Huum huum Huumonen

Xyxy

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/201806252201033755_u0.shtml

Onkos se Janitskinin vika, jos ihmiset intoontuvat häiriköimään? Itsepä järjestää tällaisia boikottikampanjoita, eikö silloin kyseessä ole elinkeinotoiminnan häiritseminen?

Media vain säikähti, että kuka tahansa toimittajista saattaa joutua tuommoisen kohteeksi omien propagandatouhujensa tähden.

6

151

Vastaukset 6

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TotuuskinTiedossa

Huumonen tuossa tapauksessa se rikollinen on! Pyrkinyt pilaamaan lehden maineen ja uhkaillut lehdessä mainostajia valheellisesti viranomaisten puuttumisella mainostamiseen!

Sekä myös laajennetulla boikottikampanjalla kyseisiä mainostajia vastaan! Aika yksipuolisesti tuotiin taas asia Iltalehdessä esiin!

• gqww

2.9.2016
      Hanna Huumonen Liisa Jaakonsaaren avustajaksi

Sosiaalidemokraattisten opiskelijoiden SONK ry:n nykyinen puheenjohtaja, heinolalaistaustainen Hanna Huumonen aloittaa europarlamentaarikko Liisa Jaakonsaaren (sd.) avustajana lokakuun alussa.

- Odotan työtä erittäin paljon. Olen todella innoissani mahdollisuudesta päästä tekemään töitä Euroopan parlamentin demariryhmässä Liisan kanssa. S&D-ryhmä on Euroopan parlamentin toiseksi suurin ryhmä ja ryhmässä on paljon asiantuntemusta minua kiinnostavista asioista, Huumonen kertoo.

Huumonen on ollut viime aikoina paljon esillä rasismin ja vihapuheen vastaisen työnsä johdosta.

- Hanna on työllään näyttänyt esimerkkiä siitä, mitä kansalaisvaikuttaminen 2010-luvulla on. Hannasta saamme erinomaisen vahvistuksen tiimiimme. Olen iloinen, että Hanna aloittaa työt Brysselissä kanssamme, Jaakonsaari kommentoi.

Huumosen johdolla SONK käynnisti alkuvuodesta kampanjan MV-vihasivustoa vastaan. Kampanjassa SONK ja muut kampanjassa mukana olleet ottivat yhteyttä yrityksiin, joiden mainoksia sivustolla on.

Huumonen väistyy uuden tehtävänsä myötä SONK:in johdosta. Sosiaalidemokraattisten opiskelijoiden johtoon Huumosen tilalle nousee Elisa Gebhard.

ESS (Etelä-Suomen Sanomat)

• SONK:in johtoon sopisivat myös J.A.J Blomerus ja L.D.A Ahlgreen Porista.

• freeTommyRobinson

sairas, sairaampi suvakin pää.
      Mutkumä haluun riittää suvakilla aina perusteluksi. Joukkopsykoosissa nämä suvakkikytät, kroonisessa. Oksettaa.

• Semmottis

nää h huumeiset!

• Onko kyseinen Huumonen,humoristi,humaani vai huumeidenkäyttäjä,vai kaikkea näitä.Kysyy epätietoinen valtamediaa kyseenalaistava lukija.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      113
      2341
    2. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      30
      1157
    3. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      106
      953
    4. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      71
      942
    5. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      611
      912
    6. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      855
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      85
      790
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      680
    9. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      70
      666
    10. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      31
      666
    Aihe