voitko soittaa. ikävä.
ootko kotona, miks et soita mulle, rakas
7
421
Vastaukset
- wrumwrum
Numero hukassa.
- huonomuisti
kuka vittu sää oot edes????????????
- Enole
Enkä kerro, missä oon!
😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😕😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆😆 - sulleppatämä
En voi kai sen käsityöt miksi. Vai rakas olen taas. Ei se sinun uusi kotisi näytä kovinkaan hääppöseltä. En rupea kuule velkojasi makselemaan. Ai niin mistä tiedän no ex taas soitteli. Ikävää kun joudut maksumieheksi. Kannattiko? Et tiedäkään muuten uusi naapurisi on myös tuttuni. Mitähän se sanoo jos äkkäisi mun siellä kulkevan?
- phonehome
Katselin pilvimattoa ja huimaavaa sineä ja maata ja ajattelin. Miten sujutan sormeni niskahiuksiisi, vedän sinut lähemmäs ja huulemme kohtaavat, ensin varovasti, sitten intensiivisemmin... Vähitellen vedät minut ihan kiinni sinuun...suudelmamme syvenee.... ja loppu on historiaa K18.
Saahan sitä ajatella. Ei se mitään merkkaa. Kutkuttava hyvänolontunne vain... kuvitelmasta. Fueled by too much free time & 16 cl organic green. - KysyLapsiltasi
Kuka leikkii täällä?
- annanumero
Nii mä soitan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensi kesänä
Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta663402Tukalaa kuumuutta
Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh463222Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.
Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa1272850- 462579
- 311973
Okei, myönnetään,
Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘271860- 481646
Mihin hävisi
Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä871525- 391340
Et siis vieläkään
Et ilmeisesti ole vieläkään päässyt loppuun asti mun kirjoituksissa täällä. Kerro ihmeessä sit, kun valmista 😁 tuskin k391321