Ei naiset arvosta

eipä

Tykkää pehmo mihistä.

11

303

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sopivastipehmo

      Itse tykkään sopivalla tavalla pehmeistä miehistä. Tykkään että mies osoittaa tunteitaan ja huomioi minua, eikä ole itseään täynnä. Haluan kuitenkin itse herkkänä ihmisenä että mies on myös vahva, että voin turvautua häneen pahoina päivinä ja hän pitää minusta huolta. Seksikästä on hyvä itsetunto, terveellä tavalla. Molemminpuolinen kunnioitus, huumori, luottamus, niillä pääsee pitkälle.

      • Eimitäänmerkitystä

        ". Haluan kuitenkin itse herkkänä ihmisenä että mies on myös vahva, että voin turvautua häneen pahoina päivinä ja hän pitää minusta huolta. "

        Aivan ja kun hän ei ole vahva ja hänellä on huono päivä niin...

        hylkäät hänet koska hän ei silloin se mies jota haluat.

        "sopivalla tavalla pehmeä mies"

        On siis sinun kannalta sopiva että sinä voit olla aina pehmeä eikä koskaan vahva eikä hyväksyä miehen heikkoutta.

        "Seksikästä on hyvä itsetunto, terveellä tavalla. "

        Ja sinulla on paska itsetunto, huonolla tavalla joten tahdot jonkun pitämään sinusta huolta koska olet "herkkä ihminen".

        Mies ei saa sitä olla koska hän on mies ja sinä säälittävä heikko nainen.


      • Sopivastipehmo

        Nyt kyllä ymmärsit tahallasi väärin. Hyvää jatkoa sinullekin <3


    • kirjoitusvirheitäen

      Rakastan pehmmiehiä.

    • Kyllä_näin_on_

      Sillon on katsonut vääränlaisia naisia ..
      Mies jolla on tunne älyä ja osoittaa tunteitaan eri muodoissaissaan naiselle on ihan parasta.

      • Fodhwirognfi

        Ihminen joka osottaa tunteitaan koetaan nykyään palloksi jalassa. Seurustelu/ihmissuhteet on pelkkää sumutusta ja peliä jolla saada oma asema ja itsetunto nousemaan, sitä mukaa kun sitä saavutetaan ja löydetään uusi oksa mihin tarttua, todetaan edelliselle että ei vaan toimita yhteen. Jos uusi oksa onkin pettävä, koitetaan juonia takasin edellisen syliin/lompakolle/sänkyyn. Sitä kutsutaan ihmisluonteeksi ja sille ei voi mitään. Samalla valitetaan ettei kukaan ymmärrä ja arvosta vaikka itse kusee muiden päälle tasan samaan tahtiin.


    • Kaikenlaisista

      Mä tykkään miehistä.

    • Nyt rupes tekeen mieli pehmistä :D

      • softis

        Mä söin tänään pehmiksen. :)


    • Mustarinta

      Vaikuttaa siltä, että naiset hyväksyvät miehiltä todellisuudessa tunteiden kokemisen ja näyttämisen sijaan niiden peittämisen, tai insinöörimäisen analysoinnin.
      Esimerkkinä vaikkapa näin: Kun nainen ilmaisee epävarmuutta ja heikkoutta, odotetaan mieheltä varmuutta ja vahvuutta. Mutta entäs kun mies haluaa ilmaista epävarmuutta ja heikkoutta (ja jokaikinen mies niitäkin joskus kokee), niin mitä tekee nainen? Osoittaa sääliä ja häpeää, sekä uhriutumista, että mies olisi taas se vahvempi ja nainen voisi taas tuntea olevansa nainen miehen turvallisessa kainalossa. Naisen logiikalla miehen pitäisi nyt tuntea itsensä jälleen itsevarmaksi ja vahvaksi, mutta kun se ei toimi niin! Mies jää ilman ymmärrystä ja vahvemman tukea, yksin omien tunteidensa kanssa ja joutuu jälleen kerran lohduttajan ja tukijan rooliin. Sellainen tuntuu häpäisyltä. Miten te naiset luulette, että yksikään mies enää tämän jälkeen haluaisi haavoittuvimmillaan osoittaa tunteitaan teille? Siksi mies turvautuu mieluummin kavereihin ja viinaan. Kaveri ei uhriudu ja hae huomiota, vaan on se vahvempi, johon voi tukea ja luottaa. Ja naiset ihmettelevät, mikseivät miehet enää puhu ja avaudu heille tunteistaan. Siksi mies alkaa esittää tunteensa hallitsevaa, vahvaa persoonaa, vankkaa ja vahvaa miestä, vaikka on sisältä pelkkää juoksuhiekkaa. Jos mies osaa puhua tunteista tieteellisesti ja analysoiden, ja esittää kuuntelevaa ja kiinnostunutta, on nainen tyytyväinen; siinäpä vasta oivallisen tunneälyinen mies! Kuitenkin mies on yksin ja hukassa kuin Mikki merihädässä omien tunteidensa, sekä ymmärretyksi ja huomioiduksi tulemisensa kanssa.
      Mutta ei vika ole pelkästään naisissa, tai miehissä. Vika on siinä, että toinen puhuu kiinaa ja toinen suomea. Ja pahimmassa tapauksessa molemmat ovat vielä toisilleen sokeita.

      • hyvinanalysoitu

        Tosi hyvä kirjoitus. Noinhan se monesti menee, ymmärtämättömyyttä toisiaan kohtaan ja yksin tunteidensa kanssa jäämistä niin miehellä kuin naisella.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1408
    2. Minun oma kaivattuni

      Ei ole mikään ilkeä kiusaajatyyppi, vaan sivistynyt ja fiksu sekä ystävällinen ihminen, ja arvostan häntä suuresti. Raka
      Ikävä
      61
      1271
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      9
      1215
    4. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      28
      1157
    5. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      29
      1155
    6. Tervehdys!

      Sä voit poistaa nää kaikki, mut mä kysyn silti A:lta sen kokemuksia sun käytöksestä eron jälkeen. Btw, miks haluut sabot
      Turku
      64
      1067
    7. Pelastakaa Lapset: Netti ei ole turvallinen paikka lapsille - Erätauko-tilaisuus to 25.4.2024

      Netti ei ole turvallinen paikka lapsille, mutta mitä asialle voi vanhempana tehdä? Torstaina 25.4.2024 keskustellaan ne
      Suomi24 Blogi ★
      13
      1053
    8. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      33
      1048
    9. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      7
      1043
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1032
    Aihe