Noniin. Ajokoe pitenee, oliko se nyt 65 minuuttiseksi. Onko jo joku ehtinyt tuon uudistuneen ajokokeen suorittamaan? Miten kävi ja miksi? Itselläni se on edessä huomenna. Palaan asiaan sen jälkeen omien kokemusten pohjalta.
Uudistunut ajokoe, kokemuksia
Teppo83
1
610
Vastaukset
- Kuskijäbä
Itellä oli tänään, itse ajamista on oikeasti vain 45 minuuttia, käytiin läpi parkki etu-ja takaperin, auton laitteiston tuntemusta, pari moottoritielle liittymistä ja maantieajoa. Periaatteessa sama koe ku ennenkin, ainoo ero että pysähdyttiin monesti tarkistamaan erilaisia juttuja autosta. Ja mitään konflikti-, virhe tai hyvä suoritus merkintöjä ei enää ole vaan pelkkä kirjallinen palaute lopussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848495
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264598- 504158
- 573669
- 513156
- 502920
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262626- 382404
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292066