Jumalien yms illusioima VALEpaska

EnAutaEnää

Ja jälleen kerran HORISONTTIMME, KOKO Taivaan kansi täyttyi Etelä-Suomessa Jumalien yms. Illusioimasta VALEpaskasta ihmisiä koskien. Tarkat kuitenkin AINA huomaavat, NÄKEVÄT, KUINKA Jumalat Itse siellä häs...häs...häsäävät KAIKEN, eli KUINKA He Itse KAATAVAT Kaiken Asian, myös VALEpaskan maailmaan. YRITTÄVÄT tolla lailla AINA uskotella teille asioita, JOTKA eivät KOSKAAN ole ollutkaan niin näiden ESITETTYJEN henkilöiden KOHDALLA.

Hukutte VALEpaska-illusioihin, harhoihin, kun jos ALATTE niitä katsoa. Ja IHAN tiedoksi VAAN, että yksikään Ihminen, KOKA tulee niihin uskomalla YHTÄÄN ketään meitä ihmisiä epäilemään EDES noista ESITETYISTÄ asioista tai muustakaan, hänet vedetään Oikeuteen Korkeimpiin Korvauksiin ja helv. pitkään pakkohoitoon.

Ihmisiin kohdistuvat vainot ja uhat TÄYTYY loppua, EI kiinnosta ENÄÄ pitää teidän sellaisten puolia, JOTKA YHTÄÄN olette noihin illusioihin, lue harhoihin uskoneet. Olette omillanne JOKAINEN, jotka käännytte meitä Uhreja, ESITETTYJÄ Syyttömiä VASTAAN.

2

136

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pakkohoito kyllä voisi tepsiä.

• HukuSiihen

Kuule, sulle vastaaja, toivon ihan kaikkea samaa kuin mulle ovat Valtiaat sen henkimaailmansa kanssa tehneet, yhtä kovalla Voimalla, intensiteetillä, Vihalla ja kans yli 12,5 vuotta. Saat luvan kärsiä ihan kaikki asiat samalla vaikutuksella, että olet oikeasti hengenvaarssa toisten järkyttävien epäilyjen takia (näistä on todisteita). J asulle toivon oikeastaan kaiken kaksin kerroin!

Opit sitten minne voit sen sun pakkohoidon tunkea: omaan perseenreikääs, siinä nimittäin toinen harhaoppi= pelkkää antisemitismiä meitä valkoihoisia kohtaan.
        Toivon mukaan sinä vähättelijä, herhjaaja joudut kokemaan vähintään kaiken saman kuin minä. Ei kiinnosta!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tukalaa kuumuutta

Tietäisitpä vaan kuinka kuumana olen käynyt viime päivät. Eikä johdu helteestä, vaan sinusta. Mitäköhän taikoja olet teh
      Ikävä
      43
      3027
    2. Ensi kesänä

Näin kesän viimeisenä minuutteina ajattelen sinua. Olisiko seuraava kesä "meidän" kesä? Tänä vuonna ei onnistuttu, mutta
      Ikävä
      61
      2991
    3. Sinä, ihastukseni

Mitä haluaisit tehdä kanssani ensimmäisenä?
      Ihastuminen
      42
      2377
    4. Tiedät ettei tule toimimaan.

Mielenterveys ei kummallakaan kestä.
      Ikävä
      31
      1873
    5. Anne Kukkohovin karmeat velat ovat Suomessa.

Lähtikö se siksi pois Suomesta ? Et on noin kar? mean suuret velat naisella olemassa
      Kotimaiset julkkisjuorut
      81
      1763
    6. Okei, myönnetään,

Oisit sä saanut ottaa ne housutkin pois, mutta ehkä joskus jossain toisaalla. 😘
      Ikävä
      25
      1729
    7. Onko kaivatullasi

himmeä kuuppa?
      Ikävä
      48
      1586
    8. Mihin hävisi

Mihin hävisi asiallinen keskustelu tositapahtumista, vai pitikö jonkin Hannulle kateellisen näyttää typeryytensä
      Iisalmi
      78
      1294
    9. On jo heinäkuun viimeinen päivä.

En taida nähdä sinua koskaan.
      Rakkaus ja rakastaminen
      39
      1260
    10. Lähtikö korvat

puhtaaksi vaikusta?
      Tuusniemi
      79