Venäjän suuri typeryys

PaskaKalinka

Mikä järki Venäjän on satsata lainkaan aseisiin?

USA on sotilaallisesti kymmenen kertaa Venäjää voimakkaampi ja NATO viisitoista kertaa voimakkaampi kuin Venäjä.

Taloudellisesti ja teknologisesti juopa on vielä suurempi Lännen hyväksi.

Venäjä hassaa noin 30% tuloistaan asevarusteluun. Länsimaat noin 2%.

Vaikka Venäjä laittaisi KAIKKI varansa asevarusteluun, ei sillä silti ole pienintäkään toivoa päästä edes viidesosaan Lännen sotilaallisesta suorituskyvystä.

Länsi sen sijaan voisi KYMMENKERTAISTAA sotilasmenonsa nykyisestä ilman suuria ongelmia.

Toki tarinassa on se ääliö - Venäjä.

Tyhmä ryssä!

87

797

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • 6548

No meinaatko, että Länsimaat ovat muka Venäjälle hyökkäämässä?
      Eiköhän ne potentiaaliset viholliset ole kuitenkin etelänsuunnalla olevat musulmaanit.

• PaskaKalinka

Onko joku moista väittänyt?

Kyse on Venäjän aggressioiden kahlitsemisesta ja siinä ei Lännellä ole pienintäkään ongelmaa.

Venäjä pidetään lyhyessä lieassa, kuten vesikauhuinen rakki.

• puskasta-kuiskaan

Kun sillä(kin) on se ydinase.

• PaskaKalinka

Lännellä on kyky torjua ballistisia ohjuksia.

Venäjällä vastaavaa kykyä ei ole.

• "Venäjä hassaa noin 30% tuloistaan asevarusteluun. Länsimaat noin 2%."

Hahahahaha 2%?? Juu kyllä.

• PaskaKalinka

2% on NATOn tavoite mihin erittäin harvat yltävät.

Venäjän touhu sen sijaan on täysin turhaa ja tolkkua vailla.

• PaskaKalinka

• PaskaKalinka kirjoitti:

Ei mitään verrattuna Venäjän satsaukseen per bkt.

Ja aivan turhaan!

Niin mutta Yhdysvallat käyttää kymmenen kertaa enemmän. Luitko edes artikkelia? Jos et osaa englantia niin siinä on ihan kuvakin.

• PaskaKalinka
        Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

Niin mutta Yhdysvallat käyttää kymmenen kertaa enemmän. Luitko edes artikkelia? Jos et osaa englantia niin siinä on ihan kuvakin.

USA:lla on helposti varaa siihen koska maan talous on valtava.

Venäjä sensijaan on takapajuinen kehitysmaa.

USA:lla on helposti varaa siihen koska maan talous on valtava.

Venäjä sensijaan on takapajuinen kehitysmaa.

Niin eihän se koulutus, terveydenhuolto tai puhdas juomavesi ole tarpeellista.

Yhdysvallat voisi käyttää vain puolet nykyisestä puolustusmenoihin ja kuluttaisi silti eniten.

• PaskaKalinka

Niin eihän se koulutus, terveydenhuolto tai puhdas juomavesi ole tarpeellista.

Yhdysvallat voisi käyttää vain puolet nykyisestä puolustusmenoihin ja kuluttaisi silti eniten.

Eikä venäläisen baabuskan eläkkeet, valtion työntekijöiden palkat eikä juuri muukaan Putinin jengin ja armeijan lisäksi.

Venäjällä ei ole varaa nykymenoon ja Putin tekee juuri samat virheet kuin mihin Neuvostoliitto kaatui.

USA kyllä hoitaa hommansa sotilasmenoista huolimatta.

• OtaHuomioon

Määrällisesti vai prosntteina BKT:stä? Venäjä tuhlaa prosentteina niin paljon, että väestölle ei jää mitään! USA:n BKT on aivantoista luokkaa kuin Venäjällä!

• Ei paska tajua nykymenoa, Putin nosti Venäjän NL:ton hajoamisen syövereistä jota Jeltsinin katastrofaalinen toiminta oli vielä heikentänyt entisestään.
        Suuntaus on oikea, vaikka eihän ne isot parannukset näy muutamassa vuodessa.

• PaskaKalinka
        PureJenkki kirjoitti:

Ei paska tajua nykymenoa, Putin nosti Venäjän NL:ton hajoamisen syövereistä jota Jeltsinin katastrofaalinen toiminta oli vielä heikentänyt entisestään.

Suuntaus on TÄYSIN VÄÄRÄ koska kansallinen uho ja propaganda on korvannut kauan kaivatut talousuudistukset jotka olisivat monipuolistaneet maan kehitysmaatasoista yksipuolista talousrakennetta.

Mutta eihän Putin siihen rohjennut ryhtyä, kuten ei rohjennut puuttua korruptioon.

Oman maan ongelmat lakaistaan maton alle keksimällä ulkomailta vihollisia joita ei oikeasti edes ole ja masinoimalla sotia ja konflikteja ettei vaan huomio kiinnity oman maan valtaviin ongelmiin.

Putin on ajanut maansa kansainväliseksi hylkiöksi jonka kanssa ei haluta tehdä yhtikäs mitään. Ei tule ulkomaisia investointeja, osaamista ja työpaikkoja.

Putin on erittäin huono presidentti.

• PureJenkki kirjoitti:

Ei paska tajua nykymenoa, Putin nosti Venäjän NL:ton hajoamisen syövereistä jota Jeltsinin katastrofaalinen toiminta oli vielä heikentänyt entisestään.

Putin on ollut vallassa jo 18 vuotta ja hänellä on diktaattorin valtuudet: hän kontrolloi hallitusta, duumaa, oikeuslaitosta, mediaa ja poliiseja sekä salaisia palveluja. Ja nyt jo yli 40% venäläisistä ilmoittaa, ettei heillä ole enää tarpeeksi rahaa ruokaan ja vaatteisiin luonnonvaroiltaan maailman rikkaimmassa maassa. Putin on epäonnistunut täysin.

Eikä venäläisen baabuskan eläkkeet, valtion työntekijöiden palkat eikä juuri muukaan Putinin jengin ja armeijan lisäksi.

Venäjällä ei ole varaa nykymenoon ja Putin tekee juuri samat virheet kuin mihin Neuvostoliitto kaatui.

USA kyllä hoitaa hommansa sotilasmenoista huolimatta.

Eli olet sitä mieltä että puolustusvoimat on tärkeämpi kuin koulutus, terveydenhuolto ja puhdas juomavesi? Pitäisikö Suomestakin poistaa kaikki tarpeeton että saadaan mahtava armeija?

• PaskaKalinka

Eli olet sitä mieltä että puolustusvoimat on tärkeämpi kuin koulutus, terveydenhuolto ja puhdas juomavesi? Pitäisikö Suomestakin poistaa kaikki tarpeeton että saadaan mahtava armeija?

Putin on sitä mieltä.

Lännessä hommat kyllä hoidetaan asiallisesti.

Putin on sitä mieltä.

Lännessä hommat kyllä hoidetaan asiallisesti.

"Niin eihän se koulutus, terveydenhuolto tai puhdas juomavesi ole tarpeellista."

"Eikä venäläisen baabuskan eläkkeet, valtion työntekijöiden palkat eikä juuri muukaan Putinin jengin ja armeijan lisäksi."

Taidat olla liian täynnä vihaa Venäjää kohtaan ettet ymmärrä mitä olet itse sanonut. Voi voi. Jospa ottaisit syvään henkeä ja rauhoittuisit?

• PaskaKalinka

"Niin eihän se koulutus, terveydenhuolto tai puhdas juomavesi ole tarpeellista."

"Eikä venäläisen baabuskan eläkkeet, valtion työntekijöiden palkat eikä juuri muukaan Putinin jengin ja armeijan lisäksi."

Taidat olla liian täynnä vihaa Venäjää kohtaan ettet ymmärrä mitä olet itse sanonut. Voi voi. Jospa ottaisit syvään henkeä ja rauhoittuisit?

Mutta Kimmo on taas tienannut Kopeekkapussin paidattomalta sankariltaan palkkioksi kasvatuksellisesta toimestaan 😀

Mutta Kimmo on taas tienannut Kopeekkapussin paidattomalta sankariltaan palkkioksi kasvatuksellisesta toimestaan 😀

Niin kun nyt tajusit ettei sekoiluissasi ole mitään järkeä rupeat solvaamaan minua, säälittävää.

• PaskaKalinka

Niin kun nyt tajusit ettei sekoiluissasi ole mitään järkeä rupeat solvaamaan minua, säälittävää.

Totuuden sanominen ei ole kehu eikä solvaus.

Se vaan ON.

Totuuden sanominen ei ole kehu eikä solvaus.

Se vaan ON.

Miten vain, et kykene keskustelemaan alkuperäisestä aiheesta koska itsekkin tiedät että olet väärässä, etkä pysty kaivamaan itseäsi ulos kuopasta jonka itse kaivoit, säälittävää.

• PaskaKalinka

Miten vain, et kykene keskustelemaan alkuperäisestä aiheesta koska itsekkin tiedät että olet väärässä, etkä pysty kaivamaan itseäsi ulos kuopasta jonka itse kaivoit, säälittävää.

Miten niin?

Olen osoittanut argumentein ja lopgiseti että Venäjä on typerä.

Et ole esittänyt mitään vasta-argumentteja.

Esitä niitä niin keskustellaan niistä loogisesti. 😊

Miten niin?

Olen osoittanut argumentein ja lopgiseti että Venäjä on typerä.

Et ole esittänyt mitään vasta-argumentteja.

Esitä niitä niin keskustellaan niistä loogisesti. 😊

Sinä olet ihan yksinäsi koko ajan puhunut Venäjästä, minä olen koko ajan puhunut Yhdysvalloista. Olet ehkä osoittanut sen että Venäjä on typerä, mutta sillä ei ole mitään väliä. En ole puhunut mitään Venäjästä enkä myöskään yritä mitenkään puolustella Venäjää.

Kuten sanoin olet liian täynnä Venäjä vihaa ettet kykene muuhun kuin haukkumaan Venäjää. Myös silloinkin kun kukaan ei keskustele kanssasi Venäjästä. Jos kerran haluat keskustella loogisesti niin miksi koko ajan tuot Venäjän esille kun keskustelemme Yhdysvalloista?

• Kimmo_Kuu_Seikkailuun kirjoitti:

Sinä olet ihan yksinäsi koko ajan puhunut Venäjästä, minä olen koko ajan puhunut Yhdysvalloista. Olet ehkä osoittanut sen että Venäjä on typerä, mutta sillä ei ole mitään väliä. En ole puhunut mitään Venäjästä enkä myöskään yritä mitenkään puolustella Venäjää.

Kuten sanoin olet liian täynnä Venäjä vihaa ettet kykene muuhun kuin haukkumaan Venäjää. Myös silloinkin kun kukaan ei keskustele kanssasi Venäjästä. Jos kerran haluat keskustella loogisesti niin miksi koko ajan tuot Venäjän esille kun keskustelemme Yhdysvalloista?

Miksi sinä hauat keskustella Yhdysvalloista ketjussa, jonka otsikkona on Venäjän typeryys? Whataboutismia parhaimmillaan.

• että.sinä.jaksat
        PaskaKalinka kirjoitti:

Suuntaus on TÄYSIN VÄÄRÄ koska kansallinen uho ja propaganda on korvannut kauan kaivatut talousuudistukset jotka olisivat monipuolistaneet maan kehitysmaatasoista yksipuolista talousrakennetta.

Mutta eihän Putin siihen rohjennut ryhtyä, kuten ei rohjennut puuttua korruptioon.

Oman maan ongelmat lakaistaan maton alle keksimällä ulkomailta vihollisia joita ei oikeasti edes ole ja masinoimalla sotia ja konflikteja ettei vaan huomio kiinnity oman maan valtaviin ongelmiin.

Putin on ajanut maansa kansainväliseksi hylkiöksi jonka kanssa ei haluta tehdä yhtikäs mitään. Ei tule ulkomaisia investointeja, osaamista ja työpaikkoja.

Putin on erittäin huono presidentti.

Toki me suomalaiset olemme tottuneet toimittamaan teille sinne tarvitsemanne uudistusmieliset, kuten Vladimir Leninin, mutta josko nyt tällä kertaa pitäisitte sen sisäpolitiikkaanne oman maanne rajojen sisäpuolella.

Vaikka se vero-emigranteille onkin tietysti haastavaa.

• moloch_horridus kirjoitti:

Miksi sinä hauat keskustella Yhdysvalloista ketjussa, jonka otsikkona on Venäjän typeryys? Whataboutismia parhaimmillaan.

Miksi sinä haluat keskustella siitä mistä minä haluan keskustella keskustelussa jossa keskustellaan Yhdysvalloissa joka on aloituksessa jossa keskustellaan Venäjän typeryydestä?

Onko kaikesta muusta keskusteleminen kiellettyä? Sitäpaitsi Venäjä ja sen typeryys ei kuulu Natoon joten miksi siitä pitäisi keskustella Nato palstalla? Nato palstallahan pitää keskustella vain Natosta eikä Venäjä kuulu Natoon.

Unohditko muuten käyttää multinikkiäsi molokki?

Miksi sinä haluat keskustella siitä mistä minä haluan keskustella keskustelussa jossa keskustellaan Yhdysvalloissa joka on aloituksessa jossa keskustellaan Venäjän typeryydestä?

Onko kaikesta muusta keskusteleminen kiellettyä? Sitäpaitsi Venäjä ja sen typeryys ei kuulu Natoon joten miksi siitä pitäisi keskustella Nato palstalla? Nato palstallahan pitää keskustella vain Natosta eikä Venäjä kuulu Natoon.

"Miksi sinä haluat keskustella siitä mistä minä haluan keskustella keskustelussa jossa keskustellaan Yhdysvalloissa joka on aloituksessa jossa keskustellaan Venäjän typeryydestä?"

Siksi, että siten kykenin osoittamaan typeryytesi.

"Onko kaikesta muusta keskusteleminen kiellettyä?"

Ei, mutta jos et halua keskustella Venäjän suuresta typeryydestä, vaan USA:sta, niin älä tunge ketjuun, jossa keskustellaan Venäjän suuresta typeryydestä, vaan aloita oma ketjusi.

"Sitäpaitsi Venäjä ja sen typeryys ei kuulu Natoon joten miksi siitä pitäisi keskustella Nato palstalla? Nato palstallahan pitää keskustella vain Natosta eikä Venäjä kuulu Natoon."

Tämäkin asia pitää selittää sinulle kuin pikkulapselle: Venäjä on ainoa syymme liittyä NATO:on.

Unohditko muuten käyttää multinikkiäsi molokki?

Ai sinäkin olet yhtä vainoharhainen kuin PureJenkki, joka luulee, että kirjoittelisin tällä palstalla useammalla nimimerkillä. Mikä teitä vaivaa?

"Miksi sinä haluat keskustella siitä mistä minä haluan keskustella keskustelussa jossa keskustellaan Yhdysvalloissa joka on aloituksessa jossa keskustellaan Venäjän typeryydestä?"

Siksi, että siten kykenin osoittamaan typeryytesi.

"Onko kaikesta muusta keskusteleminen kiellettyä?"

Ei, mutta jos et halua keskustella Venäjän suuresta typeryydestä, vaan USA:sta, niin älä tunge ketjuun, jossa keskustellaan Venäjän suuresta typeryydestä, vaan aloita oma ketjusi.

"Sitäpaitsi Venäjä ja sen typeryys ei kuulu Natoon joten miksi siitä pitäisi keskustella Nato palstalla? Nato palstallahan pitää keskustella vain Natosta eikä Venäjä kuulu Natoon."

Tämäkin asia pitää selittää sinulle kuin pikkulapselle: Venäjä on ainoa syymme liittyä NATO:on.

Miksi sinä haluat keskustella minun älykkyydestäni keskustelussa jossa keskustellaan Venäjästä?

Venäjä.

Miksi sinä haluat keskustella siitä mistä minä haluan keskustella keskustelussa jossa keskustellaan Venäjästä?

Venäjä

Miksi sinä haluat keskustella syistä liittyä Natoon keskustelussa jossa keskustellaan Venäjästä?

Venäjä.

Voisitko nyt edes pliis keskustella aiheesta. Venäjä.

Venäjä.

• Sehän on mukavaa, että menit noin sekaisin pienestä huomautuksestani.

Sehän on mukavaa, että menit noin sekaisin pienestä huomautuksestani.

Miksi haluat keskustella siitä mistä minä menin sekaisin keskustelussa jossa keskustellaan Venäjästä?

Venäjä.

Ensin valitat minulle että minä en kesksutele aiheesta sitten kun huomautan ettet itsekkään keskustele aiheesta sanot minua typeräksi ja sekavaksi. Aika säälittävää hei.

Miksi haluat keskustella siitä mistä minä menin sekaisin keskustelussa jossa keskustellaan Venäjästä?

Venäjä.

Ensin valitat minulle että minä en kesksutele aiheesta sitten kun huomautan ettet itsekkään keskustele aiheesta sanot minua typeräksi ja sekavaksi. Aika säälittävää hei.

Säälittäviä ovat ainoastaan "vastauksesi", kuten jokainen voi panna merkile.

Säälittäviä ovat ainoastaan "vastauksesi", kuten jokainen voi panna merkile.

Miksi haluat keskustella minun vastauksistani keskustelussa jossa kesksutellaan Venäjästä?

Venäjä.

Enkä minä mitään vastausta ole antanut olen vain kysynyt miksi et keskustele aiheesta. Mutta sinulla taitaa olla hieman ongelmia kun et kykene keskustelemaan aiheesta.

Venäjä.

Tässä keskustelussa pitää koko ajan hokea Venäjää tai muuten voi huomata ettei keskustele aiheesta tarpeeksi.

Venäjä.

Eli kun en keskustele aiheesta niin olen typerä ja kun keskustelen aiheesta olen typerä.

Venäjä.

Taidat olla hieman vajaa. Säälittävää.

Venäjä.

Lisäksi et kykene keskustelemaan aiheesta joten olet säälittävä sekaisin oleva typerys.

Venäjä.

• Kas, tarjositkin vielä lisää esimerkkejä typeryydestäsi.

Kas, tarjositkin vielä lisää esimerkkejä typeryydestäsi.

Voit siis joko jatkaa päätöntä sekoiluasi tai voit oppia virheistäsi.

Mikäli haluat keskustella alkuperäisestä aiheesta. Eli siis siitä että Yhdysvallat käyttää rahansa mielummin armeijaan kuin puhtaaseen veteen, terveyden huoltoon ja ilmaiseen opetukseen, niin voimme toki keskustella. Mutta mikäli haluat edelleen haukkua minua typerykseksi niin siitä vain.

Voit siis joko jatkaa päätöntä sekoiluasi tai voit oppia virheistäsi.

Mikäli haluat keskustella alkuperäisestä aiheesta. Eli siis siitä että Yhdysvallat käyttää rahansa mielummin armeijaan kuin puhtaaseen veteen, terveyden huoltoon ja ilmaiseen opetukseen, niin voimme toki keskustella. Mutta mikäli haluat edelleen haukkua minua typerykseksi niin siitä vain.

Väität vaheellisesti edelleen, että ketjun, jonka otsikko onVenäjän suuri typeryys alkuperäinen aihe olisi USA:n budjetti. Whataboutismisi on kuitenkin jo paljastettu, joten turhaan enää räpiköit.

Väität vaheellisesti edelleen, että ketjun, jonka otsikko onVenäjän suuri typeryys alkuperäinen aihe olisi USA:n budjetti. Whataboutismisi on kuitenkin jo paljastettu, joten turhaan enää räpiköit.

En minä ole koskaan niin väittänyt idiootti.

Huomautin vain että Yhdysvallat käyttää rahansa mielummin armeijaansa kuin puhtaaseen juomaveteen, ilmaiseen koulutukseen ja terveyden huoltoon. Sen jälkeen sinä rupesit multinikilläsi keskustelemaan kanssani Venäjästä.

Sinun kanssasi on ihan mahdotonta keskustella. Ensin kun yrittää puhua jostakin valitat etten puhu aiheesta. Sitten kun huomautan ettet itse puhu aiheesta rupeat itkemään ja haukkumaan minua typerykseksi. Sitten kun vielä annan sinulle tilaisuuden pyytää anteeksi ja myöntää omat virheesi syytät minua. Todella säälittävää.

Mutta kun et ilmeisesti kykene keskustelemaan niin kuin normaalit ihmiset niin se on ihan turhaa. Mikäli haluat kesksutella alkuperäisestä aiheesta niin olen siihen valmis. Jos taas haluat syytellä ja haukkua minua niin siitä vain. Ei se mihinkään johda.

En minä ole koskaan niin väittänyt idiootti.

Huomautin vain että Yhdysvallat käyttää rahansa mielummin armeijaansa kuin puhtaaseen juomaveteen, ilmaiseen koulutukseen ja terveyden huoltoon. Sen jälkeen sinä rupesit multinikilläsi keskustelemaan kanssani Venäjästä.

Sinun kanssasi on ihan mahdotonta keskustella. Ensin kun yrittää puhua jostakin valitat etten puhu aiheesta. Sitten kun huomautan ettet itse puhu aiheesta rupeat itkemään ja haukkumaan minua typerykseksi. Sitten kun vielä annan sinulle tilaisuuden pyytää anteeksi ja myöntää omat virheesi syytät minua. Todella säälittävää.

Mutta kun et ilmeisesti kykene keskustelemaan niin kuin normaalit ihmiset niin se on ihan turhaa. Mikäli haluat kesksutella alkuperäisestä aiheesta niin olen siihen valmis. Jos taas haluat syytellä ja haukkua minua niin siitä vain. Ei se mihinkään johda.

"En minä ole koskaan niin väittänyt idiootti."

Tuossahan juuri väitit:

"Mikäli haluat keskustella alkuperäisestä aiheesta. Eli siis siitä että Yhdysvallat käyttää rahansa mielummin armeijaan kuin puhtaaseen veteen, terveyden huoltoon ja ilmaiseen opetukseen, niin voimme toki keskustella."

"Sinun kanssasi on ihan mahdotonta keskustella. Ensin kun yrittää puhua jostakin valitat etten puhu aiheesta. Sitten kun huomautan ettet itse puhu aiheesta rupeat itkemään ja haukkumaan minua typerykseksi. Sitten kun vielä annan sinulle tilaisuuden pyytää anteeksi ja myöntää omat virheesi syytät minua. Todella säälittävää."

Jokainen voi katsoa sinun viestejäsi ja havaita, että se oletkin sinä itse, jonka kanssa ei voi keskustella. Haluatko näytteen? Tuossa:

"Miksi haluat keskustella minun vastauksistani keskustelussa jossa kesksutellaan Venäjästä?

Venäjä.

Enkä minä mitään vastausta ole antanut olen vain kysynyt miksi et keskustele aiheesta. Mutta sinulla taitaa olla hieman ongelmia kun et kykene keskustelemaan aiheesta.

Venäjä.

Tässä keskustelussa pitää koko ajan hokea Venäjää tai muuten voi huomata ettei keskustele aiheesta tarpeeksi.

Venäjä.

Eli kun en keskustele aiheesta niin olen typerä ja kun keskustelen aiheesta olen typerä.

Venäjä.

Venäjä.

Lisäksi et kykene keskustelemaan aiheesta joten olet säälittävä sekaisin oleva typerys.

Venäjä."

"Mutta kun et ilmeisesti kykene keskustelemaan niin kuin normaalit ihmiset niin se on ihan turhaa. Mikäli haluat kesksutella alkuperäisestä aiheesta niin olen siihen valmis. Jos taas haluat syytellä ja haukkua minua niin siitä vain. Ei se mihinkään johda."

Tämän ketjun alkuperäinen aihe on Venäjän suuri typeryys.

"En minä ole koskaan niin väittänyt idiootti."

Tuossahan juuri väitit:

"Mikäli haluat keskustella alkuperäisestä aiheesta. Eli siis siitä että Yhdysvallat käyttää rahansa mielummin armeijaan kuin puhtaaseen veteen, terveyden huoltoon ja ilmaiseen opetukseen, niin voimme toki keskustella."

"Sinun kanssasi on ihan mahdotonta keskustella. Ensin kun yrittää puhua jostakin valitat etten puhu aiheesta. Sitten kun huomautan ettet itse puhu aiheesta rupeat itkemään ja haukkumaan minua typerykseksi. Sitten kun vielä annan sinulle tilaisuuden pyytää anteeksi ja myöntää omat virheesi syytät minua. Todella säälittävää."

Jokainen voi katsoa sinun viestejäsi ja havaita, että se oletkin sinä itse, jonka kanssa ei voi keskustella. Haluatko näytteen? Tuossa:

"Miksi haluat keskustella minun vastauksistani keskustelussa jossa kesksutellaan Venäjästä?

Venäjä.

Venäjä.

Venäjä.

Venäjä.

Venäjä.

Venäjä."

"Mutta kun et ilmeisesti kykene keskustelemaan niin kuin normaalit ihmiset niin se on ihan turhaa. Mikäli haluat kesksutella alkuperäisestä aiheesta niin olen siihen valmis. Jos taas haluat syytellä ja haukkua minua niin siitä vain. Ei se mihinkään johda."

Tämän ketjun alkuperäinen aihe on Venäjän suuri typeryys.

Minun kommenttini alkuperäinen aihe oli Yhdysvallat. En milloinkaan sanonut että aloituksen aihe olisi Yhdysvallat.

Minun kommenttini alkuperäinen aihe oli Yhdysvallat. En milloinkaan sanonut että aloituksen aihe olisi Yhdysvallat.

Sinä yrität vaihtaa keskustelunaiheen otsikon mukaisesta keskustelusta Venäjän suuri typeryys keskusteluksi USA:n budjetista. Se on trollien taktiikka, jota kutsutaan whataboutismiksi.

Sinä yrität vaihtaa keskustelunaiheen otsikon mukaisesta keskustelusta Venäjän suuri typeryys keskusteluksi USA:n budjetista. Se on trollien taktiikka, jota kutsutaan whataboutismiksi.

Jos et kerran halua keskustella kanssani Yhdysvalloista niin ei tarvitse kommentoida yhtään mitään.

Jos et kerran halua keskustella kanssani Yhdysvalloista niin ei tarvitse kommentoida yhtään mitään.

Tämän ketjun alkuperäinen aihe on edellenkin Venäjän suuri typeryys. Sinä vain yrität vaihtaa keskustelunaiheen otsikon mukaisesta keskustelusta Venäjän suuri typeryys keskusteluksi USA:n budjetista. Se on trollien taktiikka, jota kutsutaan whataboutismiksi.

Tämän ketjun alkuperäinen aihe on edellenkin Venäjän suuri typeryys. Sinä vain yrität vaihtaa keskustelunaiheen otsikon mukaisesta keskustelusta Venäjän suuri typeryys keskusteluksi USA:n budjetista. Se on trollien taktiikka, jota kutsutaan whataboutismiksi.

Ei sillä edelleenkään ole mitään vitun väliä. Minun kommenttini liittyi Yhdysvaltoihin. Miksi sen ymmärtäminen on noin vitun vaikeaa? Voisitko olla vielä hieman vittumaisempi? Saatana.

Ei sillä edelleenkään ole mitään vitun väliä. Minun kommenttini liittyi Yhdysvaltoihin. Miksi sen ymmärtäminen on noin vitun vaikeaa? Voisitko olla vielä hieman vittumaisempi? Saatana.

Se on trollien taktiikka, jota kutsutaan whataboutismiksi.

Se on trollien taktiikka, jota kutsutaan whataboutismiksi.

Niin tuo sinun typerä jankuttaminen. Et ole puhunut mitään Venäjästä ja mariset kun en itse puhu Venäjästä. Säälittävää.

• Säälittävää on vain trollata whataboutismilla.

• 8903

"Venäjä hassaa noin 30% tuloistaan asevarusteluun. Länsimaat noin 2%."
      Hassaa mistä ihmeen tuloista?
      Venäjän asevarustelun osuus bruttokansantuotteesta on 4.3%, USA:n 3,1%
      Nämä tiedot löytyy helposti googlettamalla, taitaa olla eläkeläismiehelle liian vaikeata?

• PaskaKalinka

Jopa vitsin murjaisit Venäjän sotilasmenoista 😀

• outoa-meininkiä

Mitä järkeä noiden sairaiden päivästä toiseen huutamisessa täällä on? Ei tuo käy oikein vitsistäkään enää.

Jatkuvaa ryssittelyä, suoraa valehtelua ja tietojen vääntelyä. What is the point? On vaan kiva tehdä kiusaa?

Vai onko yläkerta on tosiaan alkanut hapata siihen malliin, että syntyy tuollaista. Eihän tuosta kauaa ole kun ip-lehdet repi itseään isompia otsikoita venäläisten koneiden rajaloukkauksista, joita oli todellisuudessa todella vähän verrattuna muihin. Niistä muista en muista nähneeni yhtään uutista missään.

Onhan siinä selvästi kyse jonkun hajatuspaja höperän nettikakaroiden loistavasta ajatuksesta "saada Suomi Natoon". Tyhmille nettikavereilleen ja facebook-idiooteile paskaa kirjoittelevat "someosaajat" voivat saada päähänsä tuollaisen ajatuksen, mutta samalla he unohtavat, että on itse asiassa aika suuri joukko kovin toisenlaisiakin ihmisiä. Se, etteivät he osaa ulkoa meemejä, ei johdu heidän kyvyttömyydestään omaksua tai ymmärtää, vaan siitä, etteivät ne meemit heitä kiinnosta.

En jaksa ymmärtää, miksi mediakin oli tekemässä itsestään tyhmää idiotismia. Eikö se riitä, että nuoriso tekee itsestään sellaista some-viisauksiensa kanssa. Ylimielisiä tyhmiä tampioita, jotka eivät tiedä eivätkä osaa mitään, millä olisi mitään merkitystä. Eivät edes sitä tietotekniikkaa.

• puhut-pötyä
        PaskaKalinka kirjoitti:

Jopa vitsin murjaisit Venäjän sotilasmenoista 😀

Maailmanpankin ja Siprin mukaan Venäjä käyttää noin 5,4% BKT:staan sotilasmenoihin.

https://data.worldbank.org/indicator/MS.MIL.XPND.GD.ZS

Mistäs tuo sinun 30% on oikein kotoisin? Ihan vaan keksit?

• puhut-pötyä kirjoitti:

Maailmanpankin ja Siprin mukaan Venäjä käyttää noin 5,4% BKT:staan sotilasmenoihin.

https://data.worldbank.org/indicator/MS.MIL.XPND.GD.ZS

Mistäs tuo sinun 30% on oikein kotoisin? Ihan vaan keksit?

Se on arvio Venäjän todellisista asemenoista Venäjän budjetista. Venäjä kun ei ilmoita, kuten Neuvotoliittokaan, todellisia summia, mitä se käyttää asevarusteluun.

• Mutta kun sinulta puuttuu sekä järki että tieto.

• VoiIhanItseAjatella

Venäjän ilmoittamiin tietoihin sotavoimaan satsauksista on kyllä syytä suhtautua kriittisesti. Ihan kokemuksesta Venäjän sanomisiin ja niiden paikkansapitävyyksiin voi noin todeta.

Jospa mietitään asiaa talouden kokoon verrattuna. Venäjän talous on suunnilleen Italia ja Espanjan kokoinen. Jos sitten verrataan ko maiden puolustusvoimia Venäjän sotavoimiin, niin ero on huikea.
        Nuo maat käyttänevät puolustukseensa vajaat 2% ja heidän puolustusvoimiensa koko on murto-osa Venäjän sotavoimista, ei ydinaseita, ei valtavia ohjusmääriä, hävittäjien määrää selkeästi vähäisempi, jne, jne. Kuinkahan suuri osuus taloudesta Italia ja Espanja joutuisikaan satsaamaan armeijoihinsa, jotta niistä tulisi yhtä valtavat kuin Venäjällä on? Riittäisikö muka kaksinkertaistaminen eli vajaa 4% tai kolminkertaistaminen eli vajaa 6%? Noita prosenttiosuuksiahan Venäjä ilmoittelee suunnilleen.
        Uskoo ken haluaa, mutta totuus on ihan jotain muuta.

• PaskaKalinka

Pidetään vielä mielessä että Venäjä ei ole mikään suurvalta vaan läpeensä korruptoitunut ja takapajuinen kehitysmaa jonka talous on suurinpiirtein Espanjan kokoluokkaa.

Ei niillä eväillä mitään suurvaltaa leikitä.

• 8903
      • mielenkiintoista.on

Varautuu yhteenottoon USA:n kanssa?

Sehän on lopulta edessä, kun "vihollisvallat" on kukistettu. Sen jälkeen maapallon ainoat USA:n kotrolloimattomat helpostiporattavat öljyvarat ovat Saudeilla. Ei ole vaikea arvata, että siinä vaiheessa uskollinen liittolainen muuttuukin takapajuiseksi epädemokraattiseksi kansansaortajaksi, jolta alkaa löytyä kemiallisia aseita ja ties mitä. Tuttu kaava ja Saudit tietävät sen.

Venäjällä tulee riittämään kavereita. Siitä USA on pitänyt aiemminkin huolen.

• mielenkiintoista.on kirjoitti:

Sehän on lopulta edessä, kun "vihollisvallat" on kukistettu. Sen jälkeen maapallon ainoat USA:n kotrolloimattomat helpostiporattavat öljyvarat ovat Saudeilla. Ei ole vaikea arvata, että siinä vaiheessa uskollinen liittolainen muuttuukin takapajuiseksi epädemokraattiseksi kansansaortajaksi, jolta alkaa löytyä kemiallisia aseita ja ties mitä. Tuttu kaava ja Saudit tietävät sen.

Venäjän kavereita ovat Syyria, Pohjois-Korea, Venezuela ja jokunen Afrikan diktatuuri.

Venäjän kavereita ovat Syyria, Pohjois-Korea, Venezuela ja jokunen Afrikan diktatuuri.

... Ja tietysti muutama Communismus Finlandii-lajin edustajaa, joista ei sen enempää.

TIRSK!.

• PaskaKalinka
        mielenkiintoista.on kirjoitti:

Vai niin?

MIKSI Venäjällä olisi kavereita, siis edes spekulatiivisesti?

• Mitä YHTEISTÄ kolmessa viimeisessä kommentissa?

• Kaikki 3 kommenttia ovat totta. ;-)

IMHO.

• Pure.Jenkki

Venäjän ja venäjämielisten valehtelusta esimerkkejä
      Venäläiset ovat mestareita valehtelussa. Alhaalta valehdellaan ylöspäin ja johto valehtelee alaspäin – puhumattakaan samalla tasolla tapahtuvasta valehtelusta. Venäjä valtiona harjoittaa koko ajan laajamittaista valehtelukampanjaa demokraattisia valtioita vastaan. Venäjä ei voi sietää demokraattisia valtioita, vaan pääsääntöisesti hyökkää jo demokratiaan pyrkivienkin valtioiden ja kansojen kimppuun.

• 1125889836

Mitä te armeijaa käymättömät nulikat uhootte? Ette taida muistaa 2. maailmansotaa? Venäjä vetäytyy Uralin taakse ja kauemmaksikin. Amerikkaa kaksi ydinpommkia New York ja Wasington. Siihen loppu Suuri Amerikka.!!!

• Palstan peikkojen mielestä KAIKKI on NIIN yksinkertaista...oi polvihousupojat ja Torsti päälle.

• PaskaKalinka

Ensimmäisestä moisesta yrityksestä seuraa se, että Venäjä katoaa maailmankartalta.

Lännen ohjuspuolustuskilpi torjuu Venäjän ballistiset ohjukset.

Venäjällä ei vastaavaa kykyä ole 😊

• Aseylivoima ei ole kaikki kaikessa, yksikin ydinase estää enimmät hyökkäyssuunnitelmat.

• Ja yksikin käsiase estää TILTUN enimmät "hyökkäyssyynnitelmat". ;-)
        Sekin muuten on FAK-TA!.

IMHO.

• 44.Div kirjoitti:

Ja yksikin käsiase estää TILTUN enimmät "hyökkäyssyynnitelmat". ;-)
        Sekin muuten on FAK-TA!.

IMHO.

Onko tiltu sellainen Rumsfieldin pyrtönputsaaja vai vesikiduttajan suosija?

• Kupinkääntäjä kirjoitti:

Onko tiltu sellainen Rumsfieldin pyrtönputsaaja vai vesikiduttajan suosija?

En tiedä, mikä olet.
        Minä nyt vaan tiedän asian olevan varmuudella noin. ;-)

IMHO.

• 44.Div kirjoitti:

En tiedä, mikä olet.
        Minä nyt vaan tiedän asian olevan varmuudella noin. ;-)

IMHO.

#Minä nyt vaan tiedän asian olevan varmuudella noin. ;-)#
        Siis minkä tiedät olevan VARMUUDELLA noin?

• Havaittu
        PureJenkki kirjoitti:

#Minä nyt vaan tiedän asian olevan varmuudella noin. ;-)#
        Siis minkä tiedät olevan VARMUUDELLA noin?

Vapaapäivä? Trolli.

• Putinillaonisoin

Alustajalla on perustiedot hukassa. Megatonnneissa mitattuna Venäjällä on suurin tuhovoima. Nato satsasi vuodesta 1991 perinteisiin aseisiin, Venäjä vetypommeihin. Siksi Venäjää pelätään.

• EiJärkiase

Tottakai Venäjän ydinasetta pelätään! Sitä on syytä pelätä MYÖS Venäjällä, koska ei aseen käyttäjä liioin välty tuholta!

• Dggjj

Enemmän pelätään jälleen venäjän hullua johtajaa kuin sen ydinaseita sinänsä.

• RealAllSeeingEye

Rottenchildit ovat ahdistuneita kun ikä alkaa painaa. Isisjohtaja McCainilla on aivosyöpä. Sätkynukke-Hillaryn pää sätkii haastattelussa. Tällaisia syitä sotapullistelun taustalla. Yrittäkää ymmärtää sairaita vanhuksia, kuoleman jälkeen ei maailman rikkaimman tittelillä ole mitään arvoa. Epätoivoisten touhua. Haluavat viedä koko maailman mukanaan.

• "Yrittäkää ymmärtää sairaita vanhuksia, kuoleman jälkeen ei maailman rikkaimman tittelillä ole mitään arvoa. Epätoivoisten touhua. Haluavat viedä koko maailman mukanaan."

Tämähän koskee juuri Putinia, joka arvioidaan varastamallaan omaisuudella maailman rikkaimmaksi ja joka uhkasi viimeksi kevällä tuhota koko maapallon ydinaseillaan.

"Yrittäkää ymmärtää sairaita vanhuksia, kuoleman jälkeen ei maailman rikkaimman tittelillä ole mitään arvoa. Epätoivoisten touhua. Haluavat viedä koko maailman mukanaan."

Tämähän koskee juuri Putinia, joka arvioidaan varastamallaan omaisuudella maailman rikkaimmaksi ja joka uhkasi viimeksi kevällä tuhota koko maapallon ydinaseillaan.

Miksi keskustelet Putinista keskustelussa jonka aihe on Venäjä?

Tietääkseni Venäjä ja Putin on kaksi eri asiaa.

Kommentissasi ei käytetty kertaakaan sanaa Venäjä joten mikset kykene keskustelemaan aiheesta? Taidat olla säälittävä sekaisin oleva typerys.

• trllithirteen

Voi vattu että on yksikertainen ihminen tämä kimmokuuseikkailuun!
        Mitenkähän Putin liittyykään Venäjään? Mietis nyt.

• Bolsoi-Idiot-Naapurissa

Venäjän politiikka on idioottimaista.

Sitähän ne trollitkin edustavat.

• Hyrhyrrrr

Ei suinkaan kaikki se 40% federaation budjetista väkivaltakoneistolle mene aivan hukkaan. 8 miljardia menee korruptioon, siitä riittää jo monelle.

• tivaaja-

Miksi USA satsaa aseisiin moninverroin enemmän, vaikka sillä on jo järjetön ylivoima.
      Onko se viisautta?

• eieiei

on on

• IdiotianSuurvalta

Venäjä ruokkii idiootteja idioottimaisuuksillaan.

Mitä trolli syö?

Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      136
      7569
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      36
      1843
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1840
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1603
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      179
      1525
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      968
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      900
    8. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      800
    9. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      31
      749
    10. Mahabharata oli ensimmäinen maailmansota

Toinen maailmansota oli oli vuosina 1914–1918
      Hindulaisuus
      241