Markkinoitte Taksi-Helsingin pussiin (varmasti muidenkin), kiitos!
Tänä aamuna (Juhannus sunnuntai) kyyti xxxx-saaresta lentokentälle.
Asiakkaanne oli tilannut edellisenä päivänä ennakkotilauksen kauttanne, että varmasti ehtisi lennolle.
Autoanne (Fiksutaksi) ei ikinä tullut tilattuun osoitteeseen.
Lopulta asiakkaanne käveli lähellä olevalle tolpalle, josta laadukas ja varma TH hoiti homman.
Pakko sanoa, että on loistavaa markkinointia myydä ei-oota ihan telkkarissa asti, kun ei kerran autojakaan ole kysyntää hoitaa.
Nyt Taksi-Helsingin autoilija tässä vielä kiittää Teitä hyvästä ja mukavasta asiakkaasta.
Ikävä kyllä asiakas tullee ohjeistukseni mukaan perimään teiltä yli 17 euroa kyydistä, jonka olitte pöljyydessänne luvanneet naurettavaan hintaan Juhannus viikonlopun aamuksi, vaikkette kykene edes kyytejänne hoitamaan.
Pikkasen oli asiakas myös närkästynyt, kun kerroin että olette maksaneet puhelinkuluja tilauksen ja asian selvittelyn vuoksi helposti 6-10 euroa Kovasen/Fixutaksin tilausnumeroon, verrattuna siihen, että kävelitte ilmaiseksi tolpalle
Niin, kuka tässä on se mainostettu PÖLJÄ?
Kiitos Fiksutaksi!
47
5783
Vastaukset
- Pölhö545
No mikset heti ottanut TH ta? 17 euroa? Taidat asua kentän vieressä
- OletPÖLJÄ
Oletko PÖLJÄ? Ymmärrätkö lukemaasi? Tuo oli autoilija joka kertoi asiakkaastaan. olet PÖLJÄ!
- EtOllutpaikalla
Missä olit silloin kuin järkeä jaettiin?
- kluy
Eopä sitä ilmaseksi soiteta TH numeroonkaan, PÖLJÄ
- PÖLJÄHelsinki
TaksiHelsinkiläisellä märkä uni että joku on niin PÖLJÄ että tulee tolpalle ja ottaa törkyhintaisen taksin kentälle. Fiksutaksin tilausnumeroki on reippaasti halvempi ku TaksiHelsingin.
- Kallekalle
Uber on vielä halvempi PÖLJÄ !!
- K-Kuski
Jos tilaat fiksutaksin, niin ennakoi menosi hyvissä ajoin, auton tulo kestää monasti 30min. Kovasella mustat mersut ajelee muiden kyytien puutteessa näitä kympin kyytejä, ja kuuntelee asiakkaiden tilitystä -että jopas kesti-. Tervetuloa Kovaselle
- UrpoOletTrolli
Uber ei ole halvempi. Uberin hinta on esim. Lauttasaaresta huomattavasti kalliimpi kuin Taksi Helsingin.
Huomaa kun tuollainen idiootti kuin sinä kirjoittaa tänne niin tuloksena on pelkkää pask... - 12plus
K-Kuski kirjoitti:
Jos tilaat fiksutaksin, niin ennakoi menosi hyvissä ajoin, auton tulo kestää monasti 30min. Kovasella mustat mersut ajelee muiden kyytien puutteessa näitä kympin kyytejä, ja kuuntelee asiakkaiden tilitystä -että jopas kesti-. Tervetuloa Kovaselle
Tämä on hyvä tieto, osoittaa että palvelulle on selvästikin tarvetta., jos se on jo nyt lisännyt noinkin selvästi Kovasen kysyntää. Ja jos tuo pitää paikkansa, varmaan houkuttelee hyvin kuljettajia molemmille Kovasen brändeille.
Itse olen ottanut kaikki tilaustaksit Helsingissä Kovaselta nyt jo useamman vuoden. Ihan tyytyväinen olen ollut.
En tiedä onko Taksi Helsingillä vielä sama käytäntö, mutta ainakin aiemmin tilaus putosi pois järjestelmästä, jos sitä ei otettu vastaan riittävän nopeasti. Aamulla piti lähteä hotellilta, mutta taksia ei tullut, ja keskus sanoi että tilaus oli peruuntunut ilman mitään ilmoitusta. Myöhästyin sitten asiakaspalaverista. Hotelli neuvoi jatkossa tilaamaan Kovaselta. - gfdrtre
12plus kirjoitti:
Tämä on hyvä tieto, osoittaa että palvelulle on selvästikin tarvetta., jos se on jo nyt lisännyt noinkin selvästi Kovasen kysyntää. Ja jos tuo pitää paikkansa, varmaan houkuttelee hyvin kuljettajia molemmille Kovasen brändeille.
Itse olen ottanut kaikki tilaustaksit Helsingissä Kovaselta nyt jo useamman vuoden. Ihan tyytyväinen olen ollut.
En tiedä onko Taksi Helsingillä vielä sama käytäntö, mutta ainakin aiemmin tilaus putosi pois järjestelmästä, jos sitä ei otettu vastaan riittävän nopeasti. Aamulla piti lähteä hotellilta, mutta taksia ei tullut, ja keskus sanoi että tilaus oli peruuntunut ilman mitään ilmoitusta. Myöhästyin sitten asiakaspalaverista. Hotelli neuvoi jatkossa tilaamaan Kovaselta.Kiva mainos kovasen kiiltoperseeltä.Kovanen pettää aina.
- 12plus
Itsellä ei ainakaan ole ollut mitään ongelmia Kovasen asiakkaana.
- SomaliManne
12plus kirjoitti:
En tiedä onko Taksi Helsingillä vielä sama käytäntö, mutta ainakin aiemmin tilaus putosi pois järjestelmästä, jos sitä ei otettu vastaan riittävän nopeasti. Aamulla piti lähteä hotellilta, mutta taksia ei tullut, ja keskus sanoi että tilaus oli peruuntunut ilman mitään ilmoitusta. Myöhästyin sitten asiakaspalaverista. Hotelli neuvoi jatkossa tilaamaan Kovaselta.Jaa mikä hotelli? Ja sä olet cabon-trolli etkä muutenkaan tunne alaa joten painele takaisin edelliselle sivustolle.
- 12plus
Tuo oli Tornissa. Ei tosiaan tullut mieleenkään silloin että Taksi Helsinki peruuttelisi tilauksia ruuhka-aikana siitä ilmoittamatta. Kokemuksesta oppii.
- Anonyymi
K-Kuski kirjoitti:
Tilasin Kovanen taksikyydin ennakkoon 23.12-20 klo 06.40 piti olla paikalla ei tullut ....
Tuli hirmu kiire koska lentokone oli lähdössä klo 8.00 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tilasin Kovanen taksikyydin ennakkoon 23.12-20 klo 06.40 piti olla paikalla ei tullut ....
Tuli hirmu kiire koska lentokone oli lähdössä klo 8.00On siinä tilaajallakin lepakoita tapulissa, jos jättää näinä aikoina noin viime tinkaan lähtemisen. Kentällä pitää kuitenkin olla aikaa tarkastuksiin ja mahdollisiin viivästyksiin.
- Hcucuxcucu
Hienoa että tulee Uuperi tähänkin hommaan Olen käyttänyt useita vuosia asuessani ulkomailla tätä kyseistä yritystä ja on toiminut siellä ja niin toimii Suomessakin kun pystyy olemaan mutta tervetuloa uudestaan tänne Uber hienoa palvelua teiltä nimenomaan asiakaspalvelu
- NaruValmiix
Google.com ja hakuun uber laiton ja avot..
- 30vtaksiyrittäjönä
Ite olen taksiyrittäjä maalta ja pääkaupunkiseudulla käytän vapaa-ajalla kovasta. Hienosti on toiminut.
- Kokemusta_piisaa
Se että olet pellolta, tulee esiin jo ilman mainostustakin mutta miksi mennä jonkun ajoharjoittelijan kyytiin kun ammattilaisiakin on tarjolla?
- Pöljänen
Onhan se pöljää mennä uberillä ja maksaa enenmmän.
- Kokemusta_piisaa
Totta, ja jonkun elätin vanhalla romulla...pyytäisin jättämään johonkin mettään häpeältäni.
- 12plus
Uber ei vielä ole julkistanut UberX-hinnoittelua Suomessa, eli vasta ensi viikolla tiedetään mikä tuon kyydin hinta on.
- gyrty
Sanoiko myös että TH puhelun hint on 2,76 puh ,0,36 min? Et tainnut itsekkään tietää, 15.1 alkaen ollut.
- AX-Guru
On kyllä visvanen hinta, sitä ei ole kiistäminen.
Kyseisessä keississä ei tosin ollut kyse TH:n puheluhinnasta, vaan siitä, että jotkut täällä myy pokkana ei-oota (Fiksutaxi/Kovanen).
Eli asiakas maksanut melkoisen paljon eikä ole saanut autoa, vaan sydämentykytystä ja paniikkia ehtiikö lennolle.
Tässä tapauksessa löytyi TH:n auto vieressä olevalta tolpalta ilman puhelinkuluja.
Tosin se maksoi markkinahinnan, mutta "Fiksu-taksilla" olisi ehkä jäänyt lomamatka lentämättä.
Kyllä jokaisen joka tilaa näin epävarman kyydin pitää ymmärtää ettei näillä Kovasen/cabonlinen sankareilla ole mitään häpyä myydä olematonta, kun kysyntä on vähänkin kovempaa.
Ei autot yksinkertaisesti riitä.
Toivottavasti markkinointibudjetista riittää maksaa korvauksia asiakkaille tämmösestä paskasta mitä tarjoavat - 12plus
Et ehkä lukenut koko ketjua, mutta nimenomaan Taksi Helsinki peruuttaa tilauksen järjestelmästään jos sitä ei ole kuitattu riittävän nopeasti. Tämä oli syy miksi itse siirryin Kovasen asiakkaaksi, niinkuin tuossa aiemmin kerroin.
- 12plus
Muuten, Kovasen tilauspalvelu veloittaa €1,66/puhelu pvm, eli aika kauan siihen saa puhua että 10 euroa täyttyy, tosin jos tarinan asiakas olisi voinut soittaa reklamaationumeroon ja maksaa vain pvm:n puhelusta.
- 78iu
12plus kirjoitti:
Muuten, Kovasen tilauspalvelu veloittaa €1,66/puhelu pvm, eli aika kauan siihen saa puhua että 10 euroa täyttyy, tosin jos tarinan asiakas olisi voinut soittaa reklamaationumeroon ja maksaa vain pvm:n puhelusta.
TH puhelut 2,76 min plus 0,36 min et silleen
- K-Kuski
Fixutaksin suurin ongelma on se, että kuljettajat ei kuittaa keikkoja. Keikat pyörivät avoimina, ja niihin yritetään löytää mitä autoja vaan. Nämä Mankkaan taksin sankarit lojuvat sen sijaan tunkiolla, kentällä, laivasatamissa yms... Eivät halua ajaa tarjoushintaisia kyytejä. No kuskeja kyllä ymmärtää, kumma että työnantaja ei puutu touhuun..
- Fixutaxi
Höpö höpö kuskit saavat korvauksen alennuksesta ja tienaavat saman verran
- 12plus
Älä nyt kokonaan pilaa kaverin päivää - ensin fixuilla pukkaa kyytiä niin ettei meinaa ajaa ehtiä, ja sitten vielä tienaavatkin kyydeistään saman verran.
- Jännäjutska
Okei, että Kovanen /Fixu/Cabjoku
Maksavat maksamisen ilosta asiakkaille ja kuskeilleen omasta perseilystä korvauksia? Näinkö tämä menee?
Vielä mainostavat telkkarissa ja muissa medioissa.
Yks juttu vaan uupuu, kun ei meillä riitä autot eikä KULJETTAJAT, rahaa kyllä on
Luulis tulevan pikkasen kalliiksi per keikka - 12plus
Myös esimerkiksi Cabify, Addison Lee, ja jopa Taksi Tampere tukee joitakin alennuskyytejä, todennäköisesti myös Lähitaksi subventoi ensi sunnuntain kampanjaa - ei tuossa mitään ihmeellistä ole. Veikkaan kuitenkin että Kovasella ei todennäköisesti kovinkaan paljoa missattuja kyytejä ole - valitusta löytyisi suomi24:ää luotettavammastakin mediasta.
- onneayritykseen
Fixutaxi kirjoitti:
Höpö höpö kuskit saavat korvauksen alennuksesta ja tienaavat saman verran
Pötypuhetta. Kovasen kuskit ovat aina olleet alipalkkaprosentilla muihin taksifirmoihin verrattuna. Niin ovat nytkin. Mikään firma ei maksa ylimääräistä kun ajaa halvemmalla. Kyytejä pitää olla paljon enemmän lukumääräisesti että palkka pysyy samana kuin ennen. Sitä paitsi Kovanen ei ole enään Kovanen vaan kanadalaisen riskisijoitusyhtiön omistama Cabonline.
- 12plus
Kovasen kuljettajat tuntuvat valittavan huomattavasti vähemmän kuin esimerkiksi Taksi Helsingin. Enemmän tuo valitus näyttää olevan kateellisten panettelua.
Ja - yhtiönä Kovanen Oy jatkaa (näköjään Mankkaan Taksi yhdistettiin siihen), vaikka omistaja vaihtui. Tsekkaa vaikka https://www.kovanen.com/tarina/
- Yxucffundt
tai jännä lukea näitä vastauksia ja kaikkee haukutaan kova setti Berit kaikki muut Sinne Helsinki Lähitaksi huippu firmoja ei oo tehny mitään väärin on Kärki ihmisiä Tää on helvetin hyvä että on muitakin kuin lähitaksin ja Vantaan Taksi ja Helsingin taksi
- Hcucuxcucu
tämä on juuri niin kuin minäkin olen ajatellut itsenäistyi Hän tuo Suomikin aikoinaan ja nyt itsenäistyy koko taksiala Mikä on suurvoitto meille kuluttajille jotka Tuomme kuitenkin loppujen lopuksi viimeistään sen rahan pöytään jolloin kannattaisi nousta autosta avata ovet Jolla palvelualtis ihanaa kilpailutus ihanaa
- Paimenpo
Minä olen itse Kovasen kuljettaja ja olen tyytyväinen palkkaani joka on sovittu töihin tullessani turha lähteä aikaisemmin tai myöhemmin höpöttämään asioista Mistä et tiedä olen iloinen työnantajan palkkani tulee ajoissa työkalut ovat uudet ja puhtaat kuten minäkin Hyvää kesän jatkoa kaikille tervetuloa kyytiin
Fixutaxin hinnoista. Kumpaa hintaa käytetään kun haluan "keskustasta" lentokentälle:
1. kiinteä lentokenttämaksu 35€ (sisältääkö aloitusmaksun?)
2. kilometritaksa aloitusmaksu. Mun tapauksessa 15,2km * 1,6€/km aloitusmaksu 2,95€ = 27,27€
Tuleeko mobile appin käytöstä joku lisähinta vielä noiden päälle? Kun katson hintaa sovelluksesta kentälle on se 36€??? Mistä tämä tulee??
Aika sekavaa on nyt homma...- 12plus
Kokeilin äsken, Radisson Royal - HEL Terminaali 2 hinta oli ainakin €35
- Paimenpo
en tiedä mutta Paljonkohan Helsinki taksin hinta on sama matka edelliselle kysyjälle Onko tietoa Kiitos etukäteen
- Palveluunpettynyt
hirveimmät Suomen taksikokemukset on fiksutaksista! Kuskina on ollut joku ajokortin juuri saanut tyyppi, joka ajoi päin punaisia ja välillä auto seilasi viereisellä kaistalla. Pelotti olla kyydissä. Tai sitten hiton kiukkuinen ja pahalta haiseva vanhempi kaveri, joka alkaa ensi töikseen huutamaan ja valehtelemaan, että on odottanut 10 minuuttia, vaikka itse odotin hänen saapumistaan. Puhettakaan, että auttaisi nostamaan isoa matkalaukkua takakonttiin. Uberista paljon paremmat kokemukset tai sitten maksan muutaman euron enemmän hyväksi havaitsemistani taksifiemoista.
- TuoOliProvo
No niin, ubersahurit taas mainostamassa itseään. Älkää uskoko kaikkea, mitä tänne skrivataan.
- ViidenTähdenUber_
Uber on luotettavin palveluntarjoaja. Esim. Uudenvuoden aattona Uber on ainoa varma kyyti. Hinta on aina kohtuullinen laadun tasoon nähden.
- Jurppii
Kohtuullinen? Aidon taksin hinta 43 € ja yyperillä 87 €.
- Anonyymi
ffixutaksi ei ole halpa kympin kyytin vain kestan aluaeella
huijjari firma.
kuskit ei osaa ajaa ollenkaan.
kiilailee ja kihhdyttelee ja kiusaa taksihelsingin kuskeja.
mamut pois taksita
ja helsinki taksi tarkastat on täysiä idiootteja.
niin virka intosia.
jakaavat kuskeille hyvikseen sakstioita.
kun ei oo muuta tekemistä
taksi tarkastat laukautettava koko huono fvirka.- Anonyymi
Aika skitsofreenikko olet. Mamu kirjoittelee että mamut pois taksista. Et sinä ainakaan suomalainen ole, koska et osaa suomea kirjoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika skitsofreenikko olet. Mamu kirjoittelee että mamut pois taksista. Et sinä ainakaan suomalainen ole, koska et osaa suomea kirjoittaa.
Yli 40 prossaa seisoo kyseisen firman autoja kuin ei ole kuskeja ilmais töihin.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Koko familia taas lehdissä jauhamassa vanhoja asioitaan
Nyt menee familialla lujaa. Martina ja äiti MeNaisissa (taas) ja Esko IS:ssa. Kuinkakohan monta kymmentä kertaa nuo sam3541431- 741395
Teemu Keskisarja (ps) loisti- ja hurmasi MTV:n tentissä.
https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/kommentti-keskisarja-sekoitti-pakan-suomiareenan-puheenjohtajatentissa/9180380 Kuten3101175Taas syytöntä ja rehellisintä rangaistiin
Ja vielä 13 000 euroa kaupungin oikeudenkäyntikuluja maksuun. Lisää tällaisia päätöksiä.😀461097Aika pieni se on
Joku sanoo että matala on suihku. Säätöä tarviaa nyt ruisku, että se ruiskuaa korkeudelle valopylvään Näin saamme näht32916Heh, Irvi-Riikka vie duunareilta nyt arkipyhätkin
Voihan saksilla näköjään leikellä kalenteriakin. Irvi-Riikalla ne osuivat arkipyhiin. Että sellainen duunaripuolue 😆231904vinkki miehille
Jos on ollut erimielisyyksiä ja sun käytös on satuttanut naisya, et voi palata takaisin kevyesti niin kuin mitään ei oli163878Kiitos siitä
Kiitos siitä hahmosta jonka loit, ja jonka sain tuntea, ja kutsua ystäväksi. Se oli hyvä tyyppi ja siihen oli helppo rak40835Ilouutinen: Teini-ikään ehtinyt Osmo Peltola TV:ssä! Tätä tiedossa Peltsi-isän kanssa tällä kertaa
Mikä upea parivaljakko: Peltsi-isä ja Osmo-poika. Peltsin toisen luonto starttaa televisiossa ja mukana muutamassa jakso20817Pelekäätkönä mua?
Älä turhaan. 😘 Unohdetaan säät ja ilmat ja muut turhat lätinät tai jos välttämättä haluat niistä keskustella, niin te42804