Citymarket vaan jatkaa huijauksiaan

Nocmno

Aina saa maksaa suuremman hinnan kuin tarjouslapussa kerrotaan. Pitkästä aikaa piipahdin ostoksilla ja ostin tarjouksessa olevia tuotteita, mutta normaalihinta niistä perittiin kassalla. Osan huomasin heti ja osan kotona. En mene enää selvittelemään asioita kauppaan vaan äänestän jaloillani ja vien rahat muualle. Samoja kokemuksia tuntuu olevan monella. Päiväyksetkin aina käsillä kaikissa ruokatavaroissa.

16

2015

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Ei_sittarille

      Siis minä en noista hintajutuista tiedä mutta vien ihan suosiolla rahani S-marketiin ihan muista syistä.

    • Pirunsimpanssi

      No täytyyhän kauppiaan uusi audi saada maksuun.

    • Plussapisteet

      Unohdit käyttää varmaankin plussakorttia

    • Tiäsitte

      Joo päiväykset käsillä tai sitte ne on jo menneet. Oon ainaki ostanu ihan hyväs uskos tuotteita joiden päiväykset on jo ummes. No onneksi ollu kuivatuotteita niin ei kai tuo niin oo haitannu mutta kyllä ny pikkuusen sais kattoa mitä myydään. Vanhaa tavaraa täytehen hintahan.

    • Liiterifani

      Ainahan on Lidl.........ja aina tulee uusia makkaroita.

    • Plussapallero

      Tokmannia mä ny enempi täs poikotoosin. Ostin sieltä paidan ja sitte sittaris rupes hälytykset soimahan kassalla. Todella asiallisen vartijan kans tutkittihin mistä se hälytys johtui ja sieltä Tokmannin paidasta löytyi sellainen hälytin mikä piti leikata irti. Ei Tokmannis mitää puhuttu jotta paidoos voi hälytin olla.

    • lidl.oikia.kauppa

      Ostin viimekesänä ison rasiallisen hyvän näkööstä lihaa kun oli niin hyvä tarjous.No kassalla hinta olikin melkein 40euroa,vaikka tarjouslapus luki paljon vähemmän!! Enhän minä köyhä sitä sitten pystynyt ostamaan ja jätin lihat kassalle.Lähdin kuitenkin vielä katsomaan että mikä se tarjous sitte oikein oli.Tarjoushinta oli paljon pienemmälle liharasialle,mutta olivat niin hämäävästi laittaneet tarjouslapun juuri tämän ison rasian ylle ja oikea tarjoustuote oli aivan eri kohdassa,toki itse täytyy tarkasti katsoa mitä ostaa mutta kyllä täs kohtaa kauppa oli tarkoituksella asiakasta halunnut hämätä ja kyllähän ne ohjeistukset työntekijöille tulevat itse kauppiaalta!!!!!!!

      • Haistalavitsa

        Eli tämä oli sinun oma mokaso, ei kaupan. Tarkkaavaisuutta.


      • leipähomees

        olen myös huomioinut kyseisen asian,tahalleen laitetaa tarjouksen alle toinen tuote !!! saavatpa tavaraa myytyä,monikaan kehtaa enää kassalla sanoa etten tätä otakkaan ja paljon ostavat huomaavat vasta kotona tulleensa huijatuksi jos edes kuittia tarkastavatkaan.


      • Jopakai

        Tätä tehdään kyllä monessa muussakin kaupassa..


      • tosion

        kyllä muut kaupat perustaa sen kaupankäynnin rehellisyyteen eivätkä yritä asiakasta harhauttaa.myös se vanhan ruan myynti kertoo jo aika paljon kaupasta!!!


      • Myyjättarkkana

        Ostin muistikortin tarjouksesta, oli toisen merkkinen samankokoonen pistetty kyseiseen naulaan just hinnan alle. Helkarillako muistaa minkä merkkinen tarjous postis vilahti. Yleensä otetaan ensinmmäinen eikä pladata mitä naulas pitääs olla. Tokmannilla on koris useen kans samanmoosta tavaraa ku tarjoustavara.


    • Tiedä Cittarissa, mutta monella pienemmällä kaupalla on usein alennusprosentista iso kyltti ja asiakas luulee saavansa sen hintalapun hinnasta, mutta se onkin jo alennettu hinta, mitä kyltissä ei mainita.
      Tällöin olisi suotavaa jättää alkuperäinen hintalappu paikalleen, eikä poistaa sitä, jos kerran on ylivoimaista jaksaa kirjoittaa ale-kylttiin, että tuotteissa on jo alennetut hinnat. 🤨

    • uuno666

      t''ll' puhutaan tosi asiaa..cittari on todella huono kauppa..kallista ja tosiaan hinta ei pidä paikkaa kallalla..olen monesti vienyt tuotteen pois...s-marketti on hyvä

    • OnSeNyTaas

      Helppo se täällä on itkeä nimimerkin takaa mutta menkää ihmeessä valittamaan suoraan kauppiaalle jos joku asia ottaa niin kovasti päähän. Ei teidän tänne kirjoittamat lässytykset varmaan ota tuulta purjeisiinsa kas kun kauppiaalla on varmaan muutakin tekemistä kun lukea jotain Suoli24 lässynlässyn palstaa.

    • fyuiyyyuj

      Niin joo. Mitä täällä valittaa. Mene muualle. Seinäjoelle niin ku ennenki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      228
      3578
    2. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      24
      2201
    3. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      24
      2091
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      90
      1985
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      87
      1662
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      24
      1381
    7. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      8
      1281
    8. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      36
      1267
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      35
      1217
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1208
    Aihe