Ja jälleen kerran HORISONTTIMME, KOKO Taivaan kansi täyttyi Etelä-Suomessa Jumalien yms. Illusioimasta VALEpaskasta ihmisiä koskien. Tarkat kuitenkin AINA huomaavat, NÄKEVÄT, KUINKA Jumalat Itse siellä häs...häs...häsäävät KAIKEN, eli KUINKA He Itse KAATAVAT Kaiken Asian, myös VALEpaskan maailmaan. YRITTÄVÄT tolla lailla AINA uskotella teille asioita, JOTKA eivät KOSKAAN ole ollutkaan niin näiden ESITETTYJEN henkilöiden KOHDALLA.
Hukutte VALEpaska-illusioihin, harhoihin, kun jos ALATTE niitä katsoa. Ja IHAN tiedoksi VAAN, että yksikään Ihminen, KOKA tulee niihin uskomalla YHTÄÄN ketään meitä ihmisiä epäilemään EDES noista ESITETYISTÄ asioista tai muustakaan, hänet vedetään Oikeuteen Korkeimpiin Korvauksiin ja helv. pitkään pakkohoitoon.
Ihmisiin kohdistuvat vainot ja uhat TÄYTYY loppua, EI kiinnosta ENÄÄ pitää teidän sellaisten puolia, JOTKA YHTÄÄN olette noihin illusioihin, lue harhoihin uskoneet. Olette omillanne JOKAINEN, jotka käännytte meitä Uhreja, ESITETTYJÄ Syyttömiä VASTAAN.
Jumalien yms illusioima VALEpaska
2
155
Vastaukset
Pakkohoito kyllä voisi tepsiä.
- HukuSiihen
Kuule, sulle vastaaja, toivon ihan kaikkea samaa kuin mulle ovat Valtiaat sen henkimaailmansa kanssa tehneet, yhtä kovalla Voimalla, intensiteetillä, Vihalla ja kans yli 12,5 vuotta. Saat luvan kärsiä ihan kaikki asiat samalla vaikutuksella, että olet oikeasti hengenvaarssa toisten järkyttävien epäilyjen takia (näistä on todisteita). J asulle toivon oikeastaan kaiken kaksin kerroin!
Opit sitten minne voit sen sun pakkohoidon tunkea: omaan perseenreikääs, siinä nimittäin toinen harhaoppi= pelkkää antisemitismiä meitä valkoihoisia kohtaan.
Toivon mukaan sinä vähättelijä, herhjaaja joudut kokemaan vähintään kaiken saman kuin minä. Ei kiinnosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2514545Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1282978Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit412742Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?741720Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1051563Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn201451- 551314
- 931225
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2041083- 471075