Pyhpyhin me

Ihmetellä_täytyy

Keitä ovat nimimerkki pyhpyhin me, joita muiden valheet eivät hetkauta? Hän itse vastaa:
1. Adventismin viittaan puettuja saatanan kätyreitä me olemme. Huijareita. Kusettajia.
2. Me vittumaisen adventistit ja sdanistit.

Ihmetellä täytyy, miksi joku haluaisi mustamaalata omaa seurakuntaansa pyhpyhin tavalla. Onko jollakin kokemusta ovatko tuollaiset tyypit todellisuutta adventtiseurakunnan piirissä. Voiko seurakunnan opetus johtaa noin pirullisiin kommentteihin vai onko kysymys yksilön psyykkisestä häiriöstä?

32

371

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • montaminää

      Jakautunut persoonallisuus.

      • pyhpyh23498234

        En ole, vaan nikkivarkaan uhri.


      • Ihmetellä_täytyy
        pyhpyh23498234 kirjoitti:

        En ole, vaan nikkivarkaan uhri.

        Et ole mikään uhri. Olet työkalu ihmismielten muokkaamiseksi. Uhreja ovat ne, jotka ovat uskoneet sinun olevan aivopesty adventisti, johon voidaan vedota varoittavana esimerkkinä.


      • pyhpyh2398479234
        Ihmetellä_täytyy kirjoitti:

        Et ole mikään uhri. Olet työkalu ihmismielten muokkaamiseksi. Uhreja ovat ne, jotka ovat uskoneet sinun olevan aivopesty adventisti, johon voidaan vedota varoittavana esimerkkinä.

        Lässynlässyn. Valheesi ei hetkauta.


    • Pyhpyh vastaa usein kirjoittajalle hänen omalla tavallaan. Mitäpä sitä turhaan kaunistelemaan tosiasioita. Tällä palstalla ei juurikaan ole uskovaisia vaan katkeria adventisteja ja Jumalan kieltäjiä.

      • lisäys: siis samalla tavalla kuin kirjoittaja itse on kirjoittanut.


      • kovaakasvatusta

        Pyhpyh ja Yksi_usko ovat saman uskon (adventismin) kannattajia.
        Siksi pyhpyhin kätyri puolustaa häntä.
        Molemmat Flinkin kovan adventismikasvatuksen ulostuksia.


      • kovaakasvatusta kirjoitti:

        Pyhpyh ja Yksi_usko ovat saman uskon (adventismin) kannattajia.
        Siksi pyhpyhin kätyri puolustaa häntä.
        Molemmat Flinkin kovan adventismikasvatuksen ulostuksia.

        Onpa mojova uutinen. Vie se hesarin etusivulle.


      • Ihmetellä_täytyy
        kovaakasvatusta kirjoitti:

        Pyhpyh ja Yksi_usko ovat saman uskon (adventismin) kannattajia.
        Siksi pyhpyhin kätyri puolustaa häntä.
        Molemmat Flinkin kovan adventismikasvatuksen ulostuksia.

        Se on selvää, että Yksi_usko ei ole Flinkin oppilaita. Tuo jakautunut persoonallisuus pyhpyhin kohdalla on kiinnostavaa. Tutkin wikipediaa ym. ja palaan asiaan.


      • paljastaja

        Miksi Yksi_usko puolustaa pyhpyhiä?
        Adventismi menee vaan hullumaksi.... ja loppua ei näkyvissä.


    • Ihmetellä_täytyy

      Taisin jo saada vastauksen sinulta itseltäsi. Trauman johdosta on syntynyt ns. puolustusminä ja jokunen muukin minä. Tilannetta ei helpota (saattaa pahentaa) se, että tällä palstalla kirjoittaa yksi voimakkaasti narsistinen ateisti.

      Joka tapauksessa rikastutat kommenteillasi tätä palstaa varsinkin kun nyt tiedämme, että toinenkin minäsi voi tulla esille. Voi hyvin!

    • pyhpyh234798234789

      "Ketkä me?"
      Me saatanan tunarit ja lahkojen talutusnuorassa tiukasti olevat huijatut reppanat.
      Sitähän sinä kysyit?

      • Ihmetellä_täytyy

        En kysynyt sitä. Mainitsin jo aloituksessani mitä pyhpyh -nimimerkki tarkoittaa sanalla "me". Tämä ei vastannut käsitystäni siitä, että nimimerkin takana olisi yksinkertainen lahkon oppeihin pesty uskovainen. Halusin selvittää miksi pyhpyh haluaa saattaa adventtikirkon ja kaikki uskovaiset huonoon valoon.

        Vastasit samoin kuin edellä viittaamani ateisti - tällä kertaa kuitenkin nukkesi pyhpyhin nimimerkillä. Sanoisinpa jopa, että olet pirullisen ovela.


      • pyhpyh28349234

        Olet nikkivaras.


      • pyhpyh28349234
        pyhpyh28349234 kirjoitti:

        Olet nikkivaras.

        Olet nikkivaras itse.
        Kirjoitin mitä kirjoitin ja se on totuus örise mitä öriset.


      • pyhpyh2384792384
        pyhpyh28349234 kirjoitti:

        Olet nikkivaras itse.
        Kirjoitin mitä kirjoitin ja se on totuus örise mitä öriset.

        Valheesi ei merkitse mitään, nikkivaras.


    • pyhpyh289374698234

      "1. Adventismin viittaan puettuja saatanan kätyreitä me olemme. Huijareita. Kusettajia.
      2. Me vittumaisen adventistit ja sdanistit."

      En ole tuollaista kirjoittanut. Joku muu varasti nikkini.

      • pyhpyh289374698234

        Olenpas kirjoittanut! Olet nikkivaras ja yrität vain harhauttaa.
        Kohtaat valheesi tuomiopäivänäsi ja silloin kärsit seuraukset.


      • pyhpyh289374698234
        pyhpyh289374698234 kirjoitti:

        Olenpas kirjoittanut! Olet nikkivaras ja yrität vain harhauttaa.
        Kohtaat valheesi tuomiopäivänäsi ja silloin kärsit seuraukset.

        Valheesi ei hetkauta yhtään, nikkivaras.


    • TuskanParahdus

      Rekisteröikää nimimerkkinne ja syökää jäätelöä.

      • Tuloksena-adventismi

        Ellen Whiten henki (opinkohdallistettu) saa ihmeitä aikaan.
        Outoa porukkaa nuo adventistit.

        Eikös nyt A-kirkon johdossa ole joku kallonkutistaja, mutta auttaako se?


    • Petri_Helsinki

      Tämä ei ole leikin asia, vaikka se päällepäin siltä tuntuisikin. Olen 5kk seurannut tätä palstaa ja huomannut kuinka tämä ateisti ensin kirjoittaa kuinka jumalat ovat satuolentoja ja uskovaiset kusetettuja. Sen jälkeen hän pyhpyhin nimimerkillä toteaa ensimmäisen kirjoittajan olevan isästä perkeleestä ja joutuvan helvetin tuleen ym. kuten jokin aivopesty.

      Myöhemmin tämä sama ateisti penää adventtikirkon pastoreilta vastuuta, kun esim. tällä palstalla olevat lahkon aivo-orjat tuollaista kirjoittaa. Pyhpyh on olkinukke, jonka tarkoitus on saada ihmiset uskomaan, että uskonnot saavat ihmiset mieleltään sairastumaan.

      Sielunvihollisen tarkoitus on eksyttää jos mahdollista valitutkin. Hedelmistä puu tunnetaan ja ne on nyt tuon nimimerkin kohdalla tunnistettu.

      • No Pyhpyh nyt tosiaankin on sellainen tossu, olkinukke, rääpäle, onneton, mutta ketä se kiinnostaisi ? Tai "hetkauttaisi", jos oikein tarkkoja ollaan ?


      • Exap kirjoitti:

        No Pyhpyh nyt tosiaankin on sellainen tossu, olkinukke, rääpäle, onneton, mutta ketä se kiinnostaisi ? Tai "hetkauttaisi", jos oikein tarkkoja ollaan ?

        ja sinä muutut vuosi vuodelta ilkeämmäksi menetettyäsi uskosi.


    • Kaikki nuo numerolliset ovat ateistien feikkejä. Vain minä olen aito enkä tuollaista kirjoita.

      • Uskonnot.ovat.tätä

        Kuinkas aito sinä pyhpyh mahdatkaan olla? Olet ilmeisen aito paskanpuhuja mielikuvitusystävinesi?
        Taidat jälleen vain kusettaa niinkuin aina ennenkin.
        Olet lahkosi valtuuttama kusettaja.


      • pyhphyh2374234234
        Uskonnot.ovat.tätä kirjoitti:

        Kuinkas aito sinä pyhpyh mahdatkaan olla? Olet ilmeisen aito paskanpuhuja mielikuvitusystävinesi?
        Taidat jälleen vain kusettaa niinkuin aina ennenkin.
        Olet lahkosi valtuuttama kusettaja.

        Ateisti kusettaa aina.


      • Pastori.Turusta
        pyhphyh2374234234 kirjoitti:

        Ateisti kusettaa aina.

        Kalja se vain on joka välillä kusettaa.

        Pastori on sitten luku sinänsä ja tietysti hänet on koulutettu kusettajaksi.
        Adventtikirkon pastorit koulutetaan kusettajiksi ulkomailla, mm. Britanniassa ja USA:ssa.
        Ei hän muuten olisi pastori, ellei hän osaisi kusettamisen jaloa taitoa.


    • Olen joskus pahasti sanonut. Ne on kuitenkin anteeksi annettu. Olen hetkahtanut.

      • Näin.se.on

        "Ne on kuitenkin anteeksi annettu."

        Ei ole, koska et ole anteeksi pyytänyt.


      • Näin.se.on kirjoitti:

        "Ne on kuitenkin anteeksi annettu."

        Ei ole, koska et ole anteeksi pyytänyt.

        Hetkahdin jo. Tämä on tapani pyytää anteeksi. Noille numerollisille herjaajille en voi mitään.


    • VoiHerraJessusPerkele

      Raamatussa oli Leegio, joka puhui, meitä on monta.
      Myös Jumala puhui me-muodossa, tehkäämme ihminen kuvaksemme, kaltaiseksemme.

      Tarkkanäköinen tai -korvainen on saattanut kiinnittää huomiota, että ulkokultaisilla pastoreilla on tapana vietellä kuulijoita me-puheella: me emme tiedä tätä mysteeriä, me olemme vain syntisiä, me tahdomme vain pahaa koko ajan, tms. pläppläplää. Kuulija yritetään houkutella hyväksymään väitteitä, käyttämällä me-muotoa.

      Byrokraateilla myös on ollut tapana käyttää me-muotoa kiusaamisessaan: me teemme sinulle näin ja noin. Yksipuolinen toteamus tai uhkaus.

      Luther nimitti virkavaltaa Jumalan vasemman käden toiminnaksi. Satanismissa puhutaan vasemman käden polusta, kun tarkoitetaan tahallista Jumalasta eroon pyrkimistä. Itse olen monesti ihmetellyt ihmisten puheita: monesti kyse on virkavaltuuksien ylittämisestä, virkarikoksesta tai valehtelusta, jos joku alkaa puhua "suulla suuremmalla", me-muodossa. Olematta silti mikään me-ihmisryhmän edustaja, puhumassa kaikkien heidän puolesta, yhteisesti hyväksytyllä tavalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naisiin ei ole luottamista

      Ainakaan useimpiin suurin osa hakee vain hyötyä miehistä tavalla tai toisella.
      Ikävä
      121
      2960
    2. Olet niin lähellä

      .... mutta en tiedä haluatko nähdä tai kuulla minusta. Minulla on ikävä sua, minua nuorempi nainen.
      Ikävä
      54
      2253
    3. Mies miten reagoisit jos

      satuttais näkemään sattumalta?
      Ikävä
      55
      2181
    4. Minun täytyisi lopettaa

      Kaipaaminen. Siksi kun en pysty mihinkään. Tulee vain harmia kun kaipaan. Olen niin väsynyt, ei kiinnosta mikään, enkä e
      Ikävä
      32
      2094
    5. Miksi rikkaiden pitäisi

      maksaa köyhien ja laiskojen verot, en ymmärrä tätä laskuoppia?
      Maailman menoa
      192
      1549
    6. Tänään onkin hyvä päivä

      Selata koko päivän Tinderin hunajaisia naisia. Jospa löytyy se rakkaus. Vähän kuin pelaisi hedelmäpelejä. 💘🍑🍍
      Sinkut
      61
      1439
    7. Sun kannattais nainen yrittää edes ehostaa

      ittees ja olla tyylikkäämpi. Oot kuin navettapiika. Ei millään pahalla. 😃 Mieheltä
      Ikävä
      121
      1382
    8. Kuvaile kaivattusi luonnetta

      Millaista ihmistä kaipaat?
      Ikävä
      57
      1319
    9. Muistatko? Juha Mieto täräytti Farmilla suorat sanat - Nyt hiihtäjälegenda uudelleen tosi-tv:ssä!

      Näinköhän Mietaalle käy Miina Äkkijyrkän kohtalo… Edellisellä Farmi-kaudella Mietaa teki ns. miesten töitä ahkerasti, pä
      Tv-sarjat
      8
      1143
    10. Melankolian kosketus

      Olet ihana enkä saa sinua öisinkään mielestäni; olet se nouseva aurinko joka minua valvottaa. Rintaani pakottaa ja silmi
      Ikävä
      59
      1053
    Aihe