Minkälainen huolto väli kyseisessä autossa on käsikirjassa suositus esim öljynvaihdolle?
Vastaukset 4
- Vitaristi17vm
20.000 välein öljynvaihto/tai vuosi .mutta itse suosittelen turbo koneessa tiuhempaa vaihto väliä.turbo on Suzukissa niinkuin muissakin öljyvoideltu ei kannata pitkittää vaihtoa.omassani ensihuolto 2000 niin läksi mahdolliset tehdas partikkelit pois ja sitten n15000 välein suurin syy kaikissa turbo kokeellisessa merkistä riippumatta turbon vioittumisiin on öljynvaihdon säästäminen
- 1.4booster
Onko ollut hyvä hankinta? Paljonko on mittarissa kilometrejä? Onko ilmennyt mitään "lasten tauteja"
- Vitaristi17vm
Mielestäni ihan ok ostos ei lasten tauteja.jos jotain sanottavaa pitää pitäisi keksiä niin karkealla alustalla ajettaessa rengas äänet kuuluu ehkä vähän liian selvästi johtuen osin leveistä matala profiili renkaista.niiden vaihto harkinnassa kunhan vähän vielä kuluvat.talvella lämmin auto .kaiken kaikkiaan ole tyytyväinen auton hinta/laatu ja ominaisuuksien suhteen tämä tietysti on jokaisen oma tunne asia .talvella keli kun huononee niin Vitaralla ominaisuudet tulevat paremmin esille. Nyt minun mittarissa on 27.000.normi öljyn vaihto huoltojen hinnat pyörii 200e kahta puolta
- Junous
Kerran kesässä kun muistaa vaihtaa öljyt, niin motti pysyy kirkkaana, jos ei ny kilsoja tule liikaa niiku kaupallisessa ajoissa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 43945
- 95933
Tiesitkö? Jorma Uotisen EX-rakas on Helena Lindgren - Nämä ovat välit nyt: "Me ollaan..."
Jorma Uotinen ja Helena Lindgren olivat avoliitossa v. 1982-1999. Pariskunta oli aikansa näyttävä julkkispari, missä i19775- 116731
Anteeksi J-mies
Anteeksi että myötävaikutin siihen että rakastuit minuun, jota et voi koskaan saada. Viimeksi kun näimme ja katselimme t80678Olet nainen ollut vaikein rasti
Eniten olet tunteitani myllännyt ja niitä kuluttanut, ja tuottanut. 🤔34624- 43621
Minä muistan
Minä muistan sinut nauravana. Sellaisena, joka sai tavallisenkin hetken tuntumaan vähän kevyemmältä, kuin huoneeseen ol45610- 19596
- 46568
Kenen viisautta on ollut laittaa tie väärällä murskeella pilalle
Kenen viisautta on ollut kun Siimeksen/Kylmänpurontie pantu pilalle kun on ajettu liian karkeaa mursketta. Rengasliikke20545- 33533
- 36522
Siinä kävi mies nyt niin että tämä ämmä muuttaa ulkomaille
Vuonojen maa kutsuu, joten ei hätää. Et kuule minusta enää. 😂 Lycka till! Ämmä riittää.66509- 25502
Ähtäri on taas TV: n ja radion ykkösuutinen
Uusi podcast on julkaistu ja on nyt kuunneltavissa. Mot on tehnyt hyvää työtä! Mikko Savola ja kepu ei ota mitään vast44486Mitä muuta on olemassa kuin lisääntyminen
Jos mies ei pääse lisääntymään niin mikä hänen osansa elämässä on? mitä jää jäljelle? Hän on vain muiden palvelija kok107483Koska Martina viettää aikaansa lapsiensa kanssa
Äiti vaan juoksee miehen perässä Tallinnassa, Lontoossa, Turussa. Kyllä oli kätilö oikeassa, kun sanoi, että ei olisi ka132460- 44454
- 61435