Olen luisumassa pimeään

LuisuNut

syntimaailmaan. Ei ole voimia pysyä Jeesuksessa. Olen menettänyt uskoni Jumalaan ja siihen, että Hän voisi pelastaa ja vapauttaa minut kaikesta.

51

819

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sinetti777

      Rakas Jeesus Kristus, Sinä näet tämän ihmisen hädässä. Näet kuinka hän luisuu alas, pimeyteen, josta ei ole pelastusta vaan ikuinen kadotus.
      Kiitos Jeesus, että Sinä rakastat häntä, etkä päästä hänestä irti.
      Tämä ihminen sanoo että hänellä ei ole enää voimia, mutta Sinun apusi ja voimasi meissä, Häneen uskovissa on se tärkein. Ettemme elä enää itsessämme vaan Sinussa. Tuo nöyrä tie, on voimaa Sinussa.
      Mitä nöyrempiä olemme, sitä voimakkaampi Jeesus voi olla meissä. Hänelle tulee tilaa asua meissä, nöyryytemme kautta.
      Nyt julistan, Sinun nimessäsi, Jeesus Kristus Nasaretilainen ja Sinun Golgatan veresi vomassa, tämän apua huutavan ihmisen pelastetuksi, Sinussa!!!
      Olkoon hän tuleva opetuslapsesi!
      Amen.

      Tunnusta syntisi Jeesukselle ja pyydä parannus ja pelastus ...

      • sinetti777

      • sinetti777

        Isä meidän

        Isä meidän, joka olet taivaissa.
        Pyhitetty olkoon sinun nimesi.
        Tulkoon sinun valtakuntasi.
        Tapahtukoon sinun tahtosi,
        myös maan päällä niin kuin taivaassa.
        Anna meille tänä päivänä meidän jokapäiväinen leipämme.
        Ja anna meille meidän syntimme anteeksi,
        niin kuin mekin anteeksi annamme niille,
        jotka ovat meitä vastaan rikkoneet.
        Äläkä saata meitä kiusaukseen,
        vaan päästä meidät pahasta.
        Sillä sinun on valtakunta ja voima ja kunnia iankaikkisesti. Aamen.


      • sinetti777

        Sana Sinulle:

        PSALMIT 34
        1. Daavidin virsi, kun hän tekeytyi mielipuoleksi Abimelekin edessä ja
        tämä karkoitti hänet luotansa ja hän meni pois.
        2. Minä kiitän Herraa joka aika, hänen ylistyksensä on alati minun suussani.
        3. Herra on minun sieluni kerskaus, nöyrät sen kuulevat ja iloitsevat.
        4. Ylistäkää minun kanssani Herraa, kiittäkäämme yhdessä hänen nimeänsä.
        5. Minä etsin Herraa, ja hän vastasi minulle, hän vapahti minut kaikista peljätyksistäni.
        6. Jotka häneen katsovat, ne säteilevät iloa, heidän kasvonsa eivät häpeästä punastu.
        7. Tässä on kurja, joka huusi, ja Herra kuuli ja pelasti hänet kaikista hänen ahdistuksistansa.
        8. Herran enkeli asettuu niiden ympärille, jotka häntä pelkäävät, ja pelastaa heidät.
        9. Maistakaa ja katsokaa, kuinka Herra on hyvä. Autuas se mies, joka häneen turvaa!
        10. Peljätkää Herraa, te hänen pyhänsä, sillä häntä pelkääväisiltä ei mitään puutu.
        11. Nuoret leijonat kärsivät puutetta ja näkevät nälkää, mutta Herraa etsiväisiltä ei mitään hyvää puutu.
        12. Tulkaa, lapset, kuulkaa minua: Herran pelkoon minä teidät opetan.
        13. Kuka oletkin, joka elää tahdot ja rakastat elämän päiviä, nauttiaksesi onnea:
        14. varjele kielesi pahasta ja huulesi vilppiä puhumasta;
        15. vältä pahaa ja tee hyvää, etsi rauhaa ja pyri siihen.
        16. Herran silmät tarkkaavat vanhurskaita ja hänen korvansa heidän huutoansa.
        17. Herran kasvot ovat pahantekijöitä vastaan, hävittääksensä maasta heidän muistonsa.
        18. Vanhurskaat huutavat, ja Herra kuulee ja vapahtaa heidät kaikista heidän ahdistuksistansa.
        19. Lähellä on Herra niitä, joilla on särjetty sydän, ja hän pelastaa ne, joilla on murtunut mieli.
        20. Monta on vanhurskaalla kärsimystä, mutta Herra vapahtaa hänet niistä kaikista.
        21. Hän varjelee kaikki hänen luunsa: ei yksikään niistä murru.
        22. Pahuus tappaa jumalattoman, ja jotka vanhurskasta vihaavat, ne tulevat syynalaisiksi.
        23. Herra lunastaa palvelijainsa sielut, eikä yksikään, joka häneen turvaa, tule syynalaiseksi.


    • Vaikutat "uskovalta" trollilta, jolla eväät vain eivät riitä uskottavaan feikkaamiseen.

    • sinetti777

      Katso vain Kristuksen kasvoihin, ole nöyränä Hänen edessään.
      Älä välitä, mitä ympärillä tapahtuu, mitkä olosuhteesi on, Vain Jeesus Kristus on tärkein, ei mikään mitä maailma tarjoaa ja huutaa. Saatana huutaa kuin jalopeura, koska ei halua irroittaa otettaan sinusta, mutta sinut ja syntisi on jo sovitettu ristillä, Golgatan veressä. Haluatko ottaa sen vastaan.
      Kerro se itse Jeesukselle, että henkivallatkin kuulee. Tunnusta Hänet Herraksesi äänelläsi ja pyydä syntisi anteeksi. Siitä on hyvä lähteä ... ristin juurelta, käy kasvusi uskossa.
      Amen.

      • Ghjkl

        Eipä tuo ilikiä nuamoosa näättee, luumuillo vuan.


    • LuisuNut

      Olen aina tehnyt parannuksen ja rukoillut voimia hylkäämään kaikki synnit. Siten taas tehnyt samoja syntejä, joista olen tunnustanut ja yrittänyt hylätä ne synnit. Olen kiinni siinä kierreongelmissa. Se masentaa minua ja siten en enää rukoillut. Koska olen menettänyt uskoni Jumalaan, joka voisi pelastaa ja vapauttaa minut kaikesta. En ole trolli. Olen aito epäonnistunut.

      • LuisuNut

        Voisitteko rukoilla puolestani?


      • VapahtajaOletSinä
        LuisuNut kirjoitti:

        Voisitteko rukoilla puolestani?

        Näin hyväntahtoisena ihmisenä; en tietenkään. Miksi manaisin sinut takaisin siihen harhaiseen ja pimeään uskomusten suohon mistä olet viimein pelastumassa.


      • RukoileAlati
        LuisuNut kirjoitti:

        Voisitteko rukoilla puolestani?

        Rakas Jeesus.
        Ota pois " LuisuNut"n epäusko.
        Herätä tämä lapsi todelliseen Jeesuksen Kristuksen uskoon ja kosketa avaajaa Voimallisella Kädelläsi. Täytä hänet elämänilolla ja riemulla pelastuksesta sinun kauttasi.
        Tätä samaa herätystä ja tervehdyttämistä me rukoilemme kaikille jotka kamppailevat synneissään.
        Tätä me anomme Sinun nimessäsi, meidän Herramme, Jeesus Kristus.
        Kiitos ja Ylistys. Amen


    • sinetti777

      Ihmiselle on annettu vapaa, oma tahto. Me itse päätämme, mitä tietä kuljemme. On vain kaksi tietä, kadotukseen ja ikuiseen elämään. Ja kaksi Herraa, se kurja saatana ja rakas Jumala. Tämän kuitenkin monasti unohdamme, ja syytämme kaikesta Jumalaa. Kun himot ja syntiset halut iskee, pitäisi miettiä mikä on sen lähde, ja vastaus on se saatana. Se ei halua päästää meistä irti, vaan viedä lopulliseen kadotukseen, se on sen tavoite ja siksi se meitä orjuuttaa ...
      Jumala tuon sallii, koska Hän ei pakota ketään, vaan jokaisen on itse tehtävä päätös, kenet haluaa Herrakseen ja tässä koetellaan uskoamme. Rakastammeko oikeasti Jumalaa. Rakastammeko oikeasti Jeesusta Kristusta, joka sovitti sinunkin syntisi. Usko vain, ne on Sovitettu, mutta haluatko ottaa sen vastaan? Tätä usein mietin, että miksei kukaan koskaan syytä saatanaa siitä ahdistuksesta joka elämässä vallitsee vaan syy vieritetään Jumalan niskaan ja sitten huudetaan: " En enää usko Jumalaan ..."
      Miksei huudeta:" En halua enää sinua saatana, en mitään siitä pahasta synnistä, mitä elämääni tuot, orjuuttaen minut .."
      Siksi tämä tapahtuu, että näin saamme haettua oikeutta sille synnille, mitä himoitsemme, saamme rypeä edelleen himoissamme ja haluissamme, mutta petämme siinä samalla vain itseämme ja saatana meitä.
      Siis sanoudutaan irti saatanan valheista, joita se meidän korviin kuiskii, kaikesta muka ihnasta, mitä synti tuottaa ... sillä hyvää hedelmää se ei koskaan anna, vaan mädättää lihan.
      Tässä tämä saarnani, joka oli yleistettynä. Jobin kirja voisi olla hyvää luettavaa tähän.

      Sinä ahdistunut, pimeyteen vajoava, olet edelleen rukoukissani, vaikket minua enää täällä näkisi, sillä täällä olen vain läpikulku matkalla, vain harvoin enää käyn täällä suomi24:llä.

      Minulla on oma keskustelu paikkani. josta minut löytää.
      https://sinettisormus.com
      tai pelastussanoma.fi

      Siunausta ja rauhaa elämääsi, rukoillen puolestasi

      sinetti

      • sinetti777

      • sinetti777

      • sinetti777

        Nämä siksi, jos haluat keskustella lisää, on joku josta saat kiinni.
        Mutta älä jää yksin, vaan etsi jokin seurakunta jonka tunnet kodiksesi tai ainakin uskova ihminen, joka on tukenasi.
        Nyt poistun ja jään rukoukseen puolestasi.


      • Eikiitosjeesus
        sinetti777 kirjoitti:

        Nämä siksi, jos haluat keskustella lisää, on joku josta saat kiinni.
        Mutta älä jää yksin, vaan etsi jokin seurakunta jonka tunnet kodiksesi tai ainakin uskova ihminen, joka on tukenasi.
        Nyt poistun ja jään rukoukseen puolestasi.

        Olet pääsemässä kuiville. Pysy kaukana seurakunnista ja välttele uskovaisia yli kaiken! Pysy vahvana totuudessa, selviät siitä.


      • SidottuRatkaisuvalta

        Ihmiselle on annettu vapaa tahto. Vittu mitä paskaa.


    • LuisuNut

      Sinä taidat olla niitä uskovia, jotka eivät "ymmärrä", mitä meinaan tarkoittaa minun asialla. *pettynyt* Tiedän kyllä, että se on oma tahto, kun ihminen sen päättää, mitä tietä kulkee. En sanonut, että haluaisin kulkea sitä tietä, joka vie kadotukseen.

      Pyhä Henki rukoilisi teidän kauttanne puolestani, sillä Herra ymmärtää asiani paremmin. Olisin siitä kiitollinen.

      En halua ottaa yhteys sinuun, kun vaikutat samanlaiselta, kuin ne uskovat, jotka katsovat ylhäältä ja ymmärtävät asiani väärin. En enää jaksa.

      • sinetti777

        Anna anteeksi, minulle että sait minusta väärän kuvan ja anna anteeksi, että epäonnistuin ... kirjain kuolettaa, eikä näytä sitä, mitä sydän on täynnään ... anteeksi ... rukoilen silti. Olet minulle tärkeä ja rakas ..


    • Muistan! Joka aamu on armo uus!

      Jos lankeaa, niin tärkeintä on nousta heti ylös, eikä jäädä siihen syntiin kiinni. Aina saa aloittaa alusta.

      "Sillä seitsemästi vanhurskas lankeaa ja nousee jälleen.." (Sananl 24:16).

      • LuisuNut

        Kiitos!

        Siitä uskosta vielä.. Voisitteko te rukoilla, että minusta ei tulisi luopio, koska olen menettänyt uskon Jumalaan ja siihen, että Hän voisi pelastaa ja vapauttaa? Ja vielä että usko Jeesukseen voisi ankkuroida ja lujittua?

        Kun olen menettänyt otteen Hänestä, eli olen menettänyt uskoni Häneen ja siihen, että Hän voisi pelastaa ja vapauttaa. Ei ole uskoa, millä voisin ankkuroida Häneen. Olen yrittänyt, mutta vaikeaa se on ilman uskoa.


      • Muistetaan! Vaikka oma uskomme horjuisi tai loppuisi, Hän on uskollinen ja pitää lupauksistaan kiinni. Hän on luotettava lupausten antaja ja niihin saa tarttua kiinni - tuntui miltä tuntui:

        ""En minä sinua hylkää enkä sinua jätä".." (Hebr 13:5).


      • LuisuNut

        Kiitos paljon! Tuo lohduttaa....

        Voisitteko viitsiä rukoilla puolestani että saisin vapautuksen kertakaikkiaan niistä henkivalloista. Pyhässä Hengessä rukoilu olisi ainut tehokas rukous.

        Olen monesti käskenyt menemään pois Jeesuksen nimessä, ei auttanut, olen kääntynyt uskovien puoleen ja pyytänyt rukoilla puolestani, ei auttanut.

        Kaipaisin nyt todellista vapautusta. Kirjoitan juuri kyyneleet silmissäni...


      • LuisuNut

        Voisitteko silti rukoilla Pyhässä Hengessä, että saisin kertakaikkiaan vapautusta niistä kaikesta? Missä on Pyhässä Hengessä palvelevia rukouspalvelijoita? Miksi heitä on todella vähän?


      • LuisuNut

        Ne taas tuli häiritsemään jo heti varhaisaamulla ja vielä häiritsee, eikä ole ketään Pyhässä Hengessä palvelevaa rukouspalvelijaa. Olen voimaton hylkiö.


      • Kyrp.HELL.veli.666
        LuisuNut kirjoitti:

        Kiitos!

        Siitä uskosta vielä.. Voisitteko te rukoilla, että minusta ei tulisi luopio, koska olen menettänyt uskon Jumalaan ja siihen, että Hän voisi pelastaa ja vapauttaa? Ja vielä että usko Jeesukseen voisi ankkuroida ja lujittua?

        Kun olen menettänyt otteen Hänestä, eli olen menettänyt uskoni Häneen ja siihen, että Hän voisi pelastaa ja vapauttaa. Ei ole uskoa, millä voisin ankkuroida Häneen. Olen yrittänyt, mutta vaikeaa se on ilman uskoa.

        Voisitteko rukoilla että minusta tulisi luopio kun olen totalmente kyrpiintynyt tähän HELL hihhulipaskaan. Kiitos ja siitos.


    • kaunauskossa

      Sinä luisunut. Nuo synnit eivät ole este Jumalan rakkaudelle. Älä luovuta. Jos olet tehnyt voitavasi, luota Jumalan armoon ja Jeesuksen rakkauteen. Jumala ajallaan nostaa ja pelastaa sinut. Jos ei niin, niin vaikka itse nostaa sinut tuosta lätäköstä. Ne pojat luolassa eivät voineet tehdä mitään pelastumisensa puolesta, mutta sukeltajat tulivat ja veivät ne pois. Olivat kai jopa tajuttomina osan matkaa. Samoin Jeesus pelastaa sinut niin kauan kun vain haluat iankaikkiseen elämään.

      • kauanuskossa

        Nuo henkivallat piinaavat sinua, mutta helvettiin ne eivät sinua saa. Ei sinua voi mikään erottaa Jumalan rakkaudesta. 37. Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
        38. Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
        39. ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme. Room. 8-


      • LuisuNut

        Kiitos! Voisitteko rukoilla Pyhässä Hengessä, että saisin kertakaikkiaan vapautuksen henkivalloista? Olen ihan loppu ja voimaton, koska henkivallat voimistuvat ja ahdistelevat kokoajan lakkaamatta. En enää jaksa....


      • Eikiitosjeesus

        Voitollisesti hyvinkin. Paljonko nettoat valehtelemalla.Tuleeko likaisen työn lisät?


    • MeilleKaikille

      Kirje roomalaisille 8
      1. Niin ei nyt siis ole mitään kadotustuomiota niille, jotka Kristuksessa Jeesuksessa ovat.
      2. Sillä elämän hengen laki Kristuksessa Jeesuksessa on vapauttanut sinut synnin ja kuoleman laista.
      3. Sillä mikä laille oli mahdotonta, koska se oli lihan kautta heikoksi tullut, sen Jumala teki, lähettämällä oman Poikansa syntisen lihan kaltaisuudessa ja synnin tähden ja tuomitsemalla synnin lihassa,
      4. että lain vanhurskaus täytettäisiin meissä, jotka emme vaella lihan mukaan, vaan Hengen.
      5. Sillä niillä, jotka elävät lihan mukaan, on lihan mieli, mutta niillä, jotka elävät Hengen mukaan, on Hengen mieli.
      6. Sillä lihan mieli on kuolema, mutta hengen mieli on elämä ja rauha;
      7. sentähden että lihan mieli on vihollisuus Jumalaa vastaan, sillä se ei alistu Jumalan lain alle, eikä se voikaan.
      8. Jotka lihan vallassa ovat, ne eivät voi olla Jumalalle otolliset.
      9. Mutta te ette ole lihan vallassa, vaan Hengen, jos kerran Jumalan Henki teissä asuu. Mutta jolla ei ole Kristuksen Henkeä, se ei ole hänen omansa.
      10. Mutta jos Kristus on teissä, niin ruumis tosin on kuollut synnin tähden, mutta henki on elämä vanhurskauden tähden.
      11. Jos nyt hänen Henkensä, hänen, joka herätti Jeesuksen kuolleista, asuu teissä, niin hän, joka herätti kuolleista Kristuksen Jeesuksen, on eläväksitekevä myös teidän kuolevaiset ruumiinne Henkensä kautta, joka teissä asuu.
      12. Niin me siis, veljet, olemme velassa, mutta emme lihalle, lihan mukaan elääksemme.
      13. Sillä jos te lihan mukaan elätte, pitää teidän kuoleman; mutta jos te Hengellä kuoletatte ruumiin teot, niin saatte elää.
      14. Sillä kaikki, joita Jumalan Henki kuljettaa, ovat Jumalan lapsia.
      15. Sillä te ette ole saaneet orjuuden henkeä ollaksenne jälleen pelossa, vaan te olette saaneet lapseuden hengen, jossa me huudamme: "Abba! Isä!"
      16. Henki itse todistaa meidän henkemme kanssa, että me olemme Jumalan lapsia.
      17. Mutta jos olemme lapsia, niin olemme myöskin perillisiä, Jumalan perillisiä ja Kristuksen kanssaperillisiä, jos kerran yhdessä hänen kanssaan kärsimme, että me yhdessä myös kirkastuisimme.
      18. Sillä minä päätän, että tämän nykyisen ajan kärsimykset eivät ole verrattavat siihen kirkkauteen, joka on ilmestyvä meihin.
      19. Sillä luomakunnan harras ikävöitseminen odottaa Jumalan lasten ilmestymistä.
      20. Sillä luomakunta on alistettu katoavaisuuden alle - ei omasta tahdostaan, vaan alistajan - kuitenkin toivon varaan,
      21. koska itse luomakuntakin on tuleva vapautetuksi turmeluksen orjuudesta Jumalan lasten kirkkauden vapauteen.
      22. Sillä me tiedämme, että koko luomakunta yhdessä huokaa ja on synnytystuskissa hamaan tähän asti;
      23. eikä ainoastaan se, vaan myös me, joilla on Hengen esikoislahja, mekin huokaamme sisimmässämme, odottaen lapseksi-ottamista, meidän ruumiimme lunastusta.
      24. Sillä toivossa me olemme pelastetut, mutta toivo, jonka näkee täyttyneen, ei ole mikään toivo; kuinka kukaan sitä toivoo, minkä näkee?
      25. Mutta jos toivomme, mitä emme näe, niin me odotamme sitä kärsivällisyydellä.
      26. Samoin myös Henki auttaa meidän heikkouttamme. Sillä me emme tiedä, mitä meidän pitää rukoileman, niinkuin rukoilla tulisi, mutta Henki itse rukoilee meidän puolestamme sanomattomilla huokauksilla.
      27. Mutta sydänten tutkija tietää, mikä Hengen mieli on, sillä Henki rukoilee Jumalan tahdon mukaan pyhien edestä.
      28. Mutta me tiedämme, että kaikki yhdessä vaikuttaa niiden parhaaksi, jotka Jumalaa rakastavat, niiden, jotka hänen aivoituksensa mukaan ovat kutsutut.
      29. Sillä ne, jotka hän on edeltätuntenut, hän on myös edeltämäärännyt Poikansa kuvan kaltaisiksi, että hän olisi esikoinen monien veljien joukossa;
      30. mutta jotka hän on edeltämäärännyt, ne hän on myös kutsunut; ja jotka hän on kutsunut, ne hän on myös vanhurskauttanut; mutta jotka hän on vanhurskauttanut, ne hän on myös kirkastanut.
      31. Mitä me siis tähän sanomme? Jos Jumala on meidän puolellamme, kuka voi olla meitä vastaan?
      32. Hän, joka ei säästänyt omaa Poikaansakaan, vaan antoi hänet alttiiksi kaikkien meidän edestämme, kuinka hän ei lahjoittaisi meille kaikkea muutakin hänen kanssansa?
      33. Kuka voi syyttää Jumalan valittuja? Jumala on se, joka vanhurskauttaa.
      34. Kuka voi tuomita kadotukseen? Kristus Jeesus on se, joka on kuollut, onpa vielä herätettykin, ja hän on Jumalan oikealla puolella, ja hän myös rukoilee meidän edestämme.
      35. Kuka voi meidät erottaa Kristuksen rakkaudesta? Tuskako, vai ahdistus, vai vaino, vai nälkä, vai alastomuus, vai vaara, vai miekka?
      36. Niinkuin kirjoitettu on: "Sinun tähtesi meitä surmataan kaiken päivää; meitä pidetään teuraslampaina".
      37. Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
      38. Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset eikä tulevaiset, ei voimat,
      39. ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.

      • LuisuNut

        Älä pommita tänne raamatun kohdat, vaille tarkoitusta, kiitos!


    • kaunauskossa

      Kannetaan sinua Jeesuksen Kristuksen nimeen ja vereen. Valtojen on väistyttävä.

      • LuisuNut

        Kiitos paljon! Sain nukuttua ja vielä aamukymmeneen asti. Kiitos siitä ja Herralle! Mutta kun istahdin äsken, niin tunsin konkreettisen kosketuksen oikeassa jalassani ja siinä häirintä alkoi. Henkivallat ei luovu vielä. Tarvitaisiin rukousvoimaa ja Pyhän Hengen kanssa.


      • Valtio.666

        Valtion on väistyttävä. Hallelujaa!


    • kaunuskossa

      Älä ollenkaan hätäile. On tosi ahdistavaa ja kurjaa elää pimeyden voimien saartaessa, mutta ei ne mitään sinulle voi jos vain riipun Jeesuksessa. Kun on lähtenyt tietoisesti joskus pois Jumalan yhteydestä, niin Herra sallii käytävän omat sakkokierrokset ja opetukset. Kun sitten saa vapauden, niin osaa arvostaa ja muistaa, ettei ole lystiä elää ilman Jumalaa. Kiitos että sait nukuttua. Muistan edelleen rukouksin.

      • LuisuNut

        Kiitos paljon!

        No pari juttua haluaisin kertoa vielä... Koen olevani huono uskova koska Jumala ei kuule rukoustani. Olen joskus toivonut että Jeesus ilmaantuisi minun elämääni ja vapauttaisi minua kertakaikkiaan niistä kaikista mutta Hän ei vielä ilmaantunut ja syystäkin koska olen huono ihminen.

        Minulla on aika pahannäköiset ihottumat, koska olen raapinut itseäni rikki ja verille niinkuin olisin yrittänyt saada itseni vapaaksi raapimalla itseäni. Ihottumat on alkanut vasta, kun silloin valheenhenki on esittänyt Pyhää Henkeä ja se on tullut itseeni. Sakkokierrokset on alkanut vaikka olen huomannut jälkeenpäin että se ei ole ollut Pyhä Henki. Kyllä olen äkisti yrittänyt kääntyä Herran puoleen ja pyytänyt apua, siihen Jumala ei kuitenkin ole vastannut ja nyt minua vaivaa sakkokierrokset ja vielä ilman syytä.

        Tuntuu että Jumala ei piittaa mitään, ei edes viitsinyt vastata hätähuutooni. Se vielä kalvaa mieltäni.


      • LuisuNut

        En nyt kestä, kaipaisin rukousapua Pyhän Hengen kanssa. Ne voimistuvat lakkaamatta.


    • kauanuskossa

      Hyvä uskossasi kamppailija. Muistan sinua edelleen. Kyllä voitto tulee.

      • LuisuNut

        Okei, kiitos paljon! :)


      • kauanuskossa

        Muistan edelleen. Kerro välistä kuulumisiasi. Taitellaan voittoon.


      • LuisuNut

        Okei. No minulla olisi muutama ongelma, Se synti, johon aina lankesin, tuntui liian suurelta houkutukselta. Lihan kanssa tuntui liian vaikealta vastustaa sitä ja vielä se synti tuntui konkreettiselta lohdulta, kuin Jeesus ja vielä se on sydämeni lähein lohtu, vaikka se on synti ja väärä lohtu.

        Tuntuu, että pitää vaeltaa uskossa, että Jeesus on se ainoa oikea lohtu, mutta usein tuntuu, että Jeesus on kaukana ja vielä Hänen lohtu tuntuu tyhjältä vaikka sanassa sanotaan Hänen olevan aina kanssani ja on läsnä, siinä se lohtu, mutta koen sen tyhjäksi, kuin se konkreettinen synti, joka on aina läsnä lohtuna. Se minua harmittaa että se on aina nähtävissä ikäänkuin vaeltaisin näkemisessä, eikä minulla ole riittävästi usko jonka kautta voisin ulottua Jeesukseen ja Hänen lohtuun.

        Tai Jeesus ja Hänen lohtu ei tunnu ulottuvan minuun asti mitään. Miten voisin käpertyä Häneen kuten sanassa sanotaan Hänen olevan kanssani, mutta se tuntuu aina tyhjältä, se vaikea juttu minulle.

        Jeesus ei ole sydämeni lähein lohtu. Se minua masentaa. En haluaisi että mikään muu maallinen lohtu ohittaisi Jeesusta mutta se on tainnut ohittaa Jeesusta ja on nyt sydämeni lähein lohtu, se masentaa. En saanut yhtä tyyppiä mielestäni pois vaikka yritin unohtaa. Haikea olo tuli heti kun hän tuli ajatuksiini. Haluaisin että Jeesus jäisi luokseni ainiaaksi ajatuksiini.

        No aamuyöllä häirintä tuli ja kesti vielä kunnes nukahdin uudelleen, se ei minua häirinnyt kun olin syvästi unessani. Siten aamulla heräsin kahville niin häirintä tuli heti mutta ei enää voimistunut. Se kesti jonkin verran ja siten lakkasi.

        Minua pelottaa Pyhällä Hengellä täyttyminen koska olen traumatoisoinut siitä koska sinä iltana se ei ole ollut Pyhä Henki vaan valheenhenki.... Sanassa sanotaan että saatana osaa tekeytyä valkeuden enkeliksi niin se myös osaa esittää Pyhää Henkeä. En vain uskalla täyttyä Pyhällä Hengellä uudelleen. Mutta sanan mukaan pitää vaeltaa Pyhässä Hengessä, se minua hirveästi pelottaa.

        Se paikallisseurakunta on joutunut manifestaatioihin, joissa olen saanut kokea törkeäksi tavaksi noita konkreettisia kosketuksia, en enää uskalla mennä sinne helluntaiseurakuntaan ja olen pitkään yksin. Se on raskasta olla yksin.

        Pelottaa se ajatus että viimeisinä päivinä joutuisin olemaan aina yksin ilman yhteistä seurakunnan kokoontumista. Anteeksi, on niitä ongelmia joista kirjoitin sinulle.... Pyydän anteeksi!


    • kauanuskossa

      Hyvä ihminen, ei sinun tarvitse pyydellä anteeksi kun kirjoittelet ongelmastasi. Kukapa ihminen voi aina sanoa että tunnemaailmassa Jeesus on se ykkönen, koska elämämme fyysisessä kehossa ja todellisuudessa. Sielu kiintyy sen mitä aistii ja kokee, mutta kun Jumalaa ei sillä tavalla vielä täällä aistein koe. Ainakin itse monesti tunnustan Jeesukselle että en koe rakastavani Sinua niin kuin tulisi ja olen. Kerran sanoin Jumalalle että uskon ja roikun Jeesuksessa vain syystä että en joutuisi helvettiin, en siis rakkaudesta. Ja miten vapauttavaa olikin kun Pyhä Henki antoi ymmärryksen sisimpään, että se onkin ihan riittävä syy pysyä uskossa ja Kristuksessa. Tuli totuus että Jumala rakastaa minua vain sulasta armosta ja omasta rakkaudestaan ja tahtoo pelastaa iankaikkiseen elämään. Pelastushan on täysin armo ja Jumalan rakkaus meitä kohtaan. Sillä hetkellä Jumalan itsensä antama rakkaus täytti sisimpäni ja voin vain kiittää Isää Jumalaa ja Jeesusta miten paljon hyvää saan taivaasta itseäni kohtaan.
      Kyllä voi puhua Jumalalle ihan suoraan ja rehellisesti ettei koe rakkautta ja ei saa merkitystä uskomiselleen maan päällä. Saa kiittää että sitten kerran tulevassa elämässä kaiken todella vasta ymmärtää.
      Ei sinun elämässä ole kerrassa mitään, joka estäisi pelastumisen. Kyllä ne eväät tulevat ylhäältä ja rakkaus Jumalaakin kohtaan ja Jeesusta. Ei sitä ihminen voi itsesään pusertaa.
      Ja Pyhää Henkeä ei ainakaan tarvitse pelätä. Jos rukoilet hengentäytetyttä Isältä Jeesuksen Kristuksen nimessä, niin et takuulla saa valheen henkeä. Turhaan vihtahousu piinaa tuollaisella pelolla. Pyhä Henki ei anna mitään pelottavaa ja pahaa. Hän kohtaa ihmistä juuri sillä tavalla että on turvallista ja ihanaa. Ja synneistäsikin saat voiton. Jos ei heti voittoa tule, niin sekään ei ole este sille että olet taivaallisen iankaikkisen Jumalan rakkauden kohde.

      • LuisuNut

        Okei. :) Kyllä minua lohdutti lukea, kiitos siitä. :) Mutta minulla olisi vielä rukouspyyntö.

        En nyt kerro yksityiskohtista, mitä minulle tapahtui. Kyllä se oli fyysisella tasolla järkyttävä kokemus, joka aiheutti minulle henkisen trauman. Sinä iltana otin vastaan väärän hengen, koska luulin sitä Pyhäksi Hengeksi, niin siten pääni meni rikki. En tarkalleen kerro, miten se tapahtui, mutta kerron vain, että päähäni sattui hirveästi.

        Siten minulta terveys meni. Varas ei tule muuta kuin varastamaan ja tuhoamaan terveyttäni. Kärsin nyt kivusta ja pään oireista ja oikean korvan soimisesta. Pyytäisin sisäistä parantumista ja vapautumista niistä kaikista. Ja myös henkien erottamisen lahjaa että osaisin tunnistaa ja samalla varjeltuisin itsekin väärältä hengeltä.

        Pyytäisin vielä rukousta että Jeesuksen nimi alkaisi avata minulle, että ymmärtäisin Jeesuksen nimen olevan yli maailmaa auktoriteetimpi ja kun jokin häirintä henkivaltojen yhteydessä ilmaantuisi, käskisin Jeesuksen nimessä häipymään. Se pakenisi pois peläten Jeesuksen nimeä. Henkivallat tietää, että Jeesus on kaiken voittanut. Ne vapisevat peläten Jeesusta ja Hänen nimeään. Ne jättäisivät minua heti rauhaan että ymmärtäisin Jeesuksen nimen ja käyttäisin Jeesuksen nimeä käskemällä niiden häipymään Jeesuksen nimessä.

        Jumala joka asuu meissä, on suurempi kuin se joka on maailmasta. Niin siihen vetoamalla yritin käskeä niiden häipyvän Jeesuksen nimessä, mutta ne ei jättänyt minua rauhaan, vaan ne voimistuivat kokoajan. Se oli henkistä uuvuttavaa. Niin pyytäisin rukousta että Jeesuksen nimi alkaisi avata minulle ja perehtyisin enemmän siihen nimeen. Kyllä olisin kiitollinen siitä rukousavusta.


    • kauanuskossa

      Tunnen muutaman tänään palavan uskovan, joka pääsi vapaaksi kerralla huumeista (facebook-kaverini), mutta Herra "salli jostain syystä" jäädä henkivaltojen taistelun. Mies on ollut uskossa yli kolme vuottakin ja vieläkin hän kokee pahojen henkien piinaa ainakin ajoittain. Meitä koulutetaan myös tehtäviä varten.
      Tuskin sellaista asemaa tulee maan päällä että pahat voimat jättävät meidät ja toisilla niiden vaikutus erilainen.
      Kyllä sinulla ei ole mitään hätää ja olet Kristuksen suojassa. Jumala käyttää pahan voimia salliessaan koulutusta omilleen. Kun näkee konkreettisesti pahan mahdin, niin ei ainakaan tietoisesti lähde pimeyden juttuihin. Kannattaa aina vain rukoillen Jeesusta Kristusta ottaa vastaan Jumalalta. Ei uskovaisen tarvitse alkaa pelkäämään. En epäile kokemustasi,mutta saattaa olla niin että sinulle tuli jokin fyysinen sairaskohtaus mutta vihollinen yrittää pelotella, että hän sai sen aikaan ja sait väärän hengen.
      Rohkeasti vain seurakuntaan ja kannattaa pyytää siunausta ja jutella asioista, mikä mieltä painaa pitempään uskossa olevien kanssa.
      Muistan sinua rukouksin. Ei Herra omiaan jätä. Ei ole sinua jättänyt.

    • LuisuNut

      Mutta minulla ei ole fyysistä sairaskohtausta, ei lääkärikin sen löytänyt mitään. Käytin eri lääkäriä tutkituttavaksi. Ei yhtään merkkiä siitä. Kerroin manifestaatioista, jotka on tapahtunut siellä omassa paikallisseurakunnassa ja pari kertaa luopumuksen merkkiä siellä ilmaantunut on. Itsessäni riittää ongelmia, en halua mennä sinne takaisin enää. No sanon nyt suoraan, otin monta kertaa vastaan Jeesusta mutta tuntui usein siltä, että Jumala ei olisi kuullut rukousta. Olin voimaton ja uupunut, tuntui aina että olisin hylkiö Jumalan selän takana.

    • kauanuskossa

      Usko ei ole tunnejuttu vaan raamatullinen fakta. Kun ottaa rukouksessa vastaan pelastuksen niin asia on niin Jumalan edessä. Ja kyllä Jumala vaikuttaa uskoaja johdattaa elämässä ja tekee itsensä todelliseksi. Raamatun ja oman kokemuksen mukaan on hyvä olla hengellinen yhteisö. Olemme ihmisinä vajavaisia mutta tarvitsemme toistemme tukea. Jumalan hoitoa ja rauhaa elämääsi.

    • LuisuNut

      Tiedän. En sanonut että usko olisi tunnejuttu. Sinä ymmärsit minua väärin. No eilen henkivallat ajoivat minua tekemään syntiä koska ne voimistuivat pään oireiden yhteydessä ja olin voimaton. En enää jaksa. Olen lopen kyllästynyt selittämään ja selittämään. Pyhässä Hengessä rukoilu ei ole näköjään uskovien tapaista nykyään enää. Vetäydyn tästä keskustelusta kokonaan. En jaksa teitä enää. Hyvästit!

    • kauanuskossa

      Jos vielä luet kommentteja, niin muista Jumala ei sinua ainakaan hylkää. Me ihmiset emme osaa aina auttaa ja ymmärtää, koska olemmehan yhtä vajavaisia kuin sinäkin, mutta Herramme Jeesus Kristus on vahva ja auttajamme. Siunausta!

    • Uskossayritänminäkin

      Miten voit aloittaja toivottavasti jo paremmin. Voimia uskon tiellesi.

    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      69
      1782
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      164
      1449
    3. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      88
      1252
    4. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      121
      1226
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1140
    6. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      74
      915
    7. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      240
      891
    8. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      105
      862
    9. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      99
      795
    10. Mitä vastaat jos

      Kysyn maanantaina jutteluaikaa ihan arkipäivisistä asioista, rauhassa? Koska nimittäin aion 😍
      Ikävä
      36
      674
    Aihe