Natomaa Espanja nöyryyttää R... Ä Loistavaa Itä vinkujat paniikissa toivoo että R... Ä voittaisi Nato maan mutta turhaan
Espanja vie
18
237
Vastaukset
- LisäaikaLiisa
ihanat putiinin pojat tasoitti ihanaa ihanaaaaaaa 1-1
- Manjaana
vittu mie olen köyhä.
- Zlzkkznznz
R... Ä sai ainoastaan rankkarista sisään. Onneksi Natomaa vie lopulta kuten kaikki tietää
- näinäninäinn
No, maalinteossa ryssä johtaa 2-0. Sanoisin että Venäjä pistää kampoihin odotettua paremmin. Espanja tämän pelin voittaa todennäköisimmin (80/20), mutta Venäjällä ei ole mitään hävittävää, joten se saattaa tasoittaa hiukan peliä. Erikoistilanteesta myös Venäjällä on realistiset mahdollisuudet maalin tekoon.
Näin, russofobinen natonasse, näin, ota oppia. - Kzlzlxllxmd
Kerrankin R... Än vinkuja myöntää sen että Natomaa tulee olemaan parempi se on jo edistystä, R... Än kisat loppuu tänään
Kzlzlxllxmd kirjoitti:
Kerrankin R... Än vinkuja myöntää sen että Natomaa tulee olemaan parempi se on jo edistystä, R... Än kisat loppuu tänään
Joo niinpä loppuikin. Ei kun siis.
- joooojooo
Kzlzlxllxmd kirjoitti:
Myönsin vain todennäköisyyden tässä pelissä. Noh, toki pitkässä juoksussa Espanja on parempi, tässä nimenomaisessa ottelussa ei, Espanja ei tehnyt varsinaisella peliajalla 120 m,in yhtään maalia , surkea esitys.
- PelePotkaisi
Minä olen jo 50 vuottra ihmetellyt yhtä asiaa Venäjällä ? Miksi Juri Gagarin palasi takaisin Venäjälle avaruujslennoltaan ? ? Miksi ?😨 miksi juuri. Venäjälle ? ? Itse olisin valinnut Sveitsin. ,kuten vamitsi Mannerheim 😇🌿😇
- Allikuuppa
Stalin ( 44.Div ) on kuulemma kaivettu haudasta ylös ja vedetty tykkilavetilla futiskentän viereen näytille jalkapallofaneille !
- BOKSISTASISÄÄN
Tätä lukiessasi tiedät jo kumpi voitti ........... elis VOPISSAPAISTETUT.
- fyukguikhjk
Spanskit kaatui ylimielisyyteen hahahahahahaha
- HEHHHEHHHEHHHH
No niinpä nöyryyttäää, BUAHHHHAHHHAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
- Veteranfan
NATOmaa todellakin nöyrtyi Venäjälle,
NATO on huono kuten Trump aiemmin tokaisi. - JoBäckman
Venäjä voitti!3xUraa.Nato-maat Saksa,Espanja konttaa nöyrtyneinä Venäjän maalla .
- niin_teki
Mutta pahasti pataan tuli silti Espanjalle.Ja venäjä meni jatkoon välieriin:))
- JoBäckman
Vituttaako raskaasti?Venäjä taisteli vain tulos ratkaisee sama miten pelaa
- HuldaWainolainen
44daami kakki pitsialushousuihinsa big- köntsän kun Natomaa ui omassa ureassaan ! 😊
- HuldaWainolainen
heheheheheheheh 44 pissis ,issis heheheheheheh !
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mieleni harhailee sinussa
Uskon että tykkäät minusta. On vain yksi elämä. Silti jään paikoilleni ja odotan että jokin muuttuu. Menin palasiksi, ei81258- 891135
Jännitän sinua J mies
Ei tästä tulee mitään. Tuskin kaikki olis mennyt näin moneen solmuun, jos olis tarkoitettu meidät yhteen.1031037Kuinka kauan kesti että ihastuit
Kaivattuusi? Jos lasketaan siitä hetkestä alkaen kun näit hänet ensi kerran. Oliko jokin tilanne tai tapahtuma, joka voi51913Olen käyttäytynyt sinua kohtaan väärin toistuvasti
Puolustuksekseni täytyy sanoa, että ei ole ollut tahallista vaan seurausta harhaisista luuloista ja ajatuksista. Esimerk62787- 81705
Orpo suunnittelee palestiinalaislasten Suomeen siirtoa
"Sairaalahoitoa tarvitsevien lasten ottaminen Suomeen on lisäksi selvityksessä, Orpo sanoo. – Jos meillä on mahdolli170667- 35659
Tunneälyä testaamaan!
Testi pitää sisällään viisi osa-aluetta. Itse sain täydet tuosta ensimmäisestä eli 25/25. Kokonaispistemäärä oli 100/1253656Saanko mies tulla sun kainaloon nukkumaan?
En saa unta kun mietin sua❤️ Saako tulla sun viereen ja käpertyä sun kainaloon?42613