Espanja vie

Itävinkujatpaniikissa

Natomaa Espanja nöyryyttää R... Ä Loistavaa Itä vinkujat paniikissa toivoo että R... Ä voittaisi Nato maan mutta turhaan

18

258

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • LisäaikaLiisa

      ihanat putiinin pojat tasoitti ihanaa ihanaaaaaaa 1-1

    • Manjaana

      vittu mie olen köyhä.

    • Zlzkkznznz

      R... Ä sai ainoastaan rankkarista sisään. Onneksi Natomaa vie lopulta kuten kaikki tietää

      • näinäninäinn

        No, maalinteossa ryssä johtaa 2-0. Sanoisin että Venäjä pistää kampoihin odotettua paremmin. Espanja tämän pelin voittaa todennäköisimmin (80/20), mutta Venäjällä ei ole mitään hävittävää, joten se saattaa tasoittaa hiukan peliä. Erikoistilanteesta myös Venäjällä on realistiset mahdollisuudet maalin tekoon.
        Näin, russofobinen natonasse, näin, ota oppia.


      • Kzlzlxllxmd

        Kerrankin R... Än vinkuja myöntää sen että Natomaa tulee olemaan parempi se on jo edistystä, R... Än kisat loppuu tänään


      • Kzlzlxllxmd kirjoitti:

        Kerrankin R... Än vinkuja myöntää sen että Natomaa tulee olemaan parempi se on jo edistystä, R... Än kisat loppuu tänään

        Joo niinpä loppuikin. Ei kun siis.


      • joooojooo
        Kzlzlxllxmd kirjoitti:

        Kerrankin R... Än vinkuja myöntää sen että Natomaa tulee olemaan parempi se on jo edistystä, R... Än kisat loppuu tänään

        Myönsin vain todennäköisyyden tässä pelissä. Noh, toki pitkässä juoksussa Espanja on parempi, tässä nimenomaisessa ottelussa ei, Espanja ei tehnyt varsinaisella peliajalla 120 m,in yhtään maalia , surkea esitys.


    • PelePotkaisi

      Minä olen jo 50 vuottra ihmetellyt yhtä asiaa Venäjällä ? Miksi Juri Gagarin palasi takaisin Venäjälle avaruujslennoltaan ? ? Miksi ?😨 miksi juuri. Venäjälle ? ? Itse olisin valinnut Sveitsin. ,kuten vamitsi Mannerheim 😇🌿😇

    • Allikuuppa

      Stalin ( 44.Div ) on kuulemma kaivettu haudasta ylös ja vedetty tykkilavetilla futiskentän viereen näytille jalkapallofaneille !

    • BOKSISTASISÄÄN

      Tätä lukiessasi tiedät jo kumpi voitti ........... elis VOPISSAPAISTETUT.

    • fyukguikhjk

      Spanskit kaatui ylimielisyyteen hahahahahahaha

    • HEHHHEHHHEHHHH

      No niinpä nöyryyttäää, BUAHHHHAHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

    • Veteranfan

      NATOmaa todellakin nöyrtyi Venäjälle,
      NATO on huono kuten Trump aiemmin tokaisi.

    • JoBäckman

      Venäjä voitti!3xUraa.Nato-maat Saksa,Espanja konttaa nöyrtyneinä Venäjän maalla .

      • niin_teki

        Mutta pahasti pataan tuli silti Espanjalle.Ja venäjä meni jatkoon välieriin:))


      • JoBäckman

        Vituttaako raskaasti?Venäjä taisteli vain tulos ratkaisee sama miten pelaa


    • HuldaWainolainen

      44daami kakki pitsialushousuihinsa big- köntsän kun Natomaa ui omassa ureassaan ! 😊

    • HuldaWainolainen

      heheheheheheheh 44 pissis ,issis heheheheheheh !

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      804
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      262
      586
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      492
    8. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe