Maikka raivosi sikana

Lilly1975

"Tossa meinasin ajaa kanttariin ja se maikka raivosi aivan sikana".
Ope sattui tietämään kenestä toisesta maikasta oli kyse ja kysyi oppilaansa kaverilta, joka istui takapenkillä, oli halunnyt mukaan ajotunnille.

Siis tarkoitatko että sejase maikka huusi, sikana ?

Tyttö takapenkillä oli mennyt aivan vaikeaksi ja yritti päästä eroon tilanteesta.

KYSYMYKSENI NUORILLE.
Miksi joillain teistä on noin vahva pyrkimys antaa väärää todistusta muista saadaksenne tuoda itseänne esiin?
Vanhempienne vai kenen hyväksyntää kerjäätte?

6

1534

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lilly1975

Kertokaa muitaki autokoulukokemuksia, liiottelematta.

• blondii

Kanttareihin saa törmätä aivan hyvin, sitä varten ne on tehtykii!

• Karimo

Eikö kanttarit oo rajana autojen ja jalkulkijoiden välillä eikä törmäilyä varten.

No, mun sisko oli hermona ajotunneilla ni sen vanha ope (eläkeläinen ?) oli pitänny toisinaan kättään systerin reidellä. Ei se sitä ollu häirinny kun ei siinä ollu mitään lähentelytarkotusta mut systeri vaan sano ettei se ehkä kuitenkaa ihan oikein ollu.

• Lilly1975

Siis mä' sain kerran maistaa tota jäätelöä ja se oli aivan taivaallsta, siis mä olin aivan ekstaasissa ja ajattelin et syön sitä koko loppuillan vaikka lihoisin kuinka paljon.

Siinä lainaus kaupan hyllyjen välistä kahdelta nuorelta neidolta. Mistä nuo ylisanat tulee? Miksi ette puhua asioista niiden oikeilla nimillä? Miksi kaikki pitää olla niin ekstaasia vaikka ei oliskaan?

• aivanmieletöntä

Oliko se pukeutunut siaksi?

• Oppipoppilas

Viisitosta vuotta sitten ajoin kortin ja silloin haukuin teoriatuntien pitäjän aivan taidottomaksi, koska ei kertonut perusasioita lähes ollenkaan.

Vasta vuosia myöhemmin olen tajunnut, et se kertoi mulle liian syvällisiä asioita, koska en ollut tehnyt kotitehtäviä ja perehtynyt niihin perusasioihin.

Tarkoitus olis ollu kotona tutustua alkeisiin jotta sitten teoriatunneilla ymmärtäisi niitä hieman syvällisempiä juttuja mitä maikka kertoi mm. omien kokemustensa muodossa.
      No sorry vaa, maikka sai turhat haukut, kirjallisena valituksena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mihin kaivattusi

Ja sinun juttusi kaatui?
      Ikävä
      181
      8367
    2. En löydä sinua

En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k
      Ikävä
      26
      4538
    3. Ketä julkkista

kaivattunne muistuttaa?
      Ikävä
      50
      4108
    4. Tunniste

Jonka vain sinä ja kaivattusi tietää. ⬇️
      Ikävä
      54
      3542
    5. Opettelen sun jokaisen virheen

ja rakastan sua.
      Ikävä
      51
      3116
    6. Miten, milloin

Se onnistuisi sun luona
      Ikävä
      50
      2870
    7. Ne oli ne hymyt

Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä
      Ikävä
      26
      2566
    8. Haluan huomiota sulta

nainen…tiedoksi. 😥❤️ -M-
      Ikävä
      35
      2218
    9. Anteeksi kun käyttäydyn

niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv
      Ikävä
      38
      2033
    10. Mitä haluat oikeasti

Mun ymmärtävän? Sitäkö ettet rakasta ja ole valmis mihinkään?
      Ikävä
      29
      2026
    Aihe