Porvooseen

N46uusimaa

Onpa kiva että jostain löytyy aurinkoa. Porvoossa iltapäivästä huomiseen asti. Vinkkejä auringonottopaikkoihin nakuna kaivataan!!!! Kokonniemen liepeillä?

13

2357

Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hardkuk

      Kelpaisko 37v mies seuraks?

      • n46uusimaa

        Jos olet mies isolla aisalla ja pidät julkinainnista niin tokkopa seurakelpaa, Laita meiliosoiteesi niin laitan alastonkuvan tulemaan niin näet millainen vittu ja persereikä odottaisi kullia.


    • N46uusimaa

      Nimimerkki taas viety. Antaa hardkukit olla. Softimpi seura on minun niinkuin monen muunkin naisen mieleen.

    • Huomenna Varlaxuddenin niemen kärkeen.

      • wekku

        Voisin lyödä vaikka tonnin vetoa olet reilustiylipainoinen rumilus jota eivät edes matut nussi. Kertokaa viisaimmat miksi suomen nakurannoilla kaikki naiset ovat 100kg ja susirumia ?


      • Siinä-se
        wekku kirjoitti:

        Voisin lyödä vaikka tonnin vetoa olet reilustiylipainoinen rumilus jota eivät edes matut nussi. Kertokaa viisaimmat miksi suomen nakurannoilla kaikki naiset ovat 100kg ja susirumia ?

        Helppo vastata. Saavat olla siellä rauhassa. Muita ahdistellaan koko ajan.


    • N46uusimaa

      Ylipainoinen olen kyllä mutten 100kg
      Ehkä ylipainoiset eivät koe oloaan mukavaksi uima-asussa ja siksi alastomuus vapauttaa. Yhtä lailla sen vapauden ja mielihyvän voi kyllä kokea kuka tahansa.

      • Isovarmasti

        Laihduta ennen nakurannoille menoa kiitos


      • N46uusimaa

        Ei tarvitse laihduttaa mennäkseen kadulle, kauppaan tai kirjastoon. Miksi siis nakurannallekaan mennessä. Olen siellä ensisijaisesti itseni takia nauttimassa kesästä, auringosta ja hyvän olon tunteesta joka tulee vapaudesta kehooni. Jos joku toinen häiriintyy minun onnellisuuden hetkestä, niin se on hänen probleema.


      • AAAron58
        N46uusimaa kirjoitti:

        Ei tarvitse laihduttaa mennäkseen kadulle, kauppaan tai kirjastoon. Miksi siis nakurannallekaan mennessä. Olen siellä ensisijaisesti itseni takia nauttimassa kesästä, auringosta ja hyvän olon tunteesta joka tulee vapaudesta kehooni. Jos joku toinen häiriintyy minun onnellisuuden hetkestä, niin se on hänen probleema.

        Älä välitä idiooteista. Nauti alastomuudesta, niin minäkin, vaikka ei ole metrin kalua näyteltäväksi. Olen oma itseni ja sillä siisti.


    • NyBorgålainen

      Hei tietäjät!
      Onko tuo Varlaxudden joku virallinen paikka, missä tälläinen miehen retalekkin uskaltautuisi nauttimaan uimisesta ja auringosta ilman vaatteita ja ilman että poliisi tulee ja vie?

      • Ei-ole-

        Virallista paikkaa ei ole.


    • N46uusimaa

      Turistina olin siellä. Ei se varmasti ole mikään virallinen. Siellö vain on rauhallinen paikka. Ei sua poliisit vie olit sitten missä tahansa rauhallisessa ja syrjöisessä paikassa jos vain käyttäydyt asiallisesti etkä provosoi käytöksellö muita. Jos vaatteellisia on lähettyvillä niin olisi hyvä osata arvioida onko se heille ok.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nainen, tervetuloa

      Tule luokseni eka vaikka viikoks tai pariksi. Saisin helliä, kannustaa ja tukea sua ja kokata lempi herkkujasi. Pääsisit
      Ikävä
      33
      7571
    2. Olisit ollut varovaisempi

      Nyt jos minut hylkäät ja et meidän asiasta minulle mitään ilmoita niin ettet edes anteeksi pyydä, niin tiedä että minä e
      Ikävä
      83
      4506
    3. Mies sinä olet kaunis katsella

      Olet myös rauhallinen, tavallinen, varovainen, lämmin, poikamainen, komea, ryhdikäs, rentotyylinen, kiva, mukava... jne
      Ikävä
      65
      3047
    4. Vastenmielisyys

      Kuvaa sinua parhaiten
      Ikävä
      55
      2156
    5. Sinulle, tahtoisin kertoa mitä

      ajattelen siitä. Ehkä olen väärässä, mutta minusta kuulostaa jonkin alulta, mutta ei kerro minkä. Se selvinnee myöhemmi
      Ikävä
      28
      1699
    6. Ensitreffit alttarilla Jyrki paljastaa hääyön intiimiasioista kameroiden sammuttua: "Fyysinen..."

      Ooo-la-laa… Ensitreffit alttarilla -sarjassa alkaa hääparien välillä ns. tunteet kuumenemaan. Lue lisää: https://www.s
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1677
    7. Persut tyrmäsivät Suomen osallistumisen Ukrainan jälleenrakentamiseen

      Siinä meni sitten kokoomusyrittäiltä bisnekset sivun suun putinistipersujen takia. Jälleenrakentamiseen osallistuvat mu
      Maailman menoa
      351
      1463
    8. Miksi suomussalmelaiset haisee niin pahalle?

      Kaupassa käydessä huomaa, miten monet ihmiset haisee todella kammottavalle. Eikö täällä osata käydä pesulla tarpeeksi us
      Suomussalmi
      14
      1379
    9. Miksi miehet pelkäätte jotain naista?

      Iskeekö ujous, paniikki ja hävetys. En ole niin pelottava miltä vaikutan vink vink.
      Ikävä
      58
      1109
    10. Nuorisojoukko ryösti merkkikengät teinipojan jalasta Helsingin Itäkeskuksessa.

      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010709501.html Muun muassa näidenkin rikosten huomattavan suurista kasvamismääristä vi
      Maailman menoa
      276
      1060
    Aihe