Onko sinulla narunpätkässä kirppukasa..Piti olla seuralainen...
"Kirppukasa"?
9
631
Vastaukset
- Kurjala
Pikemminkin punkkikasa, lähes joka päivä saa nyppiä punkkeja. Parhaiten se onnistuu aikaisin aamulla.
- ulostaja
Liekinheitin paras punkin poistaja. Koirakin tykkää, lämmöstä.
- karvaturrit
En ole koiranomistaja mutta jos jotakin mieltä pitää olla niin kyllä koirasta on lähes yhtä kova vastuu
ja huolehtiminen kuin lapsesta. Turkkiakin pitää hoitaa muunmuassa. Antaisin muutaman vuoden elämästäni jos vielä pääsisin silittämään edesmennyttä koiraani. Niin suurta kaveruutta ja uskollisuutta ei taida ihmisistä löytyä kuin tuolla koirallani oli
.............................. En ole koskaan nähnyt villieläimen säälivän itseään. Lintu putoaa kuolleeksi jäätyneenä oksaltaan. Koskaan säälimättä itseään - DH Lawrence ...
toni.smolander kirjoitti:
.............................. En ole koskaan nähnyt villieläimen säälivän itseään. Lintu putoaa kuolleeksi jäätyneenä oksaltaan. Koskaan säälimättä itseään - DH Lawrence ...
Tuli kyyneleet silmiin mulle https://www.stara.fi/2020/10/31/huumekoira-dani-on-kuollut-ohjaajalta-koskettava-muistoviesti/
”Tänään on se päivä,
kun minun matkani on kuljettu loppuun.
Olen sairas ja voimani ovat ehtyneet,
älä siis pyydä minua jaksamaan pidemmälle,
vaan pidä minua sylissäsi
ja kerro minulle kaikista yhteisistä vuosistamme.
Silitä turkkiani niin kauan
kunnes olen kulkenut rajan yli
ja sydämeni on sammunut.
Muistele minua mutta älä takerru minuun,
vaan jatka eteenpäin.
Kun aika koittaa, kohtaamme jälleen,
emmekä eroa enää koskaan.”- Anonyymi
Toni pääsi silittämään uskollista koiraansa kun lähti sen luokse rajan toiselle puolelle?
Ja lisäisin vielä edelliseen että koirat ovat kyllä myös hyödyllisiä ja tarpeellisia jos ajatellaan mm. pelastus- ja rajatyön ammattialoja.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1281488- 371401
- 671215
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa541149- 69994
Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi254954Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei193934- 73911
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää15823Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106818