Ja jälleen kerran HORISONTTIMME, KOKO Taivaan kansi täyttyi Etelä-Suomessa Jumalien yms. Illusioimasta VALEpaskasta ihmisiä koskien. Tarkat kuitenkin AINA huomaavat, NÄKEVÄT, KUINKA Jumalat Itse siellä häs...häs...häsäävät KAIKEN, eli KUINKA He Itse KAATAVAT Kaiken Asian, myös VALEpaskan maailmaan. YRITTÄVÄT tolla lailla AINA uskotella teille asioita, JOTKA eivät KOSKAAN ole ollutkaan niin näiden ESITETTYJEN henkilöiden KOHDALLA.
Hukutte VALEpaska-illusioihin, harhoihin, kun jos ALATTE niitä katsoa. Ja IHAN tiedoksi VAAN, että yksikään Ihminen, KOKA tulee niihin uskomalla YHTÄÄN ketään meitä ihmisiä epäilemään EDES noista ESITETYISTÄ asioista tai muustakaan, hänet vedetään Oikeuteen Korkeimpiin Korvauksiin ja helv. pitkään pakkohoitoon.
Ihmisiin kohdistuvat vainot ja uhat TÄYTYY loppua, EI kiinnosta ENÄÄ pitää teidän sellaisten puolia, JOTKA YHTÄÄN olette noihin illusioihin, lue harhoihin uskoneet. Olette omillanne JOKAINEN, jotka käännytte meitä Uhreja, ESITETTYJÄ Syyttömiä VASTAAN.
Jumalien yms illusioima VALEpaska
2
134
Vastaukset
Pakkohoito kyllä voisi tepsiä.
- HukuSiihen
Kuule, sulle vastaaja, toivon ihan kaikkea samaa kuin mulle ovat Valtiaat sen henkimaailmansa kanssa tehneet, yhtä kovalla Voimalla, intensiteetillä, Vihalla ja kans yli 12,5 vuotta. Saat luvan kärsiä ihan kaikki asiat samalla vaikutuksella, että olet oikeasti hengenvaarssa toisten järkyttävien epäilyjen takia (näistä on todisteita). J asulle toivon oikeastaan kaiken kaksin kerroin!
Opit sitten minne voit sen sun pakkohoidon tunkea: omaan perseenreikääs, siinä nimittäin toinen harhaoppi= pelkkää antisemitismiä meitä valkoihoisia kohtaan.
Toivon mukaan sinä vähättelijä, herhjaaja joudut kokemaan vähintään kaiken saman kuin minä. Ei kiinnosta!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 11510223
- 525010
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html422181Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1052038- 261904
Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia131581Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,411382Känniläiset veneessä?
Siinä taas päästiin näyttämään miten tyhmiä känniläiset on. Heh heh "Kaikki osalliset ovat täysi-ikäisiä ja alkoholin v31971Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk54967Tiedän kuka sinä noista olet
Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta24953