla ja ketä ei, Illan aikana asiakkaina!
      Kuhmo
      37
      920
    8. Ovatko vastasyntyneet vauvat syntisiä?

Se ihmisten keksimä järjetön perisynti, jos ovat!
      Luterilaisuus
      330
      849
    9. Pitäis vaan lopettaa

Sinun kanssa yhteydenpito. Alkaa vaan haluamaan enemmän ja tuskin lopulta mikään kohtaisi. Ja ikävä vaan kasvaa ja lähei
      Ikävä
      8
      847
    10. J. Rinta-Joupilla jättimäinen veropetosvyyhti

Seinäjoen keskustan kiinteismiljonäärit olleet jo pitkään ahtaalla ja liittykö J. Rinta-Jouppikin rintamaan? https://yl
      Seinäjoki
      61
      756
    Aihe