No siis kaverin kautta alkoi kiinnostamaan päihteet, kannabis ja lääkkeet. Kannabista en ole vielä ehtinyt testata mutta vedin ADHD-lääkkeitä jotain risperidon orion 20mg (retard) muistaakseni oli tuo nimi, no vedin ekan nokkaan ja ei tullu oloi ja nyt oon vetäny 4 ja tuli oloja vähäsen sellane rento fiilis ja siis nyt tuntuu etten saa happee tai et joutuu vetää keuhkot ihan täytee ilmaan et happi kulkis tai sillee.. en osaa selittää mut tuskin oon vetäny yliannostuksen jos mun kaverikin veti 6 näitä, veti myös pilveä ja sil ei oo tämmöstä hengenahdistus juttua. Ja mulla itellään on ADHD et en sit tiiä mikä täs on :D no kohta käyn nukkuu ja katotaan heräänkö vielä aamulla :D
Nyt vähän jännittää mikä on..
zFFi
2
184
Vastaukset
- Nisti
No heräsitkö? Ei neljästä pitäis henki mennä
- zFFi
joo heräsin :D oli eka kerta ku vedin jotai vitu lääkkeit, nykyää polttelen vaa pilvee
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka672395- 661377
Kyläkauppias ajoi kännissä töistä kotiin
Ei edes kallis auto estä humalassa ajamista, vaikka luulisi alkolukko olevan sellaisessa jo vakiovarusteena. https://ww741185EU komissio - EU-elpymisrahoja voidaan käyttää TILAPÄISESTI väärin!
Espanja ohjasi miljardeja euroja – Nyt EU-komissio teki yllättävän paljastuksen Skandaaliksi noussut Espanjan EU-rahoje41107- 79835
Kiitos upeasta palvelusta kukkamyyjä
Kiitos sinulle upea kaunis kukkamyyjä Kuhmon torilla 🌹 Upea iloinen asenteesi ja kaunis hymysi pelasti päiväni ❤️ Jäi19780- 43678
Ratikka Turkuun
Ei hyvä. Ja syy on siinä , kukaan ei osaa suunnitella oikeaa reittiä. Pitää huomioide, kiskoja sijaintia ei voi muutta82660Miehet trikoissaan
On se kauhian näkköistä, kun miehet tiukossa trikkoissa juoksentelloo ja mulukku paestaa trikkoijjen läpi. Kahtokkee pe24638- 30626