Anna minun elää oma elämäni.

AnnaElämäniTakaisin

Jos sinä joka olet uskova, tahdot, voit rukoilla ellet tahdo, sama se.

Herra, jo riittää, en tahdo enää sinua palvella, omalla kohdallani sinun palvelemisesi on ollut turhaa ja näen että se ei muutu, teit tahi pyrit tekemään mitä sitten pyritkin, niin sekin on turhaa.
Joten Herra, älä enää vaivaa ja kiusaa minua.
Jos sinulla oli suunnitelma ja valmiit teot, niin ne ovat menneet ja paniikki suunnitelma B ei ole, A suunnitelmaan parempi vaan huonompi ja en usko että tahdot tahi kykenet edes sitä viemään läpi, joten oma tahtoni on paras.
En välitä mitä sinä tahdot, et kuitenkaan kykene tahi tahdo sitä tehdä,
Joten anna minun olla rauhassa ja anna minun elämäni takaisin, mitä siitä vielä on jäljellä.
Oma suunnitelmani, C on paras, minulle, mutta ei sinulle.
Jos et etsi omaasi kuten minä nyt etsin, silloin voit osoittaa palvelijasi sanat todeksi, että sinä et etsi omaasi.
ja vaikka etsisit, älä etsi sinä minun kauttani, etsi toinen ja tee mitä tahdot ja kykenet, mutta jätä minut rauhaa ja anna elää tämä jäljellä oleva kuten minä tahdon.
En välitä mitä sinä tahdot, vaan yksin ja vain mitä itse tahdon.
Joten, vedän takaisin kaikki lupaukset, vuodesta -74 mitä sinulle olen antanut ja pyydän ja rukoilen että pyyhit pyödän puhtaaksi ja annat mitä anon:

Esirukous
Älä enää vaivaa ja kiusaa minua, anna se minulle mitä tahdon, äläkä pakota minua palvelemaan sinua.
Minun kohdallani sinun palvemisesi on ollut ja on turhaa.
Anna elmäni takaisin ja suojele minua ja varjele minua.'
Jos perille pääsen eli sieluni pelastuu, niin se on sinun tekosi, mutta siihen enkä mihinkään voi itse vaikuttaa enkä tahdo enkä pyri vaikuttamaan.
Joten kuule ja vastaa minulle.
en tahdo elää sinun tahtosi mukaan vaan oman tahtoni mukaan.
se etten ole kaikesta yrittämisestä huolimatta pääsyt pois sinun kynsistäsi, on tosiasia, joten, tarvitsen apuasi ,että voin sitten tehdä oman tahtoni ja elää oman elämäni.
En tahdo, elää miten sinä tahdot joten salli ja anna elämäni takaisin.
Isä, Jumala Kaikkivaltias, Kuule ja vastaa minulle.
kaikki muu on kiusaamista ja pahuutta.
Jeesuksen nimessä, kuule ja vastaa minulle, amen

4

251

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • EiRiistetäTätäKerskausta

Onnea Suomi, olet 100 vuotta vanha !
      Eläköön, Eläköön, Eläköön!

https://suomifinland100.fi/
      "Nyt elämme kuitenkin tilanteessa, jossa vahvankin on uudistuttava."
      ---
      Ps. 90:4
      4 Sillä tuhat vuotta on sinun silmissäsi niinkuin eilinen päivä, joka meni ohitse, ja niinkuin öinen vartiohetki.

näinhän se on näinhän se on.

Nyt Jumala Kaikkivaltias, ei ole saanut mitään merkittävää ja hyvää aikaa Suomessa 100 vuodessa!

Jos Jumala Kaikkivaltiasm antaisi "työkalu-pakin", itse tekisin 100 päivässä, mitä Jumala Kaikkivaltias, ei ole saanut aikaiseksi 100 vuodessa!

Joten:
      "Nyt elämme kuitenkin tilanteessa, jossa vahvankin on uudistuttava."
      Olkon Jumala Kaikkivaltias, Herra Sebaot, kuinka vanha ja viisas ja väkevä tahansa, ei auta, turhaa itse kehua.

Joten, itse kykenen 100 Päivässä tekemään parempaa kuin Jumala 100 vuodessa!
      ---
      2. Kor. 11:
      10 Niin totta kuin Kristuksen totuus on minussa, ei tätä kerskausta minulta riistetä Akaian maanäärissä.

Eikä kukaan, taivaassa eikä maan päällä riistä tätä kerskausta.
      Ei Jumala Kaikkivaltias, taivaassa, mikä lie, eikä
      ihminen maan päällä!

ja nyt uutta kahvia.

• SurkeaYritysJumalalta

2. Piet. 3:8
      Mutta tämä yksi älköön olko teiltä, rakkaani, salassa, että "yksi päivä on Herran edessä niinkuin tuhat vuotta ja tuhat vuotta niinkuin yksi päivä".

Nyt olen ollut reilut, 40 vuotta, Herran oma ja täydellisesti antanutm Jumalalle Kaiken vallan elämässäni.

Jumala Kaikkivaltias ei ole antanut lupauksesta huolimatta, viisautta, älyä ja ymmärrystä, vaikka sitä olen anonut tähän päivään asti!

Jos olisi itse saanut "suunnitella" elämäni, olisi se miljoona kertaa parempi!

joten, jos Jumala antaisi minun itse suunnitella, "itseni" ja kasvaa siinä, niin:
      40 päivässä tekisin parampaa jälkeä kuin "rakastava, laupias, ja armahtaainen" Isä joka, mukamas, tietää mitä tarvitsen, mitä Jumala on yrittänyt 40 vuotta!

Ja tätä kerskausta ei tee Jumala Kaikkivaltias, eikä Jeesus Jumalan Poika, tyhjäksi maanpäällä eikä taivaassa!

ja hörppy kahvia

• MinäVastaanJumala6-0

Jumala Kaikkivaltias ei ole antanut lupauksesta huolimatta, viisautta, älyä ja ymmärrystä, vaikka sitä olen anonut tähän päivään asti!

ja tämän lisäksi olen anonut, "loputtoman" listan, mitä Jumala itse sanoo hyväksi tahi sangen hyväksi.

mutta ei mitään, ei edes kykene antamaa havun neulasta metsästä, ei vesi pisaraa sateella, eikä lumi hiutaletta talvella.

Turhaa kehut itseäsi Jumala, surkea yritys, oi jospa saisin, itse näyttää miten se homma toimii!

• samase777888
        MinäVastaanJumala6-0 kirjoitti:

ja tämän lisäksi olen anonut, "loputtoman" listan, mitä Jumala itse sanoo hyväksi tahi sangen hyväksi.

mutta ei mitään, ei edes kykene antamaa havun neulasta metsästä, ei vesi pisaraa sateella, eikä lumi hiutaletta talvella.

Turhaa kehut itseäsi Jumala, surkea yritys, oi jospa saisin, itse näyttää miten se homma toimii!

eli: ei vesi pisaraa sateella =
        ei vesi pisaraa merestä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      307
      6952
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      2079
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      175
      1807
    4. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      15
      1307
    5. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      112
      1257
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      169
      1190
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1166
    8. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      54
      1086
    9. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      1041
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      982
    Aihe