Kertokaapa millainen on Lumina autona. Onko luotettavuudessa japsien tasolla kun lähdetään pitkille taipaleille ajamaan? Onko koko ajan imusarjan tiiiviste sökönä?
Onko Alero parempi ja yhtä hiljainen kuin Lumina. Kerro kaikki mitä tiedät Luminasta ja Alerosta. Kiitoksia.
Lumina harkinnassa
2
192
Vastaukset 2
- Lumppa
Eihän Luminassakaan kannen- imusarjan tiiviste remppaa ole koko ajan, joissain ei konetta ole tarttenu rempata ikinä. Lumina on pehmeämpi ajaa ja tilaa enempi Aleroon nähden ja Alero taas sporttisempi, onhan siinä jämäkkä alusta ja erittäin hyvä / tukeva ajaa. Molemmat ovat mielestäni yhtä hiljaisia. Teknisesti Lumina enempi perustekniikkaa (vanhempaa) ja Alero taas on teknisempi ratkaisuiltaan. Kumpainenkin on luotettavia matkakumppaneita, mutta missään tapauksessa ei pidä ostaa Kiinassa tehtyjä varaosia, sillä ne eivät kestä mitään, eli vain alkuperäisiä Jenkeissä tai Meksikossa tehtyjä osia. Itekkin vaihdoin Aleroon Kiinalaisia etupyörän laakereita vuosittain, kunnes hankin Jenkeistä Timkenin laakerit ja ne ovat olleet viisi vuotta paikoillaan ja ei mitään ongelmaa.
- 123321
Hamina lurkinnassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 921576
- 831062
Miksi kumppaniehdokkaan oma elämä on teille ongelma?
Täällä monesti kuulee vaatimuksia siitä, että kumppaniehdokkaalla ei saisi olla lemmikkejä, lapsia, kavereita, eksiä, su378977- 68975
Oikea nainen
On äärimmäisen naisellinen, pienikokoinen, kapeaharteinen, pienet kapeat kasvot, paksut huulet, kauniit hiukset, upeat t177924- 94851
- 64633
Olen pahoillani mies ihan kaikesta
Et sinä ole edes tehnyt mitään väärää. Eihän kenestäkään ole pakko tykätä. Pyydän anteeksi kaikkea häiriköintiä, joka on60622Minä olen käyttänyt mustan magian riittejä ja taikoja aiheuttaakseni epäonnea ja pahaa joillekin
Ne jutut on toimineet. Olen harjoittanut tätä parisenkymmentä vuotta169602- 37598