Missä laki, jossa sanotaan, että lasta ei saa manipuloida uskonnollisilla seikoilla iässä, jossa hän ei vielä kykene järkeilemään? Ei ole reilua, eikä tervettä, että lapselle aletaan tuputtamaan taikausko-oppeja, joilla esim. pelotellaan, että jos et usko jumalaan, joudut tuliseen järveen ikuisiksi ajoiksi, tai kadotukseen, tai paholaisen kiusaamaksi tms. Kun lapsi kasvaa, hän alkaa vähitellen ymmärtää asioita ja kykenee tekemään itse omat päätelmänsä ja päätöksensä.
Uskonnot K-18
Lapselle lakisääteinen vapaus uskonnoista
vapaus.uskonnoista
2
119
Vastaukset
- 1234567---
On peloittelua opettaa ikuista piinaa tulisessa järvessä. Näin ei asian laita ole, ei Jumala sentään mikään sadisti ole, että ikuisesti piinaisi pelastumattomia.
Raamatun mukaa tuli tekee jumalattomista LOPUN. JUMALA ON ARMOLLINEN NÄIN MYÖSKIN PELASTUMATTOMILLE.
Ketäänhän ei tietysti väkisin taivaaseen viedä. Kaikkiahan eivät taivasasiat edes kiinnosta. - taikauskonnoton
On aivan sama liittää vauva johonkin kirkkoon, kuin vaikkapa perussuomalaisiin.
Kyllä aatteellisiin yhteisöihin EI saisi ketään liittää. Niihin saa sitten itse halutessaan liittyä, jos niin haluaa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.42437- 1161607
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361346Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1561181- 521095
- 1131082
- 571041
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051034Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46909- 60882