Vapaa kuvaus

Oon uusi luomus Kristuksessa, Hän puhdisti mun verellään. Ja otti omaksi lapsekseen, poisti pimeän, toi elämän. Olen saanut syntini anteeksi, olen saanut syntyä uudesti. Olen löytänyt aarteen kalleimman, olen löytänyt Jeesuksen. Sanat ja sävel: Heikki Raatikainen Siviilisääty: Varattu Lapset: Olen ylpeä vanhempi

Aloituksia

10

Kommenttia

318

  1. Thaimaalaispoikien puolesta

    Rukoillaan, että Thaimaalaisen juniorijalkapallojoukkueen sekä heidän valmentajansa pelastusoperaatio onnistuu. https:/
    Rukoukset
    41
    472
  2. Konffassa luettu profetia Suomelle

    Markku Tuppurainen luki seuraavan profetian eilisessä tilaisuudessa. Mitä mieltä olette tästä? "Lapseni, tahdotteko sei
    Uskonnot ja uskomukset
    37
    2341
  3. "Meidän tulee niin pelätä ja rakastaa"

    "Meidän tulee niin pelätä ja rakastaa Jumalaa, että emme puhu lähimmäisestämme perättömiä, petä hänen luottamustaan, pan
    Helluntailaisuus
    29
    276
  4. Uskomalla Jeesukseen pelastuu

    "Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkui
    Raamattu
    17
    64
  5. Onko Jumala puhunut laulujen kautta?

    Monet kokevat Jumalan puhuneen heille antamalla jonkun laulun sydämelle. Hän puhuu monesti laulun sanojen kautta. Uskon,
    Profetiat
    17
    149
  6. Paastoa ja rukousta Suomen puolesta

    Tänään on kansallinen paaston, katumuksen ja parannuksen teon päivä. Tule mukaan, jos pääset. Suora esirukousohjelma alk
    Uskonnot ja uskomukset
    5
    96
  7. Paastoa ja rukousta Suomen puolesta

    Tänään on kansallinen paaston, katumuksen ja parannuksen teon päivä. Tule mukaan, jos pääset. http://www.tv7.fi/broadca
    TV7
    4
    99
  8. Rukouksen vaikutus

    Eräs länsimainen kristillinen ryhmä valitsi asuinalueeltaaan puhelinluettelosta 160 nimeä. Näistä joka toisen puolesta r
    Rukoukset
    29
    253
  9. Tarinanne

    Silloin tällöin joillain keskustelupalstoilla kysytään, että miten voi tulla uskoon. Haluaako joku kertoa, että miten ol
    Luterilaisuus
    3
    130
  10. Erämaataipaleella olevalle

    Ruotsalainen pastori ja kirjailija Peter Halldorf on kiteyttänyt hienosti kokemukset, joita kristityt joskus uskonvaellu
    Rukoukset
    3
    92