Iloinen uutinen kaikille suomalaisille

hyvä-uutinen

Isäntämaa sopimuksen voi irtisanoa koska tahana yksipuolisella ilmoituksella.

Suomalaiset pitävät tiedosta, että he pääsevät koska tahansa eroon hyökkäyssotaliitosta, johon heidän dollareita ahnehtivat johtajansa ovat heidät vieneet.

18

288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Gopurejenkki

      Tänäänkö ajattelit sen irtisanoa ja tehdä yksinkertaisen ilmoituksen?
      Huutonaurua!!!!!!

    • Siinä on yksi paha ongelma, koko asiaa ei olla käsitelty eduskunnassa....että voiko hallitus sen irtisanoa..... sotilaan allekirjoittaman paperin?
      Ristiita sikäli, että sopimus oli poliittinen, mutta sotilaan allekirjoittama.

      • Irtisanominen onnistuisi toki pelkällä hallituksen ilmoituksella:

        10.1 Tämä pöytäkirja tulee voimaan viimeisen allekirjoituksen päivänä ja pysyy voimassa,
        jollei osallistuja irtisano pöytäkirjaa ilmoittamalla asiasta kirjallisesti kaikille muille
        osallistujille kuusi kuukautta etukäteen.

        Mutta Suomesta ei ikinä löydy niin typerää hallitusta, että irtisanoisi tuon Suomelle hyödyllisen sopimuksen.


      • JerePunkki

        Paljon pahempi ongelma on se ettei sinua ole vieläkään hakattu pitkäaikaistajuttomaksi, siinä on ongelma jonka jokainen ratkaisisi enemmän kuin mielellään.
        Ja se ristiriita löytyy siitä että sinä olet ainoa joka ei tajua ettei ole olemassakaan mitään sopimusta, vaan kyseessä on tekninen asiakirja edelleenkin, eikä se ole vieläkään poliittinen.
        Kaikki asiat ratkeavat siihen että tuollainen vänkäri saa kunnon turpasaunan ja oppii pitämään turpansa tukossa.


      • olet.esimerkki.siitä
        JerePunkki kirjoitti:

        Paljon pahempi ongelma on se ettei sinua ole vieläkään hakattu pitkäaikaistajuttomaksi, siinä on ongelma jonka jokainen ratkaisisi enemmän kuin mielellään.
        Ja se ristiriita löytyy siitä että sinä olet ainoa joka ei tajua ettei ole olemassakaan mitään sopimusta, vaan kyseessä on tekninen asiakirja edelleenkin, eikä se ole vieläkään poliittinen.
        Kaikki asiat ratkeavat siihen että tuollainen vänkäri saa kunnon turpasaunan ja oppii pitämään turpansa tukossa.

        Natossa ongelmat ratkotaan Hollywood-malliin väkivallalla.


      • OliAsiaa
        olet.esimerkki.siitä kirjoitti:

        Natossa ongelmat ratkotaan Hollywood-malliin väkivallalla.

        No eikös ne ongelmat ratkota väkivallalla ihan oikeassa elämässäkin, sananlaskunkin mukaan väkivalta lopettaa vittuilun. Ja onhan toi ihmisten taipumus väkivaltaan yhtä vanha kuin ihminenkin ja Hollywoodilla on ikää reilut sata vuotta ja Natollakin n. 70vuotta.
        Ei tainnu ne eväät taaskaan riittää analyysiin asti.

        Jos väkivaltaa pelkää, ei pidä vittuillakaan.


      • Ja ellei halua niistää takaraivon puolelta....jos tähän varautuu ja hyväksyy sen, vittuilkoon....tästä kaverista ei taida olla siihen miestä...huutelee puskista ja itkee käsittelyssä.


      • VastenmielinenRommel

        On aika hupaisaa, että vanha äijä uhkailee väkivallalla kun kerran tietää, ettei se koskaan toteudu?!

        Muutoinkin olet mieleltäsi järkkynyt!

        Tässä omaa tekstiäsi per 26.6.2018

        "Sinun valehtelusi on sitä luokkaa, että siitä tulisi langettaa tuomio...eli kriisin puhjetessa härkävaunuihin ja Siperiaan.
        Tällainen käytäntö on ollut ja turha sitä on ruveta muuttamaan....ehkä valehtelemisen halut karisevat?
        Muutenkaan Suomi ei tarvitse tuollaista pohjasakkaa, jotka elävät 30-luvun Kosolan aikaa...samassa hengessä."

        Se. että 0,3:n prosentin kannatuksen omaava mies haaveilee eri mieltä olevien lähettämisestä Siperiaan anta aika omituisen kuvan sinusta! Olkoonkin, ettet koskaan pääse haaveitasi toteuttamaan!


      • olet.esimerkki.siitä
        OliAsiaa kirjoitti:

        No eikös ne ongelmat ratkota väkivallalla ihan oikeassa elämässäkin, sananlaskunkin mukaan väkivalta lopettaa vittuilun. Ja onhan toi ihmisten taipumus väkivaltaan yhtä vanha kuin ihminenkin ja Hollywoodilla on ikää reilut sata vuotta ja Natollakin n. 70vuotta.
        Ei tainnu ne eväät taaskaan riittää analyysiin asti.

        Jos väkivaltaa pelkää, ei pidä vittuillakaan.

        "No eikös ne ongelmat ratkota väkivallalla ihan oikeassa elämässäkin"

        Ei, oikea elämä on täällä muurien ulkopuolella. Me maksetaan se sinunkin "elämäsi".


      • JerePunkki

        No eipä niitä ole sinultakaan nähty, ei koskaan eikä millään nimimerkilläsi.
        Ja tuon todistaa varmasti saamasi palaute, mutta jostain syystä tämä palsta suojelee tuollaista pedarin paskiaista.
        Kannattaisi myös muistaa että kaikki sinusta kirjoitettu on myös todistettavissa, päinvastoin kuin sinun loputon paskanjauhantasi.


      • moloch_horridus kirjoitti:

        Irtisanominen onnistuisi toki pelkällä hallituksen ilmoituksella:

        10.1 Tämä pöytäkirja tulee voimaan viimeisen allekirjoituksen päivänä ja pysyy voimassa,
        jollei osallistuja irtisano pöytäkirjaa ilmoittamalla asiasta kirjallisesti kaikille muille
        osallistujille kuusi kuukautta etukäteen.

        Mutta Suomesta ei ikinä löydy niin typerää hallitusta, että irtisanoisi tuon Suomelle hyödyllisen sopimuksen.

        Mitä hyötyä siitä muka on Suomelle? Ei yhtään mitään, eikä Naton perseenuolenta ei ole halpaa.
        Onhan se naurettavaa, että Naton joukkoja harjoittelee sotimista muka puolueettoman maan sisällä. Sillehän nauravat jo naurismaan aidatkin.


      • iirokanveesissa
        ironmikess kirjoitti:

        Mitä hyötyä siitä muka on Suomelle? Ei yhtään mitään, eikä Naton perseenuolenta ei ole halpaa.
        Onhan se naurettavaa, että Naton joukkoja harjoittelee sotimista muka puolueettoman maan sisällä. Sillehän nauravat jo naurismaan aidatkin.

        Iiro on taas hukassa. Suomi ei ole ollut puolueeton vuosikausiin.


      • ironmikess kirjoitti:

        Mitä hyötyä siitä muka on Suomelle? Ei yhtään mitään, eikä Naton perseenuolenta ei ole halpaa.
        Onhan se naurettavaa, että Naton joukkoja harjoittelee sotimista muka puolueettoman maan sisällä. Sillehän nauravat jo naurismaan aidatkin.

        "Mitä hyötyä siitä muka on Suomelle?"

        Suomessa järjestettävät ystäviemme ja kumppaneidemme harjoitukset helpottuvat ja niiden säännöt ja toimintatavat selkeytyvät. Omat puolustusvoimamme hyötyvät suuresti muiden maiden kanssa tehtävistä harjoituksista ja näin oma osaamisemme näin kasvaa. Lisäksi NATO ilmaisee noilla harjoiuksilla ja mahdollisella tukikohdalla selvästi tukensa Suomelle, vaikka emme olekaan sen jäsen.

        "Ei yhtään mitään, eikä Naton perseenuolenta ei ole halpaa."

        Haha. Kyse ei ole perseennuolennasta, vaan länsimaiden yhteisestä puolustuksesta rikollista naapurimaatamme ja sen sotakiimasta diktaattoria varten.

        "Onhan se naurettavaa, että Naton joukkoja harjoittelee sotimista muka puolueettoman maan sisällä. Sillehän nauravat jo naurismaan aidatkin."

        Sille toki nauravat jo naurismaan aidat, että elät vielä jotain 1990-lukua, jonka jälkeen emme enää ole olleet puolueettomia, vaan EU:n jäsen ja osa läntistä Eurooppaa.


      • MenetkösSiitä
        ironmikess kirjoitti:

        Mitä hyötyä siitä muka on Suomelle? Ei yhtään mitään, eikä Naton perseenuolenta ei ole halpaa.
        Onhan se naurettavaa, että Naton joukkoja harjoittelee sotimista muka puolueettoman maan sisällä. Sillehän nauravat jo naurismaan aidatkin.

        Oles nyt Hulda hiljaa ja mene opettelemaan sitä suomenkieltä.
        Ei pidä sukupuolettoman apinan puuttua ihmisten asioihin.


    • bushclintonbush

      Niin tyypillistä,niin tyypillistä.Kommunistit uhkailevat väkivallalla toisia,melkein poliisijuttu.Mutta siihen kommunismi on aina perustunut,väkivaltaan ja uhkailuun.

      Toisin on Yhdysvaltain Puolustusvoimat joka ei uhkaile ketään.PohjoisKorean uhkailun edessäkään ei USA lähtenyt mukaan soittamaan suuta.Ja Saddamin kukistamisen jälkeen alkoi Irakissa yksi maailmanhistorian suurimpia avustusoperaatioita jossa Yhdysvallat alkoi käytännössä yksin nostamaan maata jaloilleen.Ja sekös palstan kommareita vituttaa
      https://www.youtube.com/watch?v=1Og_glF4OfE

      • HauskaHeppuRommel

        Ja mitkä ovat ne 'hirveät seuraamukset'? Kerot uuden vleen jostakin sopivasta lähteestä? Kylläpä pelottaa:-D


      • Niin, sinä huutelet puskista....mutta tulepa esille.


      • TasokasHeppu

        Esille kuten sinä kymmenellä eri nimimerkillä? Tämä on anonyymi keskustelupalsta! On lapsellista odottaa muuta! Vielä vähemmän se, että uhkailee keskustelijaa! Ja melkoinen pöljyydenosoitus julkisesti haveilla tunkevansa eri mieltä olevia vankijuniin Siperiaan!


    Ketjusta on poistettu 8 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      123
      1205
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      884
    3. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      87
      767
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      19
      726
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      93
      707
    6. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      279
      686
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      107
      614
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      32
      583
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      49
      543
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      115
      511
    Aihe