Olen muuttamassa tähän kyseiseen tuppukylään, ja alkoi mietityttää että mistä perekeleestä täältä saa kunnon krapula mättöjä? Parkanosta ehkä mutta kuljettaako tänne asti??
Mistä kebabbia
10
540
Vastaukset
- Pakasteallasauttaa
Hae kaupan pakastealtaasta ja lämmitä mikrolla.
- TomiBjörck
Ei kyllä kuljeta eli saat varautua itse hakemaan.
- teretuloaperäkylälle
Heh, vitsinpä väänsit. Ei erämaassa kotiinkuljetuksia ole, jollet itse pyöräile/mopoile/(m)autoile Parkanosta hakemaan kebabbia. Tai sitten kävelet Tä(h)tiportille muuta grillimoesseauta mussuttamaan - Huom! Auki vain keväästä syksyyn.
- Karvarann
Hyi helkutti jotain kebabbeja, perunaa ja läskisoossia sen olla pitää!
- härskiä_fläskiä
*Härskiä* fläskiä ja riakonaalihousuja niillä on pärjätty vuosikymmenet
- jassesetä
Krapula paranee pontikalla siihen mitää mättöjä tarvita!
- PidäHuolta
Älä muuta...kuolet tänne.
- lähtökuopissa
Mutta on täällä yksi hyvä asia, täältä pääsee nopeasti pois joko Järvisuomentietä, Kolmostietä tai junarataa pitkin ;)
- Rakastunu
Kihniö on parhaita paikkoja maailmassa, puhtaat vedet kaunis luonto ja mukavia ihmisiä, täällä sielu lepää. Tottakai on juorukelloja ja kateutta kun pieni paikka, mutta ei ainakaan itseäni haittaa yhtään. Muuttakaa tänne suosittelen.
- Kepattiakukaasyö
Ei Kihniös mitään kepattia saa. Me ollaan Eu: ssa ja syödään ainoastaan Eu ruokaa. Täällä joskus oli kepattipaikka muttei menestyny. Tavara ei vaihtunu ja sieltä sai ruokamyrkytyksen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän475146- 3261918
Nainen, se auttaisi jo paljon minua
tuskissani, jos tunnustaisit sinulla olevan tunteita, vaikka et haluaisikaan suhdetta. Olisi upeaa tietää, että olen sin1131838Anja ja Janne
Eli nämä kosulan manipellet sai raploojan tubetuksen loppumaan,sitten selitellään uusimmalla videolla ettei heillä ollut701517Tässä epämiellyttävä totuus
Sinä olet henkisesti sairas ja se on epämiellyttävä totuus jota välttelet ja jota et halua kuulla sanottavan. Sinä elät681467- 811214
Elämäni rakkaus
Miten hirveästi haluaisin olla lähelläsi, halata sinua ja kuiskata monta kertaa, että rakastan sinua. Hyvää yötä! Mieh321213- 361056
- 421035
Mikä sinussa on parasta
Olet sellainen ihana kokonaisuus, että en löydä huonoa juttua. Mutta siis parasta. Tarmokkuus, pitkäjänteisyys, kädet, ä21984