MINUA PELOTTAA YLÖSOTON TULO!

Heteroäijä

Ylösoton tuloon täytyy olla vielä ainakin 2,5 vuotta, mutta minua se alkaa jo pelottaa yhä rajummin.
Syynä sekin, että tiedän ajankohdan.
Pian siis ateistiakin alkaa pelottaa, jos minua uskovat. Ja mikseivät uskoisi ainakin siinä vaiheessa kun ajankohta tulee. Toki löytyy seurakunnan eksyttäjiä ylösoton vuonna "ei mitään hysteriaa harhaoppia koko juttu". Ja sellaisia on näemmä kirkkoihin kuulumattomien uskovienkin joukossa. Mutta Raamattu rohkaisee: "kun näette tämän kaiken, rohkaistaa itsenne ja nostakaa päänne". Raamattu siis tietää, että meitä asia jännittää ja pelottaa ja kokemuksemme on aivan Raamatun mukainen. Saamme siis pelätä aivan vapaasti ja sulkea korvamme "oikeaoppisten sielunhoidolta" älkää pelätkö. Pysykäämme erossa rauhoittelijoista. Pelätkäämme yhdessä. Se meitä oikeasti rauhoittaa kun tiedämme toistenkin pelkäävän raamatullisesti.

20

786

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ValheenLapset

      Mitään ei tule tapahtumaan taaskaan ja sitten alkaa selittely.

      • Heteroäijä

        Minulla on ylösnousemus, oikein erektio ... uskotko


    • Fkdkskdmsk

      Se on ulosotto, ja syytäkin pelätä jos et osaa elää suu säkkiä myöden.

    • q.v

      En käytä kondomia, olen ulosottomies.

    • AteistiVaan

      ”Ylösoton tuloon täytyy olla vielä ainakin 2,5 vuotta, mutta minua se alkaa jo pelottaa yhä rajummin. ”

      Älä huoli - ei sua täällä kukaan usko! Äläkä vaan lahjoita rahojasi pois ennen ”ylösottoa”. Jos niin teet, niin lahjoita vaikka jollekin uskontojen uhreja tukevalle säätiölle.

    • 12____13

      Ei pitäisi olla mitään syytä pelätä, ellet sitten ole paha rikollinen.

      "Pelkoa ei rakkaudessa ole, vaan täydellinen rakkaus karkoittaa pelon, sillä pelossa on rangaistusta; ja joka pelkää, se ei ole päässyt täydelliseksi rakkaudessa."
      1 Joh. 4:18

      • 12____13

        Eli Hellari...


    • hiihaahuuhaa

      Ja sitten ne vielä väittää, ettei usko ole mitään mielisairautta...

    • sormet.kurkkuun

      "MINUA PELOTTAA YLÖSOTON TULO! "

      Oksenna pois vaan reilusti. Se helpottaa.

    • NäkökulmaaUskontoon

      Otan osaa. Uskonnon uhrina oleminen on vaikeaa, mutta et ole ongelmasi kanssa yksin. Uskonnon uhreille löytyy oma auttava taho. Voin lohduttaa sinua sen verran, että täällä S24 viimeisin uskonnollinen armageddoni olisi ollut 1.1.2018 ja täällä ollaan vielä. Tuohon sinun 2,5 vuoteen kerkee tulemaan vielä monta mokomaa. Ja en usko, että täällä yksikään näkee syytä miksi se tapahtuisi 2,5 vuoden jälkeenkään. En tiedä mikä sinun syysi on uskoa moiseen pelotteluun.
      Mitä jos minä väittäisin, että olet tulkinnut asian väärin ja kyseessä on yltäkylläisyyden aikakausi. Minulle itselleni kerrottiin niin korkealta henkilökohtaisesti ja pyydettiin kertomaan sinulle, ettei sitä tarvitse pelätä. Helpottaisiko se oloasi?

    • Se.on.rapula

      "MINUA PELOTTAA YLÖSOTON TULO!"

      Mulla oli kans eilen aamupäivällä sama fiilis. Pahempaa oli vaan se vaihe kun pelkää kuolevansa, ja sitäkin pahempi se vaihe kun pelkää ettei kuolekaan. Edellisiltaisten makkaraperunoiden ylösotto voi jopa vähän helpottaa oloa, ainakin hetkellisesti, kunhan muistaa nestetytyksen. Ja siihen hiuskipuun voi ottaa yhden buranan..

    • uskonpasko

      Minua pelottaa se, että joukossamme elää ihmisiä jotka ovat noin pahasti sekaisin
      ja noin pahasti pihalla oikeasta todellisuudesta. Sellaiset ihmiset ovat usein hyvin
      vaarallisia sekä itselleen että toisille ihmisille, kuten fundamentalistit yleensäkin.

    • Kyseistä ylöstempausta odotti jo Jeesuksen omat opetuslapset, koska Raamattu lupasi "Tämä sukupolvi ei missään tapauksessa katoa, ennen kuin kaikki nämä tapahtuvat" (Matteus 24:34)

      Noh. Mitään ei tapahtnut, nyt kirkot ja seurakunnat tuskailevat eroavien jäsenten vuoksi. Kun kukaan ei usko Raamtun selityksiin.

      • RaamatunFaktaa

        Ei pidä paikkansa.
        Raamatussa kerrotaan, että siihenkin aikaan liikkui väärennettyjä kirjeitä!


      • Raamattu ei pidä paikkaansa, koska siihen aikaan oli liikkeellä väärennettyjä kirjeitä?

        Isoja sanoja kirstityltä.


      • q.v

        Niin no, yleinen konsensus Raamatun tuntijoiden keskuudessa on, että melkein puolet Paavalin nimiin laitetuista kirjeistä EI OLE Paavalin itsensä kirjoittamia kirjeitä.

        Niitä Paavalin nimiin laitettuja kirjeitä ovat kirjoittaneet aivan jotkut muut mutta laittamalla kirjoittajaksi Paavali, saadaan kirjeeseen parempi auktoriteetti toisin kuin kirjoittaja olisi joku "Matti Meikäläinen".


      • Eipä se näin ateistia haittaa. Omasta puolestani saa vaikka koko kirja olla täynnä valheellisia kirjeitä. Mutta kerta Raamatun kirjeet on valhetta onko riskinä että myös ylöstempaus on täyttä satua?


    • kaikkieitilaa

      Jesjesjes, Jes. 66: 18-19. Suomi on vastustanut aikansa.

    • VaviskaaKurjat

      Kaikkien vilpillisten on syytä pelätäkin. Maistraatin ylösottomies liikkuu keskuudessamme joka arkipäivä ja hoitaa siinä sivussa usein vielä haasteetkin perille.

    • Uskonto ja etenkin uskonnoissa pitäminen perustuu pitkälti pelottelun, kiristämisen ja uhkailun taktiikkaan sekä toisaalta satuiluihin Taivaan ihanuuksista ja menehtyneiden läheisten jälleentapaamisista oman kuoleman/"ylösoton" jälkeen.

      Silkkaa roskaa kaikki.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken 15-v tapauksessa ihmettelen ??

      On sääli, että pahoja ihmisiä liikkuu aina vapaana eri puolilla Suomea, mutta minkä ihmeen takia 15-vuotiaan nuoren täyt
      Maailman menoa
      596
      16388
    2. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      51
      14678
    3. Nyt ahdistaa

      Joku nuori tyttö on surmattu Valkeakoskella. En tunne ihmistä, mutta silti se koskettaa. Uutisissa oli hiljattain, että
      Valkeakoski
      377
      9258
    4. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      45
      5269
    5. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      11
      4512
    6. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      171
      3019
    7. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      111
      1810
    8. Mitä hänellä oli päällään kun viimeksi näit hänet?

      Avoimia vastauksia saa kirjoitella... Ehkä joku saattaa tunnistaa itsensä kommenttien joukosta :)
      Ikävä
      57
      1339
    9. Meidän tarinako on ohi?

      Ootko niin päättänyt?
      Ikävä
      90
      1245
    10. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      41
      1227
    Aihe