miten kannattaisi lähettää rahaa venäjälle
rahan lähettäminen venäjälle
4
1530
Vastaukset
- Hahhaa
Pankin kautta, pankki vaan kysyy minne raha menee, kirjoitat sen kyselyyn ja se on siinä.
Tai minä vien mennessäni, enkä varasta. - hyvinrullaaaa
Googleen "putin tuki" niin siitä se lähtee ja sama russiaksi niin vielä parempi.
- HarkiheNyyyyy
Eiköhän neuvostojohdolla ole riittämiin rahoja syyrialaisten pommituksiin ilman sinun rahalähetyksiäkin?
- Anonyymi
Miten onnistuu rahan lähettäminen Itä-Ukrainaan / Venäjään liittyneiden alueiden sodasta kärsiville kansalaisille jotka tarvitsevat taloudellista tukea?
Eli jos henkilöllä joka siellä asuu on vaikka Sberbankin tili ja kortti, niin miten rahansiirrot Suomesta sinne onnistuu jos haluaa auttaa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 723033
- 552685
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322295- 792168
- 951976
- 361803
- 121566
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171517Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil301360Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?291329