Hei. Olin ehtinyt uida Mäkelän rinteen hallissa ja totesin sen melkein hyväksi halliksi. (21.9.2016-19.2.2018 1.5 vuotta) sit joku Michael niminen valvoja urputti ja soitin hallipäällikkölle. Selvitti asian ja voin uida taas. Sitten viime maaliskuussa samainen valvoja taaas. Se huipentui siihen että toukokuun lopulla se samainen valvoja ja halusi raivota minulle ja antaa porttaria kolmen varoituksen jälkeen josta en ole tehnyt mitään väärää yksi asiakas oli valittanut että olin vaihtanut rataa että saisin uida rauhassa. Mikä on että jotkut saa räyhätä hallissa ja tehdä mitä haluaa? Siinä meni halli johon tykastyin. En mee siihen hallin jos valvoja ja asiakkaa saa tehdä mitä vaan eikö hallit ole kaikille. Näköjään olen liikaa pitänyt puoliani. Meinasin viimeksi hukkua kun jotkut olivat uineet jalkoihin käsiksi käyneet kiinni ja raivosivat. Mitä Ihme touhua eikö pika uimari ajattele omaa mojoaan ? Vai eikö ne tykkää kun niille rähistään Vastauksia apua syksyn murheseen!?.
Luetuimmat keskustelut
- 901379
- 46748
Sinisilmäiselle tutulle miehelle
Iltaisin ikävä pahenee ja olet usein mielessä. Toivon merkitseväni sinulle paljon. On ihan hirveän vaikeaa miettiä, mit65687- 87678
- 20669
- 53618
Nainen ... ala olemaan miehille täysin hyödytön
Otsikossa on paras neuvo jokaiselle naiselle, jonka hän voi koskaan saada. Moni mieshän ajattelee jo nyt, että naiset o133597- 51592
- 47591
Olivia Oras
"Yle MOT:n tietojen mukaan Oras oli joutunut sairaalahoitoon helsinkiläisellä kauneusklinikalla tehdyn rasvaimun yhteyde61571