Mitä leluja ootte ostanut ?

Lelui

Mitä leluja ootte viimeksi ostanut?

26

2341

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Faarao

Jellyn!

• Faarao

Joo. Nyt on huippukivalla tarjous et saa Jellyn kaupan päälle.Vois tehä tilauksen et sais kaverille kans.

• Wej

Lasisauvan

• mast

hankin imevän sexilelun , kokeillut nyt pariin naiseen ja molemmat tuli aivan hulluksi ,
      toinen taisi pyörtyä vähäksi aikaa , taatusti toimii

• pikkuki
    • Teuvo5v

Mä ostin viimeksi legoja.

• IlvesFan

Jääkiekkopelin

• anus

dildon. 24cm sisään 7cm-6.5cm.

• Aaaah

Dildo imukupilla ja klitoriskiihotin. Varma laukeaminen

• GunterJunter

löylykauhan ostin kun sen käyttöä täällä niin suositellaan..

• Runkman

Uuden kuulavibran.Minulla on se köytettynä kalun alapuolelle ,tiukalle.Kun kävelen kirpparilla naisten vaatteissa,surisee se liivien alla.Joskus kun isoperseinen milffi lastaa tavaroitaan alahyllylle,tulee minulta orgasmi liivien alle ihailessani muhkua pyllyä.Toimii hyvin kyllä levarillakin,kun toinen runkkaa lastin "tisseilleni" tai siis isoille liiveilleni,samalla vibra saattaa antaa minulle orgasmin samaan aikaan.

• Varmastikinhyvä

American bombshell bunker buster.
      Olen viimeksi tuon ostanut.

• maijukka69

strapon valjaat kahdella vaihdettavalla sauvalla 16/4 ja 22/6 senttiset

• Younglady

Tänään tuli postista 29cm dildo, geishakuulat ja vibra :)

• OskariInsinööri

Poliisiaseman laajennusosan,veneen ja helikopterin by Lego

• Mun viimeisin "lelu" on All black'in 23, musta tekokulli. Aivan ihana. :)

• MyStim Pubic Enemy 2 Siveysvyö. Itselle ainakin turhan raju. Jos vähänkin kiihottuneisuutena laittaa niin saa tosissaan tunkea munaa sinne. Ja itsellä ei mikään iso ole. Ja sitten vaikka ihan minimillä sähköä antaa terskaan ni mulkku samantien aivan minimikokoon ja ei suostu heräilee ennen kun on häkki pois.

• kekekö

Ferrarin, punaisen

• Tilasin All Black 67:n ja nyt odotan malttamattomana postipaketin tuloa, jotta pääsen käyttää tilaamani tuotetta. On mulla entisiäkin mustia tekokulleja, mutta vaihtelu virkistää, kun ei tarvitse aina samaa käyttää. Saa hieman vaihtelua arkeen ja miksei viikonloppuunkin. ;)

• torstipekka

Mäkin koversin patjaani toisen reiän, vierasta pitää saada välillä!

• pil..di

Eilen hain matkahuollosta tilaamani PIPEDERAM EXTREME Mega fuck slut masturbaattorin.Olen tuupannut kolme kertaa,mutta ei se ole aidon naisen veroinen.Nainen on NAINEN.Joten jatkan naiseni kanssa.

• päivämatka

Tilasin matkahuollosta mänömatkan thaimaaseen. Paluumatka seksinuken kera.

• Vklnaleikitään

Pienen anustapin.

• Tj74vm

Tänään ostin paksuimman kurkun mitä kaupasta löysin..käytin sitä..laitoin sen salaattiin ja tarjosin naapurin Papalle...heh...hyvin näkyi maistuvan...heh..

• Kikkeliskok

Tuo on hyvä!! Et kai pessyt sitä ennen salaattiin laittoa? Herkullinen lisämauste salaatinkastikkeeksi.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olit niin lähellä

Taas söpis olit siinä ihan käden etäisyydellä❤️ Jos sinä ja minä olisimme olleet kahden, olisin hypännyt sun kaulaan. Sa
      Ikävä
      118
      5131
    2. Kun me näemme taas

Siihen on viikkoja, korkeintaan kuukausia. Jännite välillemme vetää meidät ennemmin tai myöhemmin toistemme läheisyyteen
      Ikävä
      33
      2792
    3. Mitä elukkaa kaivattusi

muistuttaa? Vastaan ite myöhemmin. Miehelt.
      Ikävä
      34
      2629
    4. Haleja ja pusuja

Päivääsi kulta 🤗🤗💋❤️❤️❤️ kaipaan sinua Tänäänkin.. Miksikäs se tästä muuttuisi kun näin kauan jatkunut 🥺
      Ikävä
      30
      2418
    5. Onko mukava nähdä minua töissä?

Onko mukava nähdä minua töissä vai ei? Itse ainakin haluan nähdä sinut 🤭
      Työpaikkaromanssit
      22
      1660
    6. Oletko mielikuvasi kaivatusta muuttunut

Lähiaikoina? Jos, mihin suuntaan? Miten ja miksi?
      Ikävä
      118
      1637
    7. En kirjoita sulle tänne

Enään nainen. Olen kyllä kiltisti enkä ala mihinkään kuin tosirakkaudesta. Kanssasi sitten jos se on mahdollista ja pidä
      Ikävä
      10
      1560
    8. Hei rakas sinä

Vaikka käyn täällä vähemmän, niin ikäväni on pahempaa. Pelkään että olen ihan hukassa😔 mitä sinä ajattelet? naiselle
      Tunteet
      23
      1314
    9. Hukkuu hukkuu

Mitä houdiineja nämä kun ajaa veteen
      Laitila
      96
      1177
    10. Oi mun haniseni

Mul on ihan törkee ikävä sua. En jaksais tätä enää. Oon odottanut niin kauan, mutta vielä pitää sitä tehdä. Tekis mieli
      Ikävä
      9
      1154
    Aihe