Mihin käytetyt huonekalut joensuu

ihmettelijä

Kuka osaa neuvoa mihin käytetyt huonekalut?

14

7002

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Tässä_aluksi

Kyselehän esimerkiksi seuraavanlaisista paikoista josko olisi kiinnostusta, ja ellen väärin muista, niin hakupalvelukin on ilmainen.

Penttilän kierrätyskeskus
      Penttilänkatu 7-9, 80220 Joensuu

Uusio- ja Rakennustori
      Teollisuuskatu 5-7, 80100 Joensuu

• Lisäys

..ja tietysti Kontti.

• ihmettelijä

Ei edellä mainittuihin kelpaa täytyy olla uusia ennenkuin huolivat,ei saa olla käytön jälkiä.

• OlisikohanNäin
        ihmettelijä kirjoitti:

Ei edellä mainittuihin kelpaa täytyy olla uusia ennenkuin huolivat,ei saa olla käytön jälkiä.

Elä höperehä, iso immeine!
        Kunha nyt ovat kohtuullisen siistissä kunnossa niin hyvin välttää, jos nyt ylleesä ovat sellasia jota ei jo muutenki oo liian paljo.
        Sen rohkenen eppäillä ettei ruskeita kirjahyllyjä vissiinkää kannata tarjota kun ne ei kenellekkää kelepaa.

• Eläke.Immeinen

Kannattaa valehdella kun tarjoaa niille, että ovat hyvässä kunnossa, sillä nuo paikat ottaa vain hyväkuntoisia.

• kokemusta

Uusio- ja Rakennustorilla yleensä palkaton työvoima kunnostaa huonekalut. Huonekalut myydään kunnostettuna kovilla hinnoilla.

• Tämä_on_todettu

Vai että kovilla hinnoilla!
        On oltava jo tosissaan pers' aukinen jos niitä hintoja pitää kovina. Olen pitänyt itseäni hyvinkin köyhänä, mutta en siitäkään huolimatta osaa pitää edes kaikkeni yrittämällä ko. paikkojen hintoja kovina.

• töissä_siellä_olen_ollut

Itse en köyhänä ostaisi kyseisestä puljusta huonekaluja.

• Kuka_mitenkin
        töissä_siellä_olen_ollut kirjoitti:

Itse en köyhänä ostaisi kyseisestä puljusta huonekaluja.

Ei oo pakko jos ei taho!

Minä puolestani olen tyytyväinen siihen mitä olen hankkinutb kierrätyskeskuksesta.
        Muiden tavaroiden ohella erittäin hyvä ostos oli myös lähes 3 vuotta sitten 40€ maksanut Rosenlew Passeli kapeamallinen pesukone joka vaikuttaa vieläkin uudelta.

• Irmelieronen

Joensuunkotien asukkaat ottaa mielellään vastaan huonekaluja koska Sossu tiukentunut linjaansa uusien huonekalujen ostoon maahantunkeutujien hankintojen vuoksi

• Reimala

Ehdottomasti naapuritalon jätekatokseen

• Anonyymi

Olisin lahjoittanut sohvan Konttiin. Ensin odotin noutoa yli kaksi viikkoa ennen kuin Kontilla oli seuraava vapaa noutoaika. Noutopäivänä odotin kolme tuntia kuljettajia kun sovittu aika tuli ja meni. Ja kun lopulta tulivat paikalle niin ei tavarat kelvanneet. En ikinä enää asioi tuon puljun kanssa.

Viimeksi kun kävin asiakkaana Kontissa niin sisustusosastolla oli myynnissä KIVI. Joten luulisi ettei taso ole hirmu korkealla.

• Anonyymi

Onkilammentien varteenhan nuo ruudinkeksijät kalunsa kippaavat ja sen jälkeen äkkiä pois paikalta perävalot vilkkuen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olet minua

vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va
      Ikävä
      132
      2993
    2. Ruumis ojassa

Kukahan lie ollu, mistä lie löydetty. No ikävä tataus.
      Oulainen
      7
      1417
    3. Mies pyysi rahaa

Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?
      Ikävä
      220
      1316
    4. Jos tapaisimme uudelleen?

niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J
      Ikävä
      70
      1181
    5. Mitä piirteitä rakastat

Eniten kaivatussasi?
      Ikävä
      44
      1151
    6. 37
      1021
    7. Mites nyt suu pannaan

Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va
      Sysmä
      38
      1001
    8. Taas Lieksassa tyritty

Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke
      Lieksa
      133
      957
    9. Hän on niin

Hyvännäköinen. Vaikea vastustaa
      Ikävä
      47
      944
    10. Nähdäänkö ensi viikolla

paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.
      Ikävä
      36
      877
    Aihe