"Kirppukasa"?

Onko sinulla narunpätkässä kirppukasa..Piti olla seuralainen...
8823
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

Pikemminkin punkkikasa, lähes joka päivä saa nyppiä punkkeja. Parhaiten se onnistuu aikaisin aamulla.

Äänestä
  • Liekinheitin paras punkin poistaja. Koirakin tykkää, lämmöstä.

Äänestä

En ole koiranomistaja mutta jos jotakin mieltä pitää olla niin kyllä koirasta on lähes yhtä kova vastuu
ja huolehtiminen kuin lapsesta. Turkkiakin pitää hoitaa muunmuassa.

Äänestä

Antaisin muutaman vuoden elämästäni jos vielä pääsisin silittämään edesmennyttä koiraani. Niin suurta kaveruutta ja uskollisuutta ei taida ihmisistä löytyä kuin tuolla koirallani oli

1Äänestä
  • .............................. En ole koskaan nähnyt villieläimen säälivän itseään. Lintu putoaa kuolleeksi jäätyneenä oksaltaan. Koskaan säälimättä itseään - DH Lawrence ...

Äänestä

• toni.smolander kirjoitti:

.............................. En ole koskaan nähnyt villieläimen säälivän itseään. Lintu putoaa kuolleeksi jäätyneenä oksaltaan. Koskaan säälimättä itseään - DH Lawrence ...

Tuli kyyneleet silmiin mulle https://www.stara.fi/2020/10/31/huumekoira-dani-on-kuollut-ohjaajalta-koskettava-muistoviesti/

”Tänään on se päivä,

kun minun matkani on kuljettu loppuun.

Olen sairas ja voimani ovat ehtyneet,

älä siis pyydä minua jaksamaan pidemmälle,

vaan pidä minua sylissäsi

ja kerro minulle kaikista yhteisistä vuosistamme.

Silitä turkkiani niin kauan

kunnes olen kulkenut rajan yli

ja sydämeni on sammunut.

Muistele minua mutta älä takerru minuun,

vaan jatka eteenpäin.

Kun aika koittaa, kohtaamme jälleen,

emmekä eroa enää koskaan.”

Äänestä

• Toni pääsi silittämään uskollista koiraansa kun lähti sen luokse rajan toiselle puolelle?

Äänestä

Ja lisäisin vielä edelliseen että koirat ovat kyllä myös hyödyllisiä ja tarpeellisia jos ajatellaan mm. pelastus- ja rajatyön ammattialoja.

Äänestä

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Kommentoi aloitusta

onkinriesa kirjoitti:

Onko sinulla narunpätkässä kirppukasa..Piti olla seuralainen...

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu