APUA.. kummitteleeko huoneessani...

hulluko...

tämä sattui minulle jo noin 2 vuotta sitten. olin käymässä nukkumaan. minulle tuli outo tunne ja samalla tunsin kuin joku olisi silittänyt päätäni, se oli hyvin omituista.

toinen juttu mikä tapahtui: olin kiinnostunut eräästä pojasta ja mietin nukkamaan mennessäni sitä poikaa ja toivon että hän soittaisi minulle, sitten tapahtui tunsin kuinka minut olisi ympäröinnyt joku/jokin "kehä" (en osaa oikein kuvailla tapahtunutta) ja kuulin äänen, se oli miehen siintä olen varma, en muista tarkalleen mitä ääni sanoin mutta jotain suunnilleen että: unohda koko juttu tai jotain tuollaista.

sitten tässä pari päivää sitten tapahtui taas omituinen juttu: olin sängyssäni lukemassa kirjaa, kunnes tunsin että jalkani kastuivat, ensimmäisenä tuli mieleeni että kissani oli kusassut jalkopäähän, mutta ei siellä mitään märkää ollut, tunsin vain märät jalkani, jotaka eivät olleet märät, hetki sen jälkeen palelin kauheasti.tuntui aivan siltä kuin olisin mennyt uimaan.
onko tässä mitään järkea? olenko tulossa hulluksi? uskon kyllä kaikkeen yliluonnolliseen, mutta en usko niitten tapahtuvan minulle.

20

3835

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nantti

Mulla oli kans viimeviikolla aivan vitun pelottava kokemus.. katsoin telkkaria ja yritin saada unta mutta valvotti koska kello ei ollut vastakuin 22:00 Sitten yhtäkkiä tunsin niinku joku olisi isoilla kourilla ottanut selästäni kiinni en pystyny hengittään ku pelotti aivan helvetisti ja seuraavan kerran kun avasin silmät olin väärinpäin vuoteessani...Ja siitä olen varma etten nähnyt unta koska tiesin koko ajan olevani valveilla... enää en voi nukkua naama seinään päin...

• hulluko..

no onneksi mul ei oo tollasta käynny et oisi joku takana kovaan kourassu, se pään silittäminen oli semmoinen hellä silitys, mutta silti olin paniikissa.

• Nantti

Siis tuolla että en voi nukkua naama seinään päin tarkoitin että mun on pakko nähä huoneeseen koko ajan mut silti en haluis nähä....se oli kyllä traumaattinen tilanne...

• hulluko
        Nantti kirjoitti:

Siis tuolla että en voi nukkua naama seinään päin tarkoitin että mun on pakko nähä huoneeseen koko ajan mut silti en haluis nähä....se oli kyllä traumaattinen tilanne...

no varmasti on ollut.. minä en varmaan uskaltaisi edes nukkua enää koko huoneessa.

• Nantti
        Nantti kirjoitti:

Hulluksi täsä tulee... on nykyään pakko nukkua valot päällä tai joku tv päällä eniten pelottaa laittaa silmät kiinni.... Mä olin aivan kohmeessa ku se kouras... pidin vain silmiä kiinni enkä uskaltanut katsoa mikä se oli.. pitiki mennä muisteleen taas joutuu valvomaan :(

• illalla
        Nantti kirjoitti:

Hulluksi täsä tulee... on nykyään pakko nukkua valot päällä tai joku tv päällä eniten pelottaa laittaa silmät kiinni.... Mä olin aivan kohmeessa ku se kouras... pidin vain silmiä kiinni enkä uskaltanut katsoa mikä se oli.. pitiki mennä muisteleen taas joutuu valvomaan :(

niin aamulla oli kouluu herätys ja illalla katselin petiltä ikkunallepäin,nukuin selkä seinää vasten.valveilla olin,ajattelin tulevaa päivää,ja inhosin kouluun menoa ylikaiken.yhtääkkiä seinän läpi tuli käsi joka taputti minua lonkan kohdalle kolme kertaa.en voinu liikku, hikoilin ja huusin porukoille mutta ne nukkui niin sikeään jo,ettei kuulleet.voin sanoa etten ikinä ole pelänny niin paljon kuin tuona hetkenä.
        toinen tapaus oli kun yöllä olin tietämättäni itse mitään,kavunnut alas kerrossängystäni ja mennyt jalat kopisten silmät seisoen päässä porukoitten sänkyyn jalkopäähän,äiti oli kysynyt että mikä on?mutten ole vastannut mitään,nukuin siellä vähän aikaa ja menny sitte takasin omaan sänkyyn.en muista tästä itse mitää,mutta äiti sanoi ilmeeni olevan tosi pelottava.

• Nantti
        illalla kirjoitti:

niin aamulla oli kouluu herätys ja illalla katselin petiltä ikkunallepäin,nukuin selkä seinää vasten.valveilla olin,ajattelin tulevaa päivää,ja inhosin kouluun menoa ylikaiken.yhtääkkiä seinän läpi tuli käsi joka taputti minua lonkan kohdalle kolme kertaa.en voinu liikku, hikoilin ja huusin porukoille mutta ne nukkui niin sikeään jo,ettei kuulleet.voin sanoa etten ikinä ole pelänny niin paljon kuin tuona hetkenä.
        toinen tapaus oli kun yöllä olin tietämättäni itse mitään,kavunnut alas kerrossängystäni ja mennyt jalat kopisten silmät seisoen päässä porukoitten sänkyyn jalkopäähän,äiti oli kysynyt että mikä on?mutten ole vastannut mitään,nukuin siellä vähän aikaa ja menny sitte takasin omaan sänkyyn.en muista tästä itse mitää,mutta äiti sanoi ilmeeni olevan tosi pelottava.

Mitähän nämä tarkoittavat että pitää öisin tulla taputteleen tai kouraseen... Räyhähenki?

• hulluko..
        Nantti kirjoitti:

Mitähän nämä tarkoittavat että pitää öisin tulla taputteleen tai kouraseen... Räyhähenki?

sitä ei koskaan tiedä minkä takia..omituisia asioita sattuu..

• Nantti
        hulluko.. kirjoitti:

sitä ei koskaan tiedä minkä takia..omituisia asioita sattuu..

Sitäki vielä ihmettelen ku meillä ei yleensä edes kummittele..

• illalla kirjoitti:

Unissakävelijöillä seisoo silmät päässä ja ne näyttää pelottavilta kun ne tuijottaa suoraan eteenpäin.

• mika
        Nantti kirjoitti:

aina kun käännyn seinään päin niin alkaa niin saatanasti pelottaa että on pakko kääntyy takas.

• mika
        lammas-jr kirjoitti:

Unissakävelijöillä seisoo silmät päässä ja ne näyttää pelottavilta kun ne tuijottaa suoraan eteenpäin.

toivottavasti en semmosee törmää. munisä onmuuten kävelly useita kilsoja unisasaaan

• mika kirjoitti:

toivottavasti en semmosee törmää. munisä onmuuten kävelly useita kilsoja unisasaaan

Mun kaveri on nähny semmosen jo monta kertaa. Kerran se oli sen kaverilla yötä ja sen kaverin pikkuveli käveli unissaan sinne huoneeseen ja jäi seisomaan paikoilleen ja tuijotti seinään :)
        Sit se mun kaverin pikkusisko oli menny jonnekki kylmiöön syömään multaista porkkanaa unissaan.

Meet vaa peilin eteen ja avaat silmiä vähän normaalia enemmän, suunnilleen siltä näytät kun kävelet unissas.

• mika kirjoitti:

aina kun käännyn seinään päin niin alkaa niin saatanasti pelottaa että on pakko kääntyy takas.

Mä nukun useinkin seinään päin. Tuntuu jotenkin paremmalta. Nukun myös toisin päin. Mua joskus pelottaa nukuin miten päin tahansa.

• devilived

...kuuluu silloin tällöin kissan kehräystä ja tassutusta... Pari kertaa varmistin eikä meidän oma kissa varmasti ollut huoneessa, saati sisällä talossa. Edellisellä asukkaalla oli kissa...

• Olka

Joo, mul oli sillee et kello oli puol kakstoist ja mä en sillo nukkunu viel. kaikki meijä perhees nukku ja koira nukku olkkarissa. mulla oli vähäsen ovi auki ja sitte näin ku se kahva meni alas ja se ovi meni kiinni. joku oli laittanu sen oven sillee ihan kiinni ja mä en nähny kättä enkä mitää. ja se on viel et mä oon just muuttanu tänne...

• vitan

Minulle kävi pienenä niin, todella usein, jopa kymmeniä kertoja, että nukkuessani olin kääntynyt sängyssä väärinpäin, eli pää oli jalkopäässä ja jalat toisessa päässä. Näin kävi siis todella monta kertaa, ja aivan kuin pientä kosketustakin olisi tuntenut.

Itse haluan aina nukkua seinään päin, mutta ilmankierto on huono seinän vieressä, ja en saa oiken henkeä, joten pakko nukkua sitten huoneeseen pää käännettynä.

• vitan
        vitan kirjoitti:

Minulle kävi pienenä niin, todella usein, jopa kymmeniä kertoja, että nukkuessani olin kääntynyt sängyssä väärinpäin, eli pää oli jalkopäässä ja jalat toisessa päässä. Näin kävi siis todella monta kertaa, ja aivan kuin pientä kosketustakin olisi tuntenut.

Itse haluan aina nukkua seinään päin, mutta ilmankierto on huono seinän vieressä, ja en saa oiken henkeä, joten pakko nukkua sitten huoneeseen pää käännettynä.

Eli en saa siinä seinän vieressä kunnolla henkeä, eli itselläni ei ole mitään vaikeuksia muuten hengenoton kanssa jos joku sai sellaisen käsityksen. :P

• hulluko
        vitan kirjoitti:

kävi minullekkin pienempänä melkein joka yö niin että olin väärin päin sängyssäni herättyäni.. pidin sitä aivan normaalina..

• minäpä minä

mulla kävi noin kaksi vuotta sitten tälleen:
      keskellä yötä, noin klo.12.00,
      mä en saannu unta ja makoilin vaan sängyssä, niin mun vaatekaapin ovi avautui, ihan yht'äkkiä.
      mä en tiedä miksi se avautui, mutta tasan vuoden päästä siitä (15.12) noin klo.12.00 mä nukuin sikeää unta, kunnes mä heräsin kauheeseen ääneen.
      se kuulosti, siltä kuin joku olisi valittanut ja se kuului mun vaatekaapista. mä menin avaamaan vaatekaapin oven ja sieltä tuli kauhea tuulenpuuska, tai sellainen kylmä ilmavirtaus.
      mä suljin oven ja jatkoin nukkumista, paitsi, en saannu kyllä ihan heti unta sen jälkeen...
      nyt mä sitten odottelen seuraavaa joulukuun 15. päivää kauhuissaan.
      mä kerroin äidille tapahtuneesta, mutta ihan kun se olisi uskonu...
      vaatekaappi oli muuten meidän talossa, jo kun me muutettiin. edelliset asukkaat sano, että se tulee "kaupan päälle"

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      126
      6234
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      63
      5161
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      72
      4300
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      102
      3874
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      13
      3642
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      121
      3230
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2556
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2529
    9. Nyt tuli Suomen somaleista todella ikävää faktaa

sillä osa somalivanhemmista lähettää lapsiaan kotimaahansa kurinpitolaitoksiin, joissa heitä pahoinpidellään. Illan MOT
      Maailman menoa
      97
      2288
    10. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      67
      2252
    Aihe