Enkelit: Oletteko nähneet? Ovatko he auttaneet?

Ovatko enkelit auttaneet teitä? Oletteko nähneet enkeleitä?

Ps. 91:9-12
9 Sinun turvanasi on Herra,
sinun kotisi on Korkeimman suojassa.
10 Onnettomuus ei sinuun iske,
mikään vitsaus ei uhkaa sinun majaasi.
11 Hän antaa enkeleilleen käskyn
varjella sinua, missä ikinä kuljet,
12 ja he kantavat sinua käsillään,
ettet loukkaa jalkaasi kiveen.

8

177

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • TonttuToljanteri

      Enkelit ovat yhtä todellisia kuin tontut. Kyllä uskonto on hyvissä käsissä. Ja aina joku typerä video selittää kaiken.

      • enkelitjatontut

        Olen nähnyt tonttuja luonnossa eli täysin todellisia kummatkin.


    • Eikiitosjeesus

      En ole nähnyt ja muutoinkin olen terve. En edes tarvitse suggerointia rukoilemalla tms.

      • Enkeli-aamulla

        Näin juuri aamulla enkelin. Hän oli pukeutunut läpikuultavaan valkeaan hohtavaan asuun, jonka läpi näkyi selvästi. Hän tuli viereeni ja painautui minua vasten sillä seurauksella että veitikkani alkoi kohota juhlakuntoon. Loppu onkin sitten jo historiaa ja enkelin työn tulosta.


    • 777333

      NÄIN ENKELIN
      Olin 11v. keuhkokuumeessa ( 40C). Kuului kova jyrinä. Kattoon tuli iso reikä, joka oli putken lailla auki ylös korkeuksiin. Sieltä tuli alas 7 lapsen kokista enkeliä. Enkelit asettuivat huoneeseen n.2m korkeuteen. Ne jäivät paikoilleen makuuasennossa ilmaan. Niilla oli värilliset liinat alapäässä, mutta muuten alastomia. Ne oli kokonaan kirkasta tiivistä valoa. Kaikki olivat eri persoonia ja hyvin kauniita. Kaikilla oli kihara tukka ja pienet siivet. He kaikki katsoivat lievästi hymyillen minua. Ajattelin, että nyt minä varmaan kuolen ja nämä enkelit vievät minut Taivaaseen. Rukoilin, etten halua vielä kuolla, koska olen vasta 11v!! Tämä tapahtuma oli meidän kotona omakotitalossa maalla. No niin, yksi enkeleistä heilutti pari kertaa siipiä ja lensi seinän läpi puutarhaan ja kohta tuli pää edellä toisesta kohtaa takaisin riemua täynnä. Enkeli meni omalle paikalleen ilmassa. Sitten toinen enkeli teki saman, mutta eri kohdista seinässä. Kolmas enkeli meni vastakkaisesta seinästä läpi kamarin puolelle ja tuli takaisin. Neljä enkeliä oli asettunut minun yläpuolelle, heillä oli soittimet kädessään, jotka olivat myös tiivistä kirkasta valoa. Ne neljä alkoivat soittamaan. Soittimet olivat: haitari,kitarta,viulu, trumpetti. Ääntä en kuullut ja olin siitä vähän harmissani.
      Tämän jälkeen kuulin putken päästä rakkaudellisia komentosanoja ja heti enkelin alkoivat postumaan samassa järjestyksessä. Jotkut vilkuttivat minulle, enkelien ikä oli n.4v ihmismitalla laskettuna. Pelkäsin kovasti, että se viimeinen nappaa minut kainaloonsa, mutta syvä huokaus, ei ottanut. Kun kaikki olivat menneet ylös (näin putkea ehkä 500m. matkan.
      Senjälkeen kuulin ikästeni lasten, tai enkeleiden laulavan neliäänisesti Kautta kärsimysten voittoon laulua enlannin sorttisella kielellä. Mielestäni laulajia oli n.200. Se oli minulle suuri lohdutus, koska olin ollut murheissani, etten kuullut edellistä enkelten soittoa vieressäni!!
      Senjälkeen kuului taas se kauhea jyrinä ja putki sulkeutui ja katto oli normaali.
      Äiti tuli sisään ja sanoi, että A.... mitä on tapahtunut, täällä on ihmeellinen ilmapiiri.
      Kerroin äidille, hän ei kyennyt vastaamaan mitään, vaan istui hetken. Äiti mittasi kuumeeni, joka oli laskenut 38.3 asteeseen. Taivaallinen tuntu oli huoneessa n.15min. ajan, jonka jälkeen oli normaalia.
      Äitini rukous kuultiin, koska minä olin hänen lapsistaan rakkain ja hän sai pitää minut.
      Olen nyt 65v ja äitini on Taivaassa! Tämä on VARMASTI totta!
      (Kautta kärsimysten voittoon laulu löytyy netistä videona)

    • Jumalat-ovat-keksittyjä

      "NÄIN ENKELIN
      Olin 11v. keuhkokuumeessa ( 40C)."

      Olit harhainen kuumeen johdosta ja näit hallusinaation.
      Toiset näkevät 'enkeleitä' kun ovat huumeiden vaikutuksen alaisina.
      10mg diapam, jota kutsutaan myös nimellä 'sininen enkeli' saa aikaan enkelinäkyjä.
      Uskonharhoissaan piehtaroivat ihmiset voivat myös nähdä 'pikku-ukkoja', ja muita satuolentoja suggestion alaisina.
      Joka tapauksessa sinunkin enkelinäkysi olivat yksinomaan harhaisen mielen aikaansaannosta.

    • Jeesus-satujen-harhat

      "Olen nyt 65v ja äitini on Taivaassa! Tämä on VARMASTI totta!"

      Adventistit lyttäävät sinut heti, koska heidän oppiensa mukaan äitisi ei ole taivaassa, vaan haudassa lannaksi maatuneena. Adventistit siis sanovat sinulle, että valehtelet.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Minä itkin kotona kun tajusin että

      Pelkuruuteni takia kun en lähestynyt vaikka järjestit otollisen hetken ja myöhemmin huomasin lasittuneen katseesi miten
      Ikävä
      11
      1915
    2. Ammuskelu Härmän häjyissä

      Onko jollain enempää tietoa?
      Seinäjoki
      30
      1700
    3. Keksin sinulle tänään uuden lempinimen

      Olet kisu-muija. Mitäs tykkäät älynväläyxestäni?
      Ikävä
      78
      1573
    4. Muistutus t-Naiselle.

      Olet ilkeä ja narsistinen k-pää. Annat itsestäsi kiltin kuvan ulospäin kelataksesi ihmiset ansaan. Sitten päsmäröit, hau
      Ikävä
      151
      1432
    5. Ylen jälkiviisaat estotonta Kamala Harris suitsutusta

      Kolme samanmielistä naikkosta hehkutti Kamala Harrisia ja haukkui Trumpia estottomasti. Nyt oli tarkoituksella valittu
      Maailman menoa
      311
      1369
    6. Oho! Varmistusta odotellaan.

      Pitäneekö paikkansa? "🇺🇦Ukrainian drones hit a 🇷🇺Russian Tu-22M3 bomber at the Olenya airfield,"
      NATO
      121
      1202
    7. Oiskohan se aika

      Selvittää pää vihdoin ja viimein. Minun kaivattu ei todellakaan käy täällä ja piste. Ei ole mitään järkeä enää tuhlata t
      Ikävä
      5
      1119
    8. Onko jotain sanottavaa vielä, nyt voi kertoa

      Poistun kohta täältä ja unohdan ajatuksen naimisiin menosta. Mieheltä
      Ikävä
      29
      1019
    9. Mää oikeasti vielä kuolen

      Tämän tilanteen takia. Minä tosissani yritin ja tiedän että tämä tilanne sattuu sinuunkin. Molemmat taidetaan olla niin
      Ikävä
      42
      1007
    10. Kun Suomen uutisiin ei voi luottaa?

      Kertoisitteko te uutismaailmasn perehtyneet ASIANTUNTIJAT nyt sitten sen, mihin voi?
      Maailman menoa
      238
      906
    Aihe