Rukoillaan, että saadaan Jumalan voimasta antaa anteeksi kaikille ihmisille, jotka on kohdelleet meitä väärin, sillä katkeruus ja kostonhalu tuhoaa meidät lopulta kokonaan, ja näin vihamiehet ja vastustajamme saisivat vain yhden ilonaiheen lisää.
Jos väärintekijät eivät tunnusta vääryyttänsä, niin hänet on jätettävä Jumalan käsiin, joka aikanaan saattaa väärintekijät vastuuseen teoistaan.
Me emme saa toivoa pahantekijälle Jumalan kostoa, vaan rukoilla pahantekijän puolesta, että hän tekisi parannuksen ja saisi Jumalan armon. Kun elämme anteeksiantamuksessa pahantekijää kohtaan, niin se on kuin tulisten hiilten kokoamista hänen päänsä päälle, joka tarkoittaa sitä, että pahantekijä kokee omantunnontuskia ja häpeää tekojaan. Anteeksiantamus sekä rakkauden kokemus voi johtaa hänetvparannukseen sekä tunnustamaan pahat tekonsa.
Room12:
17 Älkää kenellekään pahaa pahalla kostako. Ahkeroikaa sitä, mikä hyvää on kaikkien ihmisten edessä.
18. Jos mahdollista on, ja mikäli teistä riippuu, eläkää rauhassa kaikkien ihmisten kanssa.
19. Älkää itse kostako rakkaani, vaan antakaa sijaa Jumalan vihalle, sillä kirjoitettu on: ” Minun on kosto, minä olen maksava, sanoo Herra”.
20. Vaan jos vihamiehelläsi on nälkä, ruoki häntä, jos hänellä on jano, juota häntä, sillä näin tehden kokoat tulisia hiiliä hänen päänsä päälle.”
Annetaan anteeksi
NäinSeVaanMenee
1
115
Vastaukset
- Sirkka.Auttaja
Rukoilen sinulle tapaturmaa. Tämän jälkeen sinua voi verrata kasvikseen. Tämä poistaa kaikki huolesi.
Rakas Jumala huolehtii sinusta ja antaa sinulle armon.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!
Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!1082284- 841995
- 531582
Nyt tiedän
Että joku on lahjonut jonkun tai olemme idiootteja. Nuo kokkareiden päsmärit tuli valituksi valtuustoon. Onnea vaan kai501506- 1541498
Sanna Ukkolan kolumni: Rautarouva, joka unohti joukkonsa - Riikka Purran pitäisi katsoa peiliin
"Historialliset tappiot eivät synny vahingossa. Ne syntyvät, kun johtaja unohtaa, ketä hänen piti palvella, kirjoittaa I481394Oletko ymmärtänyt
Oletko ymmärtänyt jotain kaivatustasi lähiaikoina tai oletko muuttanut mielipidettäsi kaivatustasi?1441314Kepun hegemonia jatkumassa vankkana Puolangalla
Tuuliviirien vallankumous jäi pahasti piippuun!261166- 1111135
Paraneeko ilmapiiri nyt?
Paraneeko kunnallispolitiikan ilmapiiri nyt kun persuilla meni vaalit päin pers3ttä ja änkyräpersut tipahtivat vilttiket251094