Natomaa Espanja nöyryyttää R... Ä Loistavaa Itä vinkujat paniikissa toivoo että R... Ä voittaisi Nato maan mutta turhaan
Espanja vie
18
258
Vastaukset
- LisäaikaLiisa
ihanat putiinin pojat tasoitti ihanaa ihanaaaaaaa 1-1
- Manjaana
vittu mie olen köyhä.
- Zlzkkznznz
R... Ä sai ainoastaan rankkarista sisään. Onneksi Natomaa vie lopulta kuten kaikki tietää
- näinäninäinn
No, maalinteossa ryssä johtaa 2-0. Sanoisin että Venäjä pistää kampoihin odotettua paremmin. Espanja tämän pelin voittaa todennäköisimmin (80/20), mutta Venäjällä ei ole mitään hävittävää, joten se saattaa tasoittaa hiukan peliä. Erikoistilanteesta myös Venäjällä on realistiset mahdollisuudet maalin tekoon.
Näin, russofobinen natonasse, näin, ota oppia. - Kzlzlxllxmd
Kerrankin R... Än vinkuja myöntää sen että Natomaa tulee olemaan parempi se on jo edistystä, R... Än kisat loppuu tänään
Kzlzlxllxmd kirjoitti:
Kerrankin R... Än vinkuja myöntää sen että Natomaa tulee olemaan parempi se on jo edistystä, R... Än kisat loppuu tänään
Joo niinpä loppuikin. Ei kun siis.
- joooojooo
Kzlzlxllxmd kirjoitti:
Kerrankin R... Än vinkuja myöntää sen että Natomaa tulee olemaan parempi se on jo edistystä, R... Än kisat loppuu tänään
Myönsin vain todennäköisyyden tässä pelissä. Noh, toki pitkässä juoksussa Espanja on parempi, tässä nimenomaisessa ottelussa ei, Espanja ei tehnyt varsinaisella peliajalla 120 m,in yhtään maalia , surkea esitys.
- PelePotkaisi
Minä olen jo 50 vuottra ihmetellyt yhtä asiaa Venäjällä ? Miksi Juri Gagarin palasi takaisin Venäjälle avaruujslennoltaan ? ? Miksi ?😨 miksi juuri. Venäjälle ? ? Itse olisin valinnut Sveitsin. ,kuten vamitsi Mannerheim 😇🌿😇
- Allikuuppa
Stalin ( 44.Div ) on kuulemma kaivettu haudasta ylös ja vedetty tykkilavetilla futiskentän viereen näytille jalkapallofaneille !
- BOKSISTASISÄÄN
Tätä lukiessasi tiedät jo kumpi voitti ........... elis VOPISSAPAISTETUT.
- fyukguikhjk
Spanskit kaatui ylimielisyyteen hahahahahahaha
- HEHHHEHHHEHHHH
No niinpä nöyryyttäää, BUAHHHHAHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
- Veteranfan
NATOmaa todellakin nöyrtyi Venäjälle,
NATO on huono kuten Trump aiemmin tokaisi. - JoBäckman
Venäjä voitti!3xUraa.Nato-maat Saksa,Espanja konttaa nöyrtyneinä Venäjän maalla .
- niin_teki
Mutta pahasti pataan tuli silti Espanjalle.Ja venäjä meni jatkoon välieriin:))
- JoBäckman
Vituttaako raskaasti?Venäjä taisteli vain tulos ratkaisee sama miten pelaa
- HuldaWainolainen
44daami kakki pitsialushousuihinsa big- köntsän kun Natomaa ui omassa ureassaan ! 😊
- HuldaWainolainen
heheheheheheheh 44 pissis ,issis heheheheheheh !
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101064
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82804Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat262586Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede15563- 65531
- 92499
- 26492
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 47427
- 30416