Samalla mökillä oli vähän yli kakskymppinen nuori neiti.
Tikunlaiha.
Kädet ja reidet viilleltynä.
Vain mustia vaatteita.
Valitti muiden syömisistä & juomisista.
Ei syönyt käytännössä parissa päivässä mitään, joi muutaman siiderin.
Veti lääkkeillä ja noilla siidereillä itsensä aivan muihin mailmoihin.
Uhkaili kokoajan itsensä tappamisella..
Surullinen tapaus.
Aluksi jengi jaksoi osallistua tuohon, lopulta kukaan ei jaksanut tuota jatkuvaa valitusta. Siinähän yksin sitten sekoili.
Tuomoitako se anorektikon ihana elämä on?
Olisiko neidin kannattanut jäädä kotiin??
Anorektikko juhannuksessa.
3
363
Vastaukset
- lanssijoseimuutaosaa
kannattaa ottaa vastuu hänestä,kun samassa paikassa olitte,vai tupsahtiko jostain puskien takaa tää "anorektikko"?Hän tarvitsee apua,vähintä mitä olisitte voinut tehdä on tilata lanssi paikalle,näitte vissiin,että söi lääkkeitä,miksi ette toimineet?jokaisen ihmisen on kykyjensä mukaan tällaisissa tilanteessa toimittava,muutenhan kyseessä on heitteille jättö?
- Jösse2
Ihan realiteettiä tälle vastaajalle.
Juhannuksena lanssia ei luultavasti saa edes tuolla kuvauksella, hakeutukaa terveyskeskus päivystykseen.
Jos lanssi olisi tullut, riittää täysiikäiseltä ilmoitus en lähde, siinä se. Tarkastavat fyysisen terveyden, ettei mikään uhkaa suoraan elämää.
Heitteille jätöstä, missä ihmeessä on heitteille jättöä tässä? Ruokaa - juomaa - lämmintä. Se että ihminen tekee pahaa itselleen ei ole heitteille jättöä. Anoreksia mielisaurautena ei ole pakkohoidon peruste.
Tämä on nykypäivän realiteettiä, seuraan sitä läheltä....- mahdatkooikeinseurata
luultavasti ei lanssia saa?mitähän tuokin tarkoittaa,ei varmaankaan saa jos sitä ei EDES tilata!! nyt et todellakaan ymmärtänyt mun aiempaa viestiä.sitten onkin JO toinen asia jos n.s.potilas ei suostu hoitoon lähtemään,silloin poistuu teidän vastuu hänestä..kerrottakoon vielä tämäkin,ettei mitään jää epäselväksi,että lanssin käytyä tsekkaamassa tilanne jne.....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984