Verottajalla muutama euro saatavia....
Laiturifirman tilanne?
7
1928
Vastaukset
- veromies
Tilataan likitiedot siitäkin.
- kuvii
Minä olen sitä mieltä että verot pitää maksaa koska niillä pidetään sosiaaliturvaa yllä.
- Törkeää
Tiedoksi vain täällä toisten mahdollisilla verovelkatiedoilla metelöiville. Verovelkatietojen käyttö tälläisiin tarkoituksiin on rikollista toimintaa! Velallinen ja tietysti myös poliisi saa halutessaan tiedon järjestelmästä tiedot ottaneen ihmisen/yrityksen tiedot. Tässä erittäin raskauttavana tekijänä se että asiasta on tehty julkinen! Palstan moderaattorin syytä poistaa koko tämä ketju!
- kurnii
Ehdottomasti kannattaa tilata lokitiedot ja haastaa oikeuteen että vielä pitäis verojakin maksaa.
- plussa
Joutuuko maksaan korvauksia
- www.protestilista.com
Protestilista on julkinen netissä
- pattitilanne
mutta hei kuule ei saa lukea vaikka on julkinen. kurkkia ja urkkia saa hei.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984