Olen jo kauan miettinyt yhtä elokuvaa, josta näin pätkän ollessani lapsi. Värillinen kuva ja luultavasti tehty 80-luvulla. Elokuvan alussa joku mies pakottaa 12-vuotiaan tytön avaruusalukseen tai aikakoneeseen, en tiedä mistä syystä. Vanhemmat jää katsomaan ulkona eivätkä voi mitään asialle. Kun alus on perillä, tyttö huomaa miehen kuolleen. Seuraavassa kohtauksessa näytetään jotain nuoria kuuntelemassa kovalla musiikkia korvalapuista. Onko kenelläkään tietoa mikä elokuva voisi olla kyseessä?
Muistaako joku tämän elokuvan nimen?
3
1608
Vastaukset
- Haluantietää
Kyseinen elokuva siis englanninkielinen. Toivottavasti jollakin jotakin tietoa.
- Haluantietää
Onko muita 70- tai 80- luvulla eläneitä, jotka ovat nähneet kyseisen elokuvan? Tapahtumahetkellä, jolloin mies vei tytön aikakoneeseen (tai avaruusalukseen), oli ilta, jos tästä apua. Seuraavassa kohdassa näytettiin jossain käytävällä nuoria, jotka kuuntelivat musiikkia korvalapuista kovalla ja heidän oletettavasti äitinsä huusi heille jotain. Todennäköisesti USA:ssa tehty tämä kuva ja 70- tai 80-luvulla. Voi olla tv-sarjakin. Muuta en valitettavasti muista.
- Haluantietää
Selvisikin toista kautta. Sarja on Girl from tomorrow.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774662- 1801957
- 1241640
- 1351211
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161131- 351056
- 78953
- 52926
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4858