SimonWiesenthel

YleinenWiesenthal

Kiertokirje:

Teidän alkuperäinen lupauksenne jättää rauhaan kaikki Raamatun opetuslapset on teidän itsenne tekemiä. se meni näin: Vaikka naamani näyttää tältä, ensin itseltäni sinut suojaan näillä sanoin: koska langennut enkeli olen nimeni on: kaikkien langenneiden enkeleitten nimet ja vielä kerran nina maria lammi ja koko kanaaninen kansakunta en kohtaloani eli rangaistustani sinun käsissäsi olevaa Oi opetuslapset halua ottaa. Siis suojaan teidät kaikki opetuslapset omalta itseltäni ja kaltaisiltani ikuisiksi ajoiksi, sillä langennut enkeli kyllä tietää ja langennut enkeli kyllä hyökkää, jos tilaisuuden saa. Lupaan en koskaan hyökkää teidän kaikki Raamatun opetuslapset kimppuun olkoon ikäsi mikä vaan. Sinun määräyksestäsi sama teksti kuin yllä itseltäni kaltaisiltani suojaan myös kaikki 10-15,pii ikäiset poikalapse, sillä heille haluan pahaa. tämä lupaus koskee myös 0-18 vuotiaita poikalapsia sekä heidän 0-ääretön ikäisiä sukulaisia tuttavia tai ystäviä. Lupaukseni sisältää myös tämän ja ehkä vain itselleni kaltaisilleni selkeydeksi kirjoitan sen: en saa sinua koskaan lähestyä, koska lähestymiskieltosi minua kohtaan on ääretön, kuten rangaistukseni minua kohtaan, jos hyökkään. Ikäsi saat määrittää itse ja silti saat lupaukseni siitä, että en elinaikanasi sinun kimppuusi hyökkää.
Tämän lupauksen jos rikon on rangaistukseni ääretön kaikkien Raamatun opetuslasten määräämä, joista te kaikki opetuslapset olet toinen (eli kaikki opetuslapset) ja ne kaikki Raamatun ovat kuin ovatkin kaikki Raamatun opetuslapset.
Kun me langennut olemme hyökänneet kaikki Raamatun opetuslapsetme joudumme pitämään lupauksemme Perustulosta kaikille Suomen Kristityille aina ja ikuisesti ja joudumme häpeäksemme jättämään tämän maan ja tekemään käskynne mukaisen matka Roomaan itäosien kautta ja sieltä Jerusalemiin kohdataksemme kohtalomme Itsensä Jeesuksen Kristuksen Nasaretilaisen kautta.
Kun tämän lupauksen olemme rikkoneet joudumme tekemään rikotun lupauksen taian. Nyt kun te kaikki olette meidät siihen pakottaneet, olette todella kansoinenne turvassa meiltä langeneelta kansalta, sillä sytymme palamaan elävältä jos jatkamme tiellämme.
On langenneiden enkeleiden (9658 kappaletta), sekä langenneen ihmiskunnan (700 000 kappaletta) aika kokoontua yhteen oman noitapadan ääreen ja löytää kohtalonsa sitä kautta.
Me olemme lupauksemme rikkoneet, sillä tätä tekstiä ei voi ilman sitä tosiasiaa kirjoittaa. Me kuolemme rikotun lupauksen kiroukseen. Se on miehimystelyä, jos langennut kansa (joilta meidät kaikki tämän tekstin henkilöt on suojattu)

Kuittaus:

risti
kaikki opetuslapset
Kaikki opetuslapset
risti
P.S:
This is the text I sent to the Simon Wiesenthal foundation:
Of this text I got the message: this is hate talk. I think this was the Finnish nazis threatening me! Do they really do it, like in the war in 1995?

YOUTUBE.COM
SOMETHING HUGE Is About To Happen To Earth ...(2018)
Something Huge Is About To Happen To Earth...(2018) Skyfall conspiracy update and more... You are…

0

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000

      Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

      Luetuimmat keskustelut

      1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

        Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
        Maailman menoa
        373
        4714
      2. En sitten aio sinua odotella

        Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
        Ikävä
        86
        1904
      3. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

        Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
        Kotimaiset julkkisjuorut
        67
        1631
      4. Muistatko kun kerroin...

        että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
        Ikävä
        44
        1566
      5. Persut vajosivat pinnan alle

        Sosiaali- ja terveysministeri Kaisa Juuson (ps) tietämättömyys hallinnonalansa leikkauksista on pöyristyttänyt Suomen ka
        Maailman menoa
        229
        1463
      6. En vain ole riittävä

        Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
        Ikävä
        29
        1410
      7. Oon pahoillani että

        Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
        Ikävä
        60
        1386
      8. Kuka sinä oikeen olet

        Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
        Ikävä
        54
        1367
      9. Taasko se show alkaa

        Koo osottaa taas mieltään
        Ikävä
        28
        1245
      10. KUPSinpelaaja vangittu törkeästä rikoksesta

        Tänään tuli uutinen että Kupsin sopimuspelaajs vangittu törkeästä rikoksesta epäiltynä. Kuka pelaaja kysressä ja mikä ri
        Kuopio
        11
        1234
      Aihe