EU tulossa tiensä päähän

RiittääJO

Eu loppuu. Pääsemme eroon hallintohimmelistä; EU:n edustajien mammuttikorvauksista, matkustuskustannuksista, tulkkauskuluista, jne. Hallitsematon muuttoliike avaa ihmisten silmät. Palataan vapaakauppayhteisöön. Rajat takaisin. ja rajavalvonta. Sebastian Kurz Itävallasta oikealla tiellä.

16

173

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Taas-naurattaa

EU voi hyvin, eikä ole aikomustakaan lopettaa toiminta.

EU-vihaajat elävät omissa typerissä haaveissaan ulkona maailman todellisuudesta.

Kurz on seuraavan puheenjohtajamaan liittokansleri.

• suomeen.itsemääräys

euvostoliitto ohjaillut , ja määräillyt liikaa ihmisten elämästä jäykällä byrokratiallaan direktiiveineen, kohta se loppuu , ja valinnan vapaus koittaa. suomessa koittaa "happy days".

• SaattepaNähdä

EU on vuoden kuluttua heikko, toimintakyvytön ja syvästi ristiriitainen. Todennäköisesti useita maita eromassa ja liittoutumassa Britannian kanssa samaan leiriin.

• Epäkäytännöllistä

Olin alussa itsekin EU:n puolesta. Silloin ei vain tullut esille, että muutama maa johtaa ja muut vikisevät. Avoimet rajat ovat johtaneet katastrofiin. Ja ylipäätään EU:n hallintokustannukset ovat AIVAN LIIAN korkeat. Hassua, kun saamme jotakin EU-tukea, iloitsemme, mutta unohdamme, että olemme maksaneet itse jo paljon enemmän. : )

• Olin alussa itsekin EU:n puolesta. !
      Toi oli hyvä ja säälittävä lauseke. . . Kerro miksi olit EU:n puolella ?

• gggrett

Esimerkiksi vapaa liikkuvuus näytti hyvältä ajatukselta, mutta se salattiin, että EU:n ulkorajoilla ei ole valvontaa muualla, kuin itään päin, missä on edelleen piikkilangat, passintarkastukset ja viisumivaatimukset. Ulkoraja etelään on vielä nytkin täysin avoin.

• JärkiKäteenNyt

Tietenkin Euroopan ja Afrikan välissä on Välimeri, joka on varmasti piikkilanka-aitaa tehokkaampi este laittomalle maahantulolle. Toki kymmennet tuhannet laittomat siirtolaiset yrittävät ylittää Välimeren joka vuosi ja tuhansia hukkuu Välimereen vuosittain.

Oliko sulla idenana, että Euroopan etelärannikolle rakennetaan piikkilanka-aidat Gibraltarin salmelta jonnekin Turkkiin ja Israeliin asti? Aivan mahtava idea! Laitetaan vielä rajalle konekivääripesäkkeitä 500 metrin välein, tarkka-ampujia 1 km välein sekä riittävästi henkilömiinoja torjumaan miljoonien maahantunkeutujien raivoisa hyökkäys. Rajavartijoita ja vihaisia koiria, kameroita ja liiketunnistimia pitää myös asettaa valvomaan biitsejä Espanjasta Kreikkaan. Upeaa. Sen jälkeen Eurooppaan ei pääse edes vieraat kalat, saati linnut.

• sumutusta

Eu seuraa neuvostoliiton tietä.
      Silläkin totuus kiellettiin katkeraan loppuun asti.

• Taas-naurattaa

EU:ssa on erityien suuri mielipidevapaus. Saavathan EU-vihaajatkin lykkäillä valeitaan mielin määrin.
        Erityisesti heitä tuntuu kiinnostavan NL ja Natsi-Saksa. Ei ihme. Molempia hallittiin valeilla.

EU:ssa hallinto on erityisen avoin, koska jokainen jäsenmaa määrää itse asioistaan.
        EU-päätökset tehdään yhdessä.

• luku_ja_ymmärrystaito_on

"EU-päätökset tehdään yhdessä", mistä tuonkin valeen keksit koska kun hiemankin lukee päätösten taustoja niin jostain kumman syystä siellä ovat Saksa, Ranska ja muutama muu oman edun tavoittelijavaltio joiden "esityksestä" annetaan määräyksiä.

• UnionFan

Päättävä elin on Eurooppa-neuvosto.
        Se pyrkii päätöksissään yksimielisyyteen. Joskus riittää enemmistö.

Eri asia on, minkä maan tai maaryhmän kanta lopuksi sovitellaan pääöksen pohjaksi.

Esimerkiksi viimeisen päätöksen pohjana oli Saksan neuvottelema 16 maan yhteisymmärrys.
        Ankaran muokkauksen jälkeen lopputulos oli kaikkien hyväksyttävissä.
        Ongelmaksi jää, miten kukin maa päätöstä tulkitsee ja toimeenpanee.
        Ensi riita syntyi heti Saksassa.

• SuomiFan

Olen monta kertaa kirjoittanut, että EU olisi palautettava EEC:ksi. Koska lähes kaikki hyödyt säilyisivät, mutta lähes kaikki haitat poistuisivat.

Bryssel, valtamediat ja niiden tilaustutkijat tietävät hyvin palautuksen hyödyllisyyden, joten ne vaikenevat asiasta. Sensuurista hyötyy Euvostoliitto. Eurooppa hyötyy sanavapaudesta.

• Taas-naurattaa

EU:ssa on erityisen suuri sananvapaus, kuten jokainen täysijärkinen näkee.

EU-vihaajien unelmoimaa "Euvostoliittoa" ei ole olemassa.

• mistähän.se.ns.viha.joht

saakohan suomi kreikkaan lainattuja miljardeja.. eu nuolijoiden käskystä.. ikinä takaisin, nyt jo puolittaneet ne, ja eu jäsenmaksutkin nousee ties miten paljon.

• miljardijopuoliks

sinne meni suomen lainaamat miljardit kreikan ja eu herroje persiisee, nyt jo puolittunut, kohta pufff .. kiitos kepuli kokkarien, noiden kovapalkkaisten paukapäiden.

• Mäksäkää

Vallan keskittämisen sijaan pitää valta palauttaa jäsenvaltioille. Neuvostoliitossa valta siirrettiin Kremlille kuten euvostoliitossa Brysselille. Vallan himo on Bolitbyroon polttoainetta lisää valtaa hamutessaan. Käteisille komissiopaikkoja niin johan polvet notkistuu. Ellei komissiopaikka ole niin räätälöidään sellainen kuten käteisen tapaus hyvin osoitti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      91
      8328
    2. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      92
      6435
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      58
      6284
    4. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      34
      4931
    5. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      45
      3331
    6. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      50
      3285
    7. Olet taitava

monessa asiassa. Myös siinä, miten veit sydämeni. Äkkiarvaamatta, pikkuhiljaa. Yhtäkkiä huomasin että minusta puuttuu jo
      Ikävä
      57
      3192
    8. Sinulle J mies

Hyvää joulua ❤️
      Ikävä
      44
      2869
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      51
      2826
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      53
      2807
    Aihe